G-Low --> Angelyricalquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Ik kon Limbo's al niet te serieus nemen, maar elke keer als ik zo'n Limburgse voetballer nu hoor praten denk ik dat het Angelyrical is.
Mag best, gebeurt bij ons ook, maar ik vind het altijd zo triest gedoequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LOL...? Wat wil je nu eigenlijk zeggen. Dat ze niet mogen zwaaien naar een VVV-speler die net rood heeft gehad?
Wat is Angelyrical?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Ik kon Limbo's al niet te serieus nemen, maar elke keer als ik zo'n Limburgse voetballer nu hoor praten denk ik dat het Angelyrical is.
Lekker met je handen in de zakken de wedstrijd kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mag best, gebeurt bij ons ook, maar ik vind het altijd zo triest gedoe
Auf Wiedersehenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heet gewoon "tegenstander pesten". Altijd beter dan schelden oid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg swag hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef Ritmo het volgende:
Je moet HIDH niet zien als hiphopquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, Nederhop is gestorven toen de Osdorp Posse er mee kapte.
Wou het net zeggen. Triest zegquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:26 schreef Saekerhett het volgende:
OMG die kneusjes van Vitesse doen alsof ze de Champions League gewonnen hebben
Als jullie in Rotterdam winnen is dat hetzelfde hoor. Zeker als dat de eerste keer is in 15 jaar in de Eredivisie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:26 schreef Saekerhett het volgende:
OMG die kneusjes van Vitesse doen alsof ze de Champions League gewonnen hebben
Ik kijk helaas niet zoveel tvquote:
Nee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:27 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Als jullie in Rotterdam winnen is dat hetzelfde hoor. Zeker als dat de eerste keer is in 15 jaar in de Eredivisie.
Willy staat er weer heerlijk fresh en geschoren op hoor.quote:
iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willy staat er weer heerlijk fresh en geschoren op hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |