Jij doet heel veel vrijwilligers werk of niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:40 schreef Peter het volgende:
Als vrijwilliger in blauw net een dienst meegedraaid bij inbraakpreventie in een Haagse wijk. Veel rondrijden, meldingen en overlastgroepjes aanspreken.
Ik begin Cole Porter steeds meer te waarderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Om het allemaal net even wat homoseksueler te maken.
Ben weer wat aan het afbouwen, werd een beetje te veel. Maar ik doe aardig wat jahquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij doet heel veel vrijwilligers werk of niet?
Held.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Ben weer wat aan het afbouwen, werd een beetje te veel. Maar ik doe aardig wat jah.
jij ook al zo vroeg op, moest je werken?quote:
dat zal daar dan wel meer levenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't wel erg Praise the Lord allemaal
Is dat niet eng, mensen aanspreken op gedrag? Overlastbezorgende mensen zijn doorgaans niet echt van die meewerkende types.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:40 schreef Peter het volgende:
Als vrijwilliger in blauw net een dienst meegedraaid bij inbraakpreventie in een Haagse wijk. Veel rondrijden, meldingen en overlastgroepjes aanspreken.
Ik liep samen met twee beroeps, je staat er niet alleen natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat niet eng, mensen aanspreken op gedrag? Overlastbezorgende mensen zijn doorgaans niet echt van die meewerkende types.
Nee, ok, maarja...quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik liep samen met twee beroeps, je staat er niet alleen natuurlijk.
Daar was je te lam voor?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vannacht gelukkig geen *hips* gepost
Jij niet alleen hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis soms wel iemand om 's avonds tegenaan te kruipen.
Jij ook al?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat vind jij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef ayumu het volgende:
[..]
... aardig sociaal en behulpzaam dat zeggen ze tenminste
Jah, kost er ook opquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh echt vreselijk ja, dat soort mensen.
Klopt welquote:
Omdat er vaak toch wel misbruik van gemaakt word en dat weet ik dus daar hoor je mij niet over maar ergens moet je een lijn gaan trekkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waarom moet dat dan? Een zacht iemand is toch niks mis mee?
[..]
Go hondje!.
Je grens aangeven, maar niet harder worden,quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Omdat er vaak toch wel misbruik van gemaakt word en dat weet ik dus daar hoor je mij niet over maar ergens moet je een lijn gaan trekken
Echt hard zal ik nooit worden, naar nu jijquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je grens aangeven, maar niet harder worden,.
Naar nu ik?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef ayumu het volgende:
[..]
Echt hard zal ik nooit worden, naar nu jij
Jij, breezer, ayumu of allemaal?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
En een beetje clichématig, merk ik nu. Minpunten.
Tis wel goed hoor schatjequote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh, serieus?. Ik dacht, zo is het gewoon.
.
Wil je voelen wat hard is?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En trouwens, Breezer, ik vind je helemaal niet hard!
Oh zit in me hoofd sinds die roosvicee reclamequote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga me niet schatje noemen wil je.
Dat doe ik al.quote:
Dat is fijn soms.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat doe ik ook wel af en toe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:29 schreef ayumu het volgende:
Zit trouwens op planetromeo aapjes te kijken![]()
Tijdens het achter uit rijden met een grote bestel, In het donker had nog duidelijk tegen dat jochie gezegd blijf uit de buurt van de bus vond het leuk om achter op de trekhaak te staan viel daar vanaf had ik hem onder de wielen.quote:
Uhm. Er is een wiel over het joch héén gereden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef ayumu het volgende:
Tijdens het achter uit rijden met een grote bestel, In het donker had nog duidelijk tegen dat jochie gezegd blijf uit de buurt van de bus vond het leuk om achter op de trekhaak te staan viel daar vanaf had ik hem onder de wielen.
Ze leefde nog hoor. Maar gaandeweg hersendood geraakt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik het mezelf ooit zou vergeven als ik OVER een kind heen zou rijden, of het nou mijn schuld is of niet. Laat staan als je een kind doodrijdt.
2 wielen zag hem pas weer in me verlichting op de grond liggen niks van gemerkt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Uhm. Er is een wiel over het joch héén gereden?
Is er vaak genoeg voor gewaarschuwd geweest en wilde niet luisteren heeft er naast wat blauwe plekken niks aan over gehouden, Dat jochie kon wel wat hebben hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik het mezelf ooit zou vergeven als ik OVER een kind heen zou rijden, of het nou mijn schuld is of niet. Laat staan als je een kind doodrijdt.
Klinkt een beetje als een broodje aap verhaal...quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef ayumu het volgende:
[..]
2 wielen zag hem pas weer in me verlichting op de grond liggen niks van gemerkt.
[..]
Is er vaak genoeg voor gewaarschuwd geweest en wilde niet luisteren heeft er naast wat blauwe plekken niks aan over gehouden, Dat jochie kon wel wat hebben hoor
Dat weet je natuurlijk pas na afloop, voor hetzelfde geld kon dat jochie niet zo veel hebben en was ie dood natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef ayumu het volgende:
naast wat blauwe plekken niks aan over gehouden, Dat jochie kon wel wat hebben hoor
Of een kind veel kan hebben of niet, maar een auto weegt al behoorlijk veel. Wat denk je van een bestelbus. Als je daar twee keer overheen rijdt met de wielen, dan heeft een kind echt niet alleen maar blauwe plekken...quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook een beetje ongeloofwaardig. Je merkt het in een auto al als er een scheur in het wegdek zit, of als je over een richeltje rijdt. Dan moet je het toch ook merken als je over een kind heenrijdt? Vooral als je langzaam gaat.
[..]
Dat weet je natuurlijk pas na afloop, voor hetzelfde geld kon dat jochie niet zo veel hebben en was ie dood natuurlijk.
Ik vraag me af of jij nog wel in een auto moet zittenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:50 schreef ayumu het volgende:
Condities waren daar slecht, Geen bestrating ofzo anders merk je zoiets wel op lijkt me tenminste ooit een hond aangereden en dat voelde je. Naar de eerste hulp geweest kind had niks behalve wat blauwe plekken gewoon geluk gehad deze keer.
Kwam veel in het buitenland, en in Bulgarije is het wereld van verschil met hoe het er aan toe gaat kan ik je vertellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij nog wel in een auto moet zitten?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, ik heb de chauffeurs in Tsjechië gezien, daar is het ook echt belachelijk hoe er gereden wordt
.
Die man weet tenminste wel wat doorrijden is. Dat geslenter en gekwakkel schiet ook niet op.quote:
Het staat op zn wikipediapagina inderdaad:quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is volgens mij vandaag Zachary Quinto uit de (Hollywood) kast gekomen.
Is het een C&A reclame?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef Steve het volgende:
Volgens mij is dit Tomasso's ultieme droom, een hele groep Justin Biebers.
OMGquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef Steve het volgende:
Was al lang bekend dat hij "one of us" is...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is volgens mij vandaag Zachery Quinto uit de (Hollywood) kast gekomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kent het alquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef Steve het volgende:
De geruchten waren er, maar hij komt er nu pas voor uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef Vlarp het volgende:
Was al lang bekend dat hij "one of us" is...
Die met dat blauw witte gestreepte shirtje aan is best wel leukquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het stiekem ook best wel leuk. Schattige ventjes.
Van die herrie rolt spontaan mijn behang van de muren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef Steve het volgende:
Dan zul je moeten zorgen dat ie daarmee stoptquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Stel je voor dat ie in je slaapkamer komt en hij begint te zingen.
Ik merk alweer dat jij wel vloerverwarming hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan zul je moeten zorgen dat ie daarmee stopt
vloerverwarming? Hoezo dat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik merk alweer dat jij wel vloerverwarming hebt.
Nou vanuit een warm bed op een koude vloer stappen?quote:
pantoffels?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou vanuit een warm bed op een koude vloer stappen?
Tsja. Maarja: echte mannen doen pas een badjas om als de ijsberen van ellende een trui aandoen.quote:
Maar dan zouden echte mannen ook geen vloerverwarming gebruikenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Maarja: echte mannen doen pas een badjas om als de ijsberen van ellende een trui aandoen.
Dan moet je niet zo jankenquote:
Die luxe heb ik niet in huis nee. Nu slaap ik op zolder, niet echt goed geisoleerd, maar da's in de winter geen pretje nee. Diep onder de dekens weggedoken gaat het wel, maar als het tijd is om eruit te gaan, brrrrrrrrrrr...quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan zouden echte mannen ook geen vloerverwarming gebruiken
Ja, maar nu is ie uit de hollywoodkast gekomen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Was al lang bekend dat hij "one of us" is...
Het gaat hem gegarandeerd wat filmrollen kosten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar nu is ie uit de hollywoodkast gekomen.
Ja, of niet. Ian McKellen doet het ook best aardig als homoseksuele acteur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat hem gegarandeerd wat filmrollen kosten.
Moest even googlen wie dat was. Maar van deze wist ik het ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, of niet. Ian McKellen doet het ook best aardig als homoseksuele acteur.
Ik had hetzelfde toen ik nog thuis woonde... in de winter vreselijk koud, in de zomer belachelijk warm.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet in huis nee. Nu slaap ik op zolder, niet echt goed geisoleerd, maar da's in de winter geen pretje nee. Diep onder de dekens weggedoken gaat het wel, maar als het tijd is om eruit te gaan, brrrrrrrrrrr...
Hetzelfde probleem bij het verlaten van de douche. Zodra je vanachter het douchegordijn stapt klapt de kou om je heen, en dat met je natte vel... Nee, gelukkig heb ik tegenwoordig zo'n moderne thermostaat die je per dagdeel kunt programmeren, en die rekening houdt met opwarmtijd enzo.
Dat zou zó mijn sport niet zijn.quote:
Sluit je aan bij een dansgezelschap.quote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou liever gewoon stijldansen doen dan dit synchroondansen.
Dat synchroon vind ik juist wat hebben, iets meer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik een eigen mening heb over iets?quote:
Nee, omdat we niet dezelfde mening hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik een eigen mening heb over iets?
Voor pluspunten moet je wel wat meer doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien moeten Steve en ik al pluspunten krijgen omdat we dat filmpje gekeken hebben. Want het gebeurt lang niet altijd dat men filmpjes kijkt die gepost worden.
Waar haal ik die?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, wat homo. Peper en zout toverstokjes.
Ik ontbijt ALTIJD, anders wordt je dik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo vervelend als je wakker wordt en geen ontbijt in huis hebt. Maar jullie zijn vast allemaal van die mensen die niet ontbijten.
Argentijnse tango dat zou ik wel echt willen kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
ik wil in december een lesje of wat gaan doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Argentijnse tango dat zou ik wel echt willen kunnen
Nee de Argentijnse tango is begonnen in de bordelen van Buenos Aires als verleidingsdans die de dames deden (soort lapdance)quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wil in december een lesje of wat gaan doen
origineel was Tango toch bedoelt als dans voor 2 heren ?
O bitch please. Ik heb je nog niet 1x zien horen voelen bidden, voor welk diner of waarvoor dan ook en het enige gelovige wat ik van je meegemaakt heb is een strijd om een hostiequote:Op zondag 16 oktober 2011 08:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zal daar dan wel meer leven
ik ben anders ook erg in de heren...
Late reacties, want nu pas fok-tijd:quote:
Ten eerste: Mijn vader (geen broodje aap) is overreden door een vrachtwagen en die was al helemaal tot moes vermaken van binnen. Laat staan een kind met een busje. Dan moet je ECHT geluk hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of een kind veel kan hebben of niet, maar een auto weegt al behoorlijk veel. Wat denk je van een bestelbus. Als je daar twee keer overheen rijdt met de wielen, dan heeft een kind echt niet alleen maar blauwe plekken...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef Steve het volgende:
Ik dacht eerst dat die reactie over het synchroonstijldansen ging, dus dacht nou nou zó erg is het nou óók weer niet..
en de ex heeft marathon wel uitgelopen ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef Ang3l het volgende:
En ja, en sorry voor de spuit elf reacties, maar op sommige dingen MOET ik dan gewoon f freageren als ik teruglees
En gister geen tijd gehad. Was met de vriend naar de ex gaan kijken die meeliep in de marathon van Amsterdam.... die ik vervolgens niet gespot hebal stonden we er wel op tijd. Te druk
Maar ach. Wel nog ff uit eten geweest en wat gaan drinken en vriendje rond Amsterdam geleid een beetje.
ik bedoel dan altijd dat ik in to men ben, in den heren, als ik zeg ik ben in den jongens klinkt het wel erg fout tochquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please. Ik heb je nog niet 1x zien horen voelen bidden, voor welk diner of waarvoor dan ook en het enige gelovige wat ik van je meegemaakt heb is een strijd om een hostieJij met je "Ik ben Joods" en "Ik ben erg in den heren"
Dan ben ik 't ook
En ik ben praktioserend Moslim.
maar volgens goed brabants gebruik hoort er dan toch ook nog snert met roggebrood en spek bij ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
verwenlunch, pannenkoeken met kaas, spek en stroop, Schmullowitz van Smullenstijn
als lunch is dat me te heftigquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens goed brabants gebruik hoort er dan toch ook nog snert met roggebrood en spek bij ?
mij als diner ookquote:
Ik vind pannenkoeken met kaas, spek en stroop al heftig als lunch.quote:
De halve jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de ex heeft marathon wel uitgelopen ?
Tot nu toe vond ik seizoen 2 het best. Maar nog steeds een ijzersterke serie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Doe je snel! En het zijn best lange afleveringen
Ja oke, wel maar 12 of 13 per seizoen.
Ik vond seizoen 3 en 4 de minste.En met "de minste" bedoel ik dan t.o.v. 1, 2 en 5, want slecht vond ik 't nog steeds niet. Maar 5 daarentegen maakte weer een hele hoop goed.
Wacht maar tot het einde van 5quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik seizoen 2 het best. Maar nog steeds een ijzersterke serie.
Je weet dat ze van die paaltjes neergezet hebben die ze weg kunnen halen? Dus eigenlijk niks aan de hand.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)16.1680405391&type=3
![]()
Patricia heeft er nauwelijks ingezeten tot nu toequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht maar tot het einde van 5
Maar snap je nu waarom dit mijn all time favourite ooit is?
Niet alleen door Patricia
ik kreeg wel gaandeweg een steeds grotere afkeer van Georgequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Patricia heeft er nauwelijks ingezeten tot nu toe. Paar afleveringen. Maar de hoofdpersonages die ga je ook steeds meer waarderen. Tenminste, in het begin werd ik gek van Ruth, maar nu
.
maar je plaatst hem zelf ook op je facebookpaginaquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je weet dat ze van die paaltjes neergezet hebben die ze weg kunnen halen? Dus eigenlijk niks aan de hand..
Dat is gastwatdefok.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar je plaatst hem zelf ook op je facebookpagina
Oh?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar je plaatst hem zelf ook op je facebookpagina
Reageer je serieus op mij met die reactiequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ten eerste: Mijn vader (geen broodje aap) is overreden door een vrachtwagen en die was al helemaal tot moes vermaken van binnen. Laat staan een kind met een busje. Dan moet je ECHT geluk hebben.
Ten tweede: Zoals Erik al zegt... je merkt zelfs een scheur. Oke, het wegdek kan slecht zijn, maar als je WEET dat er een kind in de buurt is dan "voel" je iedere hobbel en kijk je meteen.
Ten derde: je doet er lekker laconiek over zeg
Ow jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zo naar de context kijk dan reageert ie meer op aydinges en borduurt ie voort op jouw post.
Waar zouden we dan toch nog zijn met z'n allen...quote:
Ik kan je zeggen dat het erg fijn is hoor, weinig lesbo's binnen daar. Gebeurt zo vaak dat ze irritant gaan lopen doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:54 schreef Stroekie het volgende:
heibel in de Rotterdamse Homo Horeca
http://www.gk.nl/index.ph(...)m_source=twitterfeed
wellicht moeten we die regel ook eens bij Friso gaan toepassen
hoe bevalt school jou eigenlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow jasorry
Heftig dagje geweest weerNiet verder gelezen/geredeneerd dan dat eigenlijk...
oh dus het zijn gewoon weer een paar knalpotten die de publiciteit zochtenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het erg fijn is hoor, weinig lesbo's binnen daar. Gebeurt zo vaak dat ze irritant gaan lopen doen.
Ja het is erg leuk maar ook wel heel zwaar... Telkens weer schakelen. Nieuwe kinderen, nieuwe regels, nieuwe methodes... Dat is echt slopend af en toe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe bevalt school jou eigenlijk
blij met de overstap ? of is het nu nog vooral flink wennen ?
Dat inderdaad jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik zo naar de context kijk dan reageert ie meer op aydinges en borduurt ie voort op jouw post.
Ik ken de eigenaar best goed inmiddels (ik kom er te vaakquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh dus het zijn gewoon weer een paar knalpotten die de publiciteit zochten
Thuis 's ochtends (of 's avonds) een paar sneetjes brood smeren, in boterham zakjes meenemen in je koffer, en onderweg naar je werk al de eerste naar binnen proppen. In de file heb je toch even niets te doen....quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo vervelend als je wakker wordt en geen ontbijt in huis hebt. Maar jullie zijn vast allemaal van die mensen die niet ontbijten.
ik kijk zelden TVquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef creno het volgende:
Heeft iemand het stukje over F.L.I.R.T gezien op sbs-shownieuws ? Dat heeft mijn ventje gefilmd![]()
Ow en het feest was super !!
Niet gezien, maar top dattie dat voor elkaar heeftquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef creno het volgende:
Heeft iemand het stukje over F.L.I.R.T gezien op sbs-shownieuws ? Dat heeft mijn ventje gefilmd![]()
Ow en het feest was super !!
Alleen OUTTV mocht filmen, sbs heeft dat overgekochtquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet gezien, maar top dattie dat voor elkaar heeft
ben jij een kloon?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:33 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik kijk wel series (gedownload) maar gewoon tv niet meer.
Foto's!!quote:
Bizar, dat dat kan!?quote:Leuke mensen leren kennen, zelfs leuke Rotterdammers
Oh... geen foto's dan. Da's wel balen ook, zegquote:Een dik minpunt: na 10 dagen om onverklaarbare reden een kapotte SD-kaart in je fototoestel hebben waardoor alle foto's van mijn toestel waren verdwenen![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee grapje hoor. Ik ben gewoon verbitterd.
Aneurysma had de 205de post.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef wonderer het volgende:
Wie was het nou, die geheime aanbidder?
Could be worse...quote:
Oh, ik was al dolblij dat ik niet door honderden foto's heen moet gaan worstelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Tja ben er wel even goed ziek van geweest, maar gelukkig had vriendlief ook nog een camera bij...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh, ik was al dolblij dat ik niet door honderden foto's heen moet gaan worstelen..
Grapje natuurlijk, balen van je foto's.. Maar de herinnering blijf je altijd houden. Tenzij je vergeetachtig bent. Of last hebt van dementie. Of een klap op je hoofd krijgt waardoor je bepaalde herinneringen vergeet.
Heejquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoi!
Terug van vakantie:
Costa Rica![]()
![]()
Leuke mensen leren kennen, zelfs leuke Rotterdammers
Een dik minpunt: na 10 dagen om onverklaarbare reden een kapotte SD-kaart in je fototoestel hebben waardoor alle foto's van mijn toestel waren verdwenen![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh, ik was al dolblij dat ik niet door honderden foto's heen moet gaan worstelen..
Heel herkenbaar, zeker foto's van plaatsen waar je je verder geen beeld (behalve de foto zelf) van kan vormen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens vind ik dat in de meeste gevallen wel een hele opgave hoor (vooral bij familie). Vakantiefoto's...
Honderd dezelfde foto's van een bos of een ruine. Of honderd foto's van bloempjes en vlindertjes die mijn moeder zo mooi vond.
Een klein verlaten dorpje ergens op het platteland van Slowakije bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:15 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, zeker foto's van plaatsen waar je je verder geen beeld (behalve de foto zelf) van kan vormen...
T lijkt er sterk op dat mijn ouders dezelfde soort vakanties houden als jij inderdaad dat soort foto's te zien krijgtquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een klein verlaten dorpje ergens op het platteland van Slowakije bijvoorbeeld?
Vies erik hrhrhrhr.quote:
en het was ook echt niet pervers bedoeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh dat woordje vergat ik. Zo lijkt het heel pervers..
zat ook in de soundtrack van Old starsquote:
Ik bedoel wat er staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en het was ook echt niet pervers bedoeld
net zoals mijn posts nooit dubbelzinnig bedoeld zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |