Goed bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, hopelijk wel weer goede vooruitzichten...
Watskeburt...?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Tsja ik hoop dat ik met die meid van dinsdag vaker wat kan afspreken of haar kan zien
Dan zou ik gaan zwemmen. Gewoon baantjes trekken. Dat ik vind wel leuk. Of iig minder erg dan de rest van de sportenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen moet doen wat hij leuk vind.
Alleen ik heb er totaal niks mee en kan het ook totaal niet.
Dan is de lol er snel van af.
Meisje van Paiq gemeet en mee gekletst. Had haar al vaker gezien maar nog nooit mee gekletstquote:
Wel goed om te weten dat die dames op Paiq dus toch echt bestaan. Heb er nog geen bewijs van gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meisje van Paiq gemeet en mee gekletst. Had haar al vaker gezien maar nog nooit mee gekletst
Ik welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat die dames op Paiq dus toch echt bestaan. Heb er nog geen bewijs van gezien
Ik vind die verhalen altijd hilarisch van de mensen die er op zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat die dames op Paiq dus toch echt bestaan. Heb er nog geen bewijs van gezien
Het klinkt als een verhaaltje dat het goed doet onder economie studenten. Economie studenten zijn overwegend man en kansloos bij vrouwen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ze wordt wel op haar plek gezet, maar vraag me af of dit niet gewoon een verzonnen correspondentie is.
Ik zie in mijn verhalen anders bar weinig om mee te lachenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die verhalen altijd hilarisch van de mensen die er op zitten.
Sommige dingen zijn wel grappigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mijn verhalen ook vermakelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zie in mijn verhalen anders bar weinig om mee te lachen
Oh kut.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja.
Myr vertelde over een vent die eerst leuk leek maar toen continu tegen haar aan ging praten.
He jammer jongen je hebt je kansen bij haar verbruid.quote:
Same herequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind mijn verhalen ook vermakelijk.
Drie dates via paiq gehad. Drie keer gezellige avond gehad, maar wel een beetje mwoah verder.
Maar alle mensen die je daarvoor moet afwijzen, ik heb nog last van een muisarm.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meisje van Paiq gemeet en mee gekletst. Had haar al vaker gezien maar nog nooit mee gekletst
Als je niks zegt is 't volgens mij ook niet goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja.
Myr vertelde over een vent die eerst leuk leek maar toen continu tegen haar aan ging praten.
Dat ook niet nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je niks zegt is 't volgens mij ook niet goed
Hopelijk zie ik haar binnenkort weerquote:
Daag me niet uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
He jammer jongen je hebt je kansen bij haar verbruid.
Dat doe ik dan ook niet. Maar het is soms wel verdraaid lastig om te weten wanneer wel en wanneer niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook niet nee.
Maar iemand de hele tijd gaan lastig vallen terwijl die online is, is net iets teveel van het goede.
Het is ook godverdomme nooit goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je niks zegt is 't volgens mij ook niet goed
Heb je geen volgende ontmoeting gehosseld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk zie ik haar binnenkort weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |