Echt? Ik ben echt een sucker voor dat soort films (en muziek), Shrek enzo, heerlijkquote:
Shrek vind ik dan weer 1 van de meest briljante films everquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Die TT! Cute!
[..]
Echt? Ik ben echt een sucker voor dat soort films (en muziek), Shrek enzo, heerlijk![]()
Heb gisteren nog op "I like to move it move it" staan dansen
En Ice Age vond ik dan weer minder, behalve dat eekhoorn-achtige beestje met die eikelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Shrek vind ik dan weer 1 van de meest briljante films ever![]()
Zo ook Ice age
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zal nog even fotootjes van mijn kijkdoos uppen, die ik gisteren voor bruiloft van vriendin had gemaakt
Ik vind Sid zo schattigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En Ice Age vond ik dan weer minder, behalve dat eekhoorn-achtige beestje met die eikel![]()
Kan ook zijn omdat ik hem in het Vlaams heb gezien hoor, dan klinkt alles wat suffig
Ik had een collega die op Sid leek.... een andere collega deed haar altijd na "Hello, I am Shshshshsshhssidthhhhhh" (dat laatste slaat op de enorme slis van die slothquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had een collega die op Sid leek.... een andere collega deed haar altijd na "Hello, I am Shshshshsshhssidthhhhhh" (dat laatste slaat op de enorme slis van die sloth)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Een naamtopic!
Vannacht begon om 4 uur al goed toentegen me aan kwam kruipen omdat hij eerder uit zijn nachtdienst kon. Toen lekker uitgeslapen en naar Scheveningen gekachelt, heeeeeeeeeeeeeerlijk op een terrasje gezeten heel de middag echt, ga je 'helemaal' naar Scheveningen, zit je alleen maar heel de middag op 1 terrasje te chillen en te loungen in het zonnetje
daarna heel gezellig en romantisch gegeten bij de Griek - hoezo VOL?? het toetje alleen al was subliem
- en nu gedoucht, in legging en T-shirt (van hem uiteraard) chillen en uitbuiken.
Fotooke van vanmiddag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Men neme een grote verhuisdoos en een enorme berg gekochte klerezooi van high brand winkels als Action, Xenos en Kruidvat
[ afbeelding ]
Men bekleed de binnenkant met een laag piepschuim, spuitsneeuw en plukken nepsneeuw voor het winterse effect. En men pleurt er alvast wat winterse dieren in, vanuit zowel Lapland, de Noordpool en de Zuidpool. Want zoals in Madagascar de pinguins zelfs in Afrika zitten, zit hier ook alles wat leuk is door elkaar.
[ afbeelding ]
Aan de buitenkant ziet hij er na een laagje neutraal inpakpapier zo uit (met klepje zodat de verlichting nog aangedaan kon worden)
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant zo (lichtjes nog uit, en het was buiten nog te licht).
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant in het donker als je een foto probeert te nemen ziet hij er zo uit![]()
In het echt was het dus wel goed te zien met de lampjes![]()
[ afbeelding ]
Kreeg net een smsje dat ze er net weer met haar man in had zitten gluren en dat ze het supergrappig vonden, missie geslaagd
Petje needs gilettequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Een naamtopic!
Vannacht begon om 4 uur al goed toentegen me aan kwam kruipen omdat hij eerder uit zijn nachtdienst kon. Toen lekker uitgeslapen en naar Scheveningen gekachelt, heeeeeeeeeeeeeerlijk op een terrasje gezeten heel de middag echt, ga je 'helemaal' naar Scheveningen, zit je alleen maar heel de middag op 1 terrasje te chillen en te loungen in het zonnetje
daarna heel gezellig en romantisch gegeten bij de Griek - hoezo VOL?? het toetje alleen al was subliem
- en nu gedoucht, in legging en T-shirt (van hem uiteraard) chillen en uitbuiken.
Fotooke van vanmiddag
[ afbeelding ]
Whehehequote:
Ken je randall nog niet? Kijk dan vooral de stiffiy goat en de nastyass honey badger!quote:
Ik vind hem echt superleuk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Men neme een grote verhuisdoos en een enorme berg gekochte klerezooi van high brand winkels als Action, Xenos en Kruidvat
[ afbeelding ]
Men bekleed de binnenkant met een laag piepschuim, spuitsneeuw en plukken nepsneeuw voor het winterse effect. En men pleurt er alvast wat winterse dieren in, vanuit zowel Lapland, de Noordpool en de Zuidpool. Want zoals in Madagascar de pinguins zelfs in Afrika zitten, zit hier ook alles wat leuk is door elkaar.
[ afbeelding ]
Aan de buitenkant ziet hij er na een laagje neutraal inpakpapier zo uit (met klepje zodat de verlichting nog aangedaan kon worden)
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant zo (lichtjes nog uit, en het was buiten nog te licht).
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant in het donker als je een foto probeert te nemen ziet hij er zo uit![]()
In het echt was het dus wel goed te zien met de lampjes![]()
[ afbeelding ]
Kreeg net een smsje dat ze er net weer met haar man in had zitten gluren en dat ze het supergrappig vonden, missie geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |