Jij doet heel veel vrijwilligers werk of niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:40 schreef Peter het volgende:
Als vrijwilliger in blauw net een dienst meegedraaid bij inbraakpreventie in een Haagse wijk. Veel rondrijden, meldingen en overlastgroepjes aanspreken.
Ik begin Cole Porter steeds meer te waarderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Om het allemaal net even wat homoseksueler te maken.
Ben weer wat aan het afbouwen, werd een beetje te veel. Maar ik doe aardig wat jahquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij doet heel veel vrijwilligers werk of niet?
Held.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Ben weer wat aan het afbouwen, werd een beetje te veel. Maar ik doe aardig wat jah.
jij ook al zo vroeg op, moest je werken?quote:
dat zal daar dan wel meer levenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't wel erg Praise the Lord allemaal
Is dat niet eng, mensen aanspreken op gedrag? Overlastbezorgende mensen zijn doorgaans niet echt van die meewerkende types.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:40 schreef Peter het volgende:
Als vrijwilliger in blauw net een dienst meegedraaid bij inbraakpreventie in een Haagse wijk. Veel rondrijden, meldingen en overlastgroepjes aanspreken.
Ik liep samen met twee beroeps, je staat er niet alleen natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat niet eng, mensen aanspreken op gedrag? Overlastbezorgende mensen zijn doorgaans niet echt van die meewerkende types.
Nee, ok, maarja...quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik liep samen met twee beroeps, je staat er niet alleen natuurlijk.
Daar was je te lam voor?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb vannacht gelukkig geen *hips* gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |