Dan heb ik toch liever die tent.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het in de wc's van de sporthal is waar je volleybal speelt.
Oh op weg erna toe zal je zeker een tent hebben.quote:
Myra is bieren bij een vriend.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Oh op weg erna toe zal je zeker een tent hebben.
Waar is myra trouwens? Bel haar eens heel snel dat ze van flepke op fok moet komen.
Dat moest je zeker zeggen van haar zodat ik jaloers zou worden. Ik heb jullie wel door.quote:
Nee als ik je jaloers wou maken zouden we zeggen dat ze nu bij mij thuis in bed lag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat moest je zeker zeggen van haar zodat ik jaloers zou worden. Ik heb jullie wel door.
Tofquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
ja lekker uit eten geweest bij de griek en s'middags met ouders bij een leuk tent even wat gebak gegeten en wat gedronken.
Morgen een vriend even hier op visite , dat vind ik eigenlijk wel lekker dat als je zelf jarig bent en je woont op jezelf je eigenlijk voor jezelf een beetje vorm mag geven hoe je het gaat vieren en niet gekrampachtige familie gedoe.
Thanx heb je trouwens even een poos hier niet meer gezien en trouwens Lanterfant ook al niet een poosquote:
Hoezo? Jij durft niet eens het meisje te versieren waar je verliefd op ben. Ik vrees dat ik van jou niet veel te vrezen heb.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee als ik je jaloers wou maken zouden we zeggen dat ze nu bij mij thuis in bed lag.
Lant is speciaal laatst teruggekomen om te vragen hoe het met mij ging.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanx heb je trouwens even een poos hier niet meer gezien en trouwens Lanterfant ook al niet een poos
Ik word niet zo snel verliefd hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:19 schreef Flepke het volgende:
Trouwens, wat zouden jullie doen met een ONS die een half jaar na dato opeens een smsje stuurt met "Flepke!". Ik bedoel, ik ben bang dat ze met een knokploeg zit te wachten ofzo. Of erger...
[..]
Hoezo? Jij durft niet eens het meisje te versieren waar je verliefd op ben. Ik vrees dat ik van jou niet veel te vrezen heb.
Een beetje Alphaman laat zich niet leiden door waarschijnlijke onterechte angstquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:19 schreef Flepke het volgende:
Trouwens, wat zouden jullie doen met een ONS die een half jaar na dato opeens een smsje stuurt met "Flepke!". Ik bedoel, ik ben bang dat ze met een knokploeg zit te wachten ofzo. Of erger...
[..]
Hoezo? Jij durft niet eens het meisje te versieren waar je verliefd op ben. Ik vrees dat ik van jou niet veel te vrezen heb.
Nou gewoon niet reageren. Je bent niet verplicht te reageren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Seksueel aangetrokken dan.quote:
Seksueel aangetrokken is het goede woord.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Seksueel aangetrokken dan.![]()
Feit blijft dat je haar (nog) niet hebt versierd.
Knap genoeg om jou bang te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Seksueel aangetrokken is het goede woord.
Ze is te dom om verliefd op te worden.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou trouwens zoiets hebben van laat maar , ik ben verder gegaan en het een beetje vreemd vinden dat degene pas na een half jaar van zich laat horen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou gewoon niet reageren. Je bent niet verplicht te reageren.
Thx voor advies.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een beetje Alphaman laat zich niet leiden door waarschijnlijke onterechte angst
Das waar.quote:
Nah, zo'n reactie zou meer iets voor heloef zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
Je kan toch ook gewoon eerlijk zijn en zeggen ik weet niet waarom je ineens smst maar ik heb geen interesse meer.
Want?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nah, zo'n reactie zou meer iets voor heloef zijn.
Ja, wel een beetje naief. Als je je seksuele aantrekkingkracht optimaliseert en je speelt er een beetje mee is dat wel leuker en kansrijker. Overigens is 28 niet oud. Alleen voor de pubers hier is dat oud. Er is dus nog geen man overboord. Maar je mag best luisteren naar mensen met meer seksuele ervaring. Het is geen 'big deal' om een beetje te flirten, lichamelijk contact te maken, te zoenen en samen de nacht doorbrengen. Probeer jezelf eens meer op dat spoor te krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee niet perse maar ik ben voorzichtig ik wil iemand die echt leuk is.
En misschien ben ik daar wel te naïef in. Geen idee
Nouja eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje naief. Als je je seksuele aantrekkingkracht optimaliseert en je speelt er een beetje mee is dat wel leuker en kansrijker. Overigens is 28 niet oud. Alleen voor de pubers hier is dat oud. Er is dus nog geen man overboord. Maar je mag best luisteren naar mensen met meer seksuele ervaring. Het is geen 'big deal' om een beetje te flirten, lichamelijk contact te maken, te zoenen en samen de nacht doorbrengen. Probeer jezelf eens meer op dat spoor te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |