download gewoon de curse.com clientquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef KanNichtSehen het volgende:
Iemand anders problemen met Addons?Ik heb alles in Interface\Addons\ geplaatst en als ik bij mijn character-login zit kan ik de 'Addons' knop niet zien
Curse client is nu de addons aan het installeren, hopelijk werkt het.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
download gewoon de curse.com client
Veel plezier met handmatig checken op updates enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ouderwets? Ik sleep het nog steeds in de addons folder. Hoe moeilijk is het nou om dat te doen, ga daar echt geen extra shit voor installeren.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:43 schreef Metonae het volgende:
Ik gebruik WoWmatrix. Laatste keer dat ik die curse client had kon ik er maar 2 tegelijk updaten, want ik was geen prem curse member. FU DAN MAAR CURSE!
Nuhquote:
Oke dan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Leuk leuk! Je kan Valor points omzetten in Conquest points en nu kan ik extra gear kopen
Dat was een uur terug of zo.Shit, het telt mee voor de wekelijkse conquest-cap èn het telt niet mee voor de seasontotals
Kut
Dat doe ik dus ook nooit weer.
Net even ingelogd en stond op het punt ze in te ruilen, toen besefte ik me dat het meetelt voor de wekelijkse cap... Dus nog even afwachten of ik deze week nog aan arena toekom en zo niet dinsdag lastminute nog even de boel inruilen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Vast al heel lang, maar ik kwam er nu pas achter. Het is alleen totaal geen goede deal voor mij, integendeel
quote:
Ik zeg niet dat het niet nodig is door de overkill aan dps atm door classes, maar gewoon sinds de invoering vind ik het nites. In TBC was het wel oke, maar sinds WOTLK word ik er echt ziek van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]!!!!!
Met 4k resi krijg je nog crits van 30k van een mage, als je geen resi hebt is dat one shot
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef TwyLight het volgende:
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3226802756
Het is ook wel enorm logisch jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef TwyLight het volgende:
Maar goed ook dat je geen Valor in kan wisselen en dat je dan meer dan de cap kan halen, dat zou alle PvP'ers forceren dungeons te doen
Hahahaha, te droog geschrevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef TwyLight het volgende:
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3226802756
quote:Silly dress man! You cannot scare male draenei for long. That position is reserved for angry female draenei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |