Wat? Een vrouw die verzadigd is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Myr even verzadigd was.
Ze valt op ouder dus er liggen kansen voor je vriend.quote:
Nog niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb je geen volgende ontmoeting gehosseld?
Ik moest gewoon lachen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat nog nooit hebt meegemaakt.
Er bloeide iets moois op tussen ons. Tot de patat/friet discussiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ze valt op ouder dus er liggen kansen voor je vriend.
He wat jammer nou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Er bloeide iets moois op tussen ons. Tot de patat/friet discussie
Vlees en bloed is moeilijker te verzadigen dan een opblaaspop inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat nog nooit hebt meegemaakt.
Hartstikke, ik begreep dat jij haar telefoon nummer had?quote:
Bij dit soort opmerkingen kun je beter geen comeback proberen te maken die geen hout snijdt, maar gewoon de vernedering met enige waardigheid ondergaan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vlees en bloed is inderdaad moeilijker te verzadigen dan een opblaaspop inderdaad.
Nee die mag je zelf regelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hartstikke, ik begreep dat jij haar telefoon nummer had?
Ruilen voor die van Gerrie?
Ik hoor het al, je hebt veel ervaring met klemgeluld wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bij dit soort opmerkingen kun je beter geen comeback proberen te maken die geen hout snijdt, maar gewoon de vernedering met enige waardigheid ondergaan...
Gewoon een tip van mij aan jou...
Heb je hem niet of geef je hem niet?quote:
Ik heb hem wel maar geef hem niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je hebt veel ervaring met klemgeluld worden
[..]
Heb je hem niet of geef je hem niet?
En wederom, neem de tip ter harte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je hebt veel ervaring met klemgeluld worden
Zeker maar dat komt nog welquote:
Weet je al wanneer je haar weer ziet? Of ben je afhankelijk van het lot nu?quote:
Bespaar mij nou gewoon dat 15 minuten gesprek met haar en geef hem gewoon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem wel maar geef hem niet.
Ja bro's moet ik toch echt kennen in het echt leven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bespaar mij nou gewoon dat 15 minuten gesprek met haar en geef hem gewoon.
Bro's before ho's jeweettoch.
het lot,quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je haar weer ziet? Of ben je afhankelijk van het lot nu?
Ach ik ga er vanuit dat ik haar vast nog wel zie alleen de vraag is. Vriendschappelijk of meer? De kans dat ik haar bij concerten tegen kom is best groot aangezien wel een beetje dezelfde smaak hebben en zij werkt in een tent waar ik vaak komquote:
Ik denk dat ik eerder een ho ben dan haar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja bro's moet ik toch echt kennen in het echt leven.
Dus Myr is eerder een bro dan jij.
Ga er gewoon vanuit dat ze (seksuele) interesse in je heeft. Mocht dit niet zo zijn dan laat ze het wel weten. Edit; niet gaan voor de instant rape, gewoon stapjes volgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik ga er vanuit dat ik haar vast nog wel zie alleen de vraag is. Vriendschappelijk of meer? De kans dat ik haar bij concerten tegen kom is best groot aangezien wel een beetje dezelfde smaak hebben en zij werkt in een tent waar ik vaak kom
Ik iig wel in haar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ga er gewoon vanuit dat ze (seksuele) interesse in je heeft. Mocht dit niet zo zijn dan laat ze het wel weten. Edit; niet gaan voor de instant rape, gewoon stapjes volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |