Ah. Dat klinkt prima.quote:
Nah, ik hou wel van het FOK leven, dat betekend dat ik vrij benquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah. Dat klinkt prima.
Laat ik dat ook maar weer gaan zijn. 'truste Slankies!
Leuk. Maar krijg je er voor de 35 euro ook van die koebellen bij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
http://kettlebellworkshop.nl/ iemand die mee wil?
Dan zit ik in Londen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
http://kettlebellworkshop.nl/ iemand die mee wil?
Wat een rotleven heb jij tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zit ik in Londen!Alweer.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk. Maar krijg je er voor de 35 euro ook van die koebellen bij?
Hé wat naarquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zit ik in Londen!Alweer.
Ah, jij kent het ook niet. Goed zo!quote:
Ik heb soms ook medelijden met mezelf.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een rotleven heb jij tochLeuk!
Het is heel zwaar. Alweer privé. Deze keer voor een concert.quote:
quote:
Ah ik weet het alquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb soms ook medelijden met mezelf.
[..]
Het is heel zwaar. Alweer privé. Deze keer voor een concert.
Als je snel bent: Volgens mij is er nu een Groupon-aanbieding voor Krav Maga!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh krav maga, dat wil ik ook doenOf Systema, dat ziet er zo grappig uit
Nee. Helaas. Ook geen android app trouwens. Wel wat engelstalig spul, maar dat vind ik niets,quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Weten jullie toevallig ook een goede app op de iPad/iPhone om eetschema enzo bij te houden?
Hehe, cool, daar valt die vriend van mij ook onder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
Als je snel bent: Volgens mij is er nu een Groupon-aanbieding voor Krav Maga!
-edit-
Dit linkje dus: http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_289&a=125 (hoop dat het werkt zo)
Ik heb ook wel eens overwogen om een paar lessen te nemen om te kijken of Krav Maga wat voor me zou zijn, maar het wordt altijd op van die onhandige locaties gegeven!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, cool, daar valt die vriend van mij ook onder.
Overigens, als je er aan begint: check even of je niet per ongeluk de enige vrouw bent in de les. Het is nogal fysiek en dat is nogal ongemakkelijk oefenen op iemand van het andere geslacht.
Voor Android gebruik ik calorieteller,meer om inzicht te krijgen wat ik eet en calorieen erbij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Weten jullie toevallig ook een goede app op de iPad/iPhone om eetschema enzo bij te houden?
's Ochtends Brinta, er ging een wereld voor mij open!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef resque het volgende:
hmm, nieuw hier.
Ik weeg momenteel 106 kg en wil eigenlijk naar de 88 gaan. Dan zeg maar tussen de 88 en 90 blijven wegen. Ik ben al eens afgevallen van 110 naar 102,5 ofzo, maar daarna zoals je hierboven kan lezen teruggevallen. Ben op dit moment erg bezig ermee. Maar het lukt maar niet.
Je kent het wel, vrijdag met vrienden lekker eten (lees shoarma, snackbar etc). Daar is het toch lastig om nee te zeggen tegen dat alles.
Ik heb eigenlijk iemand nodig die streng voor me is en eigenlijk gaat zitten zeiken op me als ik niet ga sporten/ga eten bij snackbar en cola drink etc.
Ik sport trouwens 2-3 keer per week totaal 4 uur ofzo. Daarbij zit ook meestal een half uur squashen.
Heb al wel familie gevraagd, maar die zijn meestal te mild.
Lijkt me verstandig het tegen iedereen te zeggen in mn vriendenkring? Misschien dat ze dan iig rekening ermee houden en me helpen ermee?
Hebben jullie verder nog tips? Graag!!
Heb vanavond weer Obese gekeken van RTL 4 en hun kunnen het ook! Ik kan het ook gewoon! Heb mn zus gevonden die extra streng wil zijn ook. Ik whatsapp elke dag wat ik eet, zo kan ik ook niet zomaar gaan snacken etc terwijl zij het niet weet. Ik moet eerlijk wezen hierover tegen haar. Ik heb een kantoorbaan, dus ik zal zeker het 1 en ander posten hier!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Het belangrijkste is eigenlijk dat er een knop omgaat in je eigen hoofd. Heb je dat knopje eenmaal gevonden, dan taal je niet eens meer naar shoarma oid. Als je er zelf niet helemaal achter staat maakt het je ook geen bal uit wat je omgeving zegt.
Mijn knopje is nu trouwens even weg.
Lol! hoezo broccoli? :-)quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
's Ochtends Brinta, er ging een wereld voor mij open!
En broccoli, broccoli, broccoli heb ik hier geleerd.
okay thanksquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Voor Android gebruik ik calorieteller,meer om inzicht te krijgen wat ik eet en calorieen erbij.
Ik vind m handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |