quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef dirk.spuit het volgende:
Dus ze liepen op me af en ik rende weg.
arme pauper die ik ben.
Nickelson jassen zijn voor homo's. Echte mannen dragen een zwarte leren jas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef magneetstrip het volgende:
Ik neem aan dat je de vuilniszakjassen bedoelt, die ze aan hadden? Nickelson en Blackberry zijn namelijk beide merken die niets met je persoonlijkheid te maken hebben, behalve dan dat die vuilniszakmodeljassen altijd door dezelfde types gedragen worden
Nickelson heeft ook gewoon normale modellen zonder dat lelijke plasticquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef drvc het volgende:
[..]
Nickelson jassen zijn voor homo's. Echte mannen dragen een zwarte leren jas.
Heel erg waar dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
Stoere boys idd, wat tevens deze boys typeerd is de fiets die in de 1ste versnelling staat en het stuur in de hoogste stand. Tevens een lelijk tasje om de nek om het af te maken
Ik geloof wel dat ze normale modellen hebben, maar ze staan bekend om die gay glans. Daarom een leren jas voor een echte baas!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Nickelson heeft ook gewoon normale modellen zonder dat lelijke plasticNiet dat ik ze ooit zou kopen, maar dat is meer vanwege die bontkragen
Ik heb het stuk dat je hebt verzonnen even doorgehaaldquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef dirk.spuit het volgende:
Ik erger me dood aan die stoere nederlandse jongetjes en meisjes.
Je ziet ze vast wel, een Blackberry een nickelson jas!
En dan proberen ze mensen van afstand te schelden.
Dat gebeurde net bij mij.
Ik was in utrecht en liep naar mijn broer's huis.
Op een afstand zag ik dat een groep blonde jongetjes naar me keken.
Ik stak over en opeens hoorde ik; EEY FLIKKER, en dats soort dingen.
Dus ik liep op hun af en zij rennen weg.
arme paupers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |