Dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef TwyLight het volgende:
De guild heeft ook een domme naam, ik zou daar nooit in gaan
Hier nog een. Alleen heb ik de CD key niet meer. Is dat vereist? Misschien domme vraag, maar er zal toch wel een andere manier zijn om hier aan te komen..?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb ooit eens mijn 1e account verpatst, iets na TBC release..hoe groot is de kans dat daar nog op wordt gespeeld? Ik heb nog steeds de CD-key, kan account gegevens opvragen LOL
Je ID inscannen en mailen naar Blizz + uitleg dat je je account niet meer weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier nog een. Alleen heb ik de CD key niet meer. Is dat vereist? Misschien domme vraag, maar er zal toch wel een andere manier zijn om hier aan te komen..?
ticket maken, krijg je het weer terug..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:39 schreef SoraAoi het volgende:
Bleh acc gehacked net pw recovery gedaan dus het is wel ok nu maar ik ga er over denken om die blizzard authenticator mobile te gebruiken want heb ook al mijn gold verloren tt
yeh als ik straks thuis kom ga ik dat instellen want ik heb ook starcraft op dit acciunt en straks ook nog diablo dus het is sowieso wel een goed ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:41 schreef xSoDx het volgende:
[..]
ticket maken, krijg je het weer terug..
authenticator @ mobiel werkt echt super
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door xSoDx op 18-10-2011 10:53:49 ]Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |