Nog niet. Kan nog wel een paar jaartjes duren. En als je reeds lang bent vergeten dat je die ongewassen druiven hebt gegeten, dan slaat Pietje de Dood toe.quote:
Ik was ook nooit mijn groenten of fruit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik was groente en fruit nooit (tenzij ik voor anderen kook, want dan zou het onhygiënisch zijn) en ben er nog nooit ziek van geworden.
Mensen zijn tegenwoordig te "schoon"; kunnen nergens meer tegen.
Een beetje weerstand kweken kan geen kwaad.
Hygiëne daargelaten. Het is niet plezant om op zand te kauwen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik was ook nooit mijn groenten of fruit.
Mijn moeder kan daar wel eens boos om worden , dan zegt ze : dat heeft iedereen in zijn handen gehad...
Ik : moeders dat is gewoon een bakje weerstand
Het enige wat ik wel altijd doe is als er mensen komen eten is vragen of ze een allergie hebben voor bepaalde dingen.
Voor de rest : eten ze maar wat de pot schaft!
Ik werk bij een sigarettenimport bedrijf en zelfs mijn oudere collega's roken al jaren sigaretten. Maar de eu-wetgeving is zo streng, je gaat echt niet dood als je iedere dag 2,5 pakjes sigaretten rookt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:54 schreef Droopie het volgende:
Ik werk bij een fruitimport bedrijf en zelfs mijn oudere collega's eten al jaren druiven zonder te wassen. Als je een trosje pakt was ik.ze wel. Maar de eu-wetgeving is zo streng, je gaat echt niet dood als je iedere week 2,5 kg ongewassen druiven eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |