quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ga er gewoon vanuit dat ze (seksuele) interesse in je heeft. Mocht dit niet zo zijn dan laat ze het wel weten. Edit; niet gaan voor de instant rape, gewoon stapjes volgen.
Omdat de meeste mensen eerst seks hebben voordat ze een serieuze relatie aangaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef kree het volgende:
[..]gaan we weer, maar waarom seksuele interesse?
Als je plannen hebt om met elkaar in het huwelijksboodje te stappen dan lijkt me overeenkomstige/aanvullende persoonlijkheid niet overbodig.quote:Lijkt me belangrijker dat je persoonlijkheid voorop staat en dat dat eerst moet klikken.
Wat is je huidige status met haar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik iig wel in haar.ik ga eens wat proberen volgende keer
Nou blijf jouw ideeën maar raar vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen eerst seks hebben voordat ze een serieuze relatie aangaan.
Aansturen op een serieuze relatie komt over als needy/vreemd als je dat in de eerste paar gesprekken doet, als je het op langer termijn doet dan heb je of al voldoende fysiek ge escaleert zodat je seks met haar hebt gehad, of ze is haar interesse in je kwijt omdat je niet verder gaat dan zoenen, of je hebt nog helemaal niet gezoend en je zit in de friendzone.
Bovenstaande is mijn verwachtingspatroon ik heb het nooit uitgeprobeerd, seks
[..]
Als je plannen hebt om met elkaar in het huwelijksboodje te stappen dan lijkt me overeenkomstige/aanvullende persoonlijkheid niet overbodig.
Helleuquote:
Hoiquote:
Whoa, ik die van jou ook & eensgelijks.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou blijf jouw ideeën maar raar vinden.
Maargoed zal je er niet op aanvallen als het voor jou werkt.
Kom op Tijn. Neem een keer het initiatief en vraag haar mee uit. Maak het niet ingewikkeld. Zeg ze ja, neem de leidende rol aan. Een leidende rol spelen is niet moeilijk, maar wss nog onwennig. Denk niet aan de uitkomst, want je kunt toch niets afdwingen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik iig wel in haar.ik ga eens wat proberen volgende keer
Maakt ook niet uit, we hoeven het niet eens te zijn jij denkt er gewoon heel anders over als ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Whoa, ik die van jou ook & eensgelijks.
Hangt er vanaf wat voor definitie van "relatie" we nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, we hoeven het niet eens te zijn jij denkt er gewoon heel anders over als ik
effe simpel
IK: relatie -> sex
JIJ: sex -> relatie
Ééns, je maakt het jezelf er niet makkelijker op.quote:Het èèn hoeft niet beter te zijn als het ander.
Hangt af van de personen en situatie ook.
eens?
Nee ik doel op iets vasts.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor definitie van "relatie" we nemen.
"aanwijsbaar verband tussen twee of meer entiteiten"
Ik bedoel wij hebben nu ook een 'relatie' omdat we beide elkaar een heel klein beetje kennen.
Ik denk dat jij met relatie doelt op dat je geen seks meer met andere mag hebben, een schuldgevoel moet hebben bij flirten etc. Dat alles voor dat je zelf met elkaar seks hebt gehad eisen van je "partner" maak je het jezelf wel moeilijk mee. Niks is echter onmogelijk & zolang jij dit beeld gewoon met zekerheid over kunt brengen zal je van dit "verkeersdrempeltje" geen echte moeilijkheden ondervinden schat ik zo in.
[..]
Ééns, je maakt het jezelf er niet makkelijker op.
Maargoed, liever iets langer als single dan je anders voordoen dan wie je werkelijk bent denk ik zo.
Maar hoe dacht je over zoenen & ander fysiek (niet seksueel) contact?
Ja maar het gaat nog redelijk ontopicquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
ligt het aan mij of gaat dit topic snel ??
Het ligt aan jou. Denk ik. Want ik vond het deze keer best meevallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
ligt het aan mij of gaat dit topic snel ??
En daar kan je niet eerst seks mee hebben omdat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef kree het volgende:
Ik zoek iemand die gewoon graag bij mij wil zijn.
Ja zeker wel maar dat hangt helemaal van de klik af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En daar kan je niet eerst seks mee hebben omdat?
Ah het hoeft niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zeker wel maar dat hangt helemaal van de klik af.
Idee van flepke is dat je eerst seks *MOET* hebben en daar denk ik heel anders over.
Je hoeft toch geen relatie te beginnen op alleen seks?
Dan gaat het om de seks, en niet om het samenzijn, ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
En daar kan je niet eerst seks mee hebben omdat?
Ik probeer het me voor te stellen maar het lukt me niet helemaal, had het er net met iemand over en die liet "Anafrodisie" vallen:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik doel op iets vasts.
Geen seks hebben met iemand anders of niet hangt ervan af of dat bespreekbaar is.
Wie weet heb ik er geen problemen mee, maar dat hangt af van hoe die relatie is.
Jij doelt vooral op seks en dat is helemaal niet mijn eerste doel, snap je?
Ik zoek iemand die gewoon graag bij mij wil zijn.
Herken je jezelf daarin?quote:Anafrodisie is het tegengestelde van libido.
Anafrodisie betekent: een verminderde seksuele lust, een afgenomen levensenergie of een vorm van frigiditeit. Dit kan ten koste gaan van het gevoel van eigenwaarde, de gemoedstoestand en het welbevinden van de mens. Men kan zich realiseren dat libido iets anders is dan enkel seksuele prikkeling.
thxquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah het hoeft niet.
Nee dan begrijp ik je.
Al lijkt het mij op jouw leeftijd nog sterk dat dat gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |