In het laatste jaar op de middelbare school moest ik ook verplicht fitnessen en daarna nog verplicht zwemmen. Ik heb ook maar geprobeerd om mijn snor een beetje te drukkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verplicht sportenik zou weigeren uit principe of verzaken
Que?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe niet voor mijn plezier die wijvensport.
Ik volleybal niet voor mijn plezier maar omdat het verplicht is gesteld.quote:
Ik blijf speciaal voor jullie ook nog even single.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jeweetzelf nog steeds kansloos en single
Sympathieke kerel ben je ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik blijf speciaal voor jullie ook nog even single.
volleybal is echt wijvensport hoor. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe niet voor mijn plezier die wijvensport.
Ik deed mee aan gym op de middelbare school net genoeg om geen onvoldoende te krijgen. Ik kon het niet en ik wilde het niet. Wat een stom gedoe verplichten bewegen en dan ook nog voor een cijferquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
In het laatste jaar op de middelbare school moest ik ook verplicht fitnessen en daarna nog verplicht zwemmen. Ik heb ook maar geprobeerd om mijn snor een beetje te drukken
Oh vertelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik blijf speciaal voor jullie ook nog even single.
Waarom doe je het niet voor je plezier?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik volleybal niet voor mijn plezier maar omdat het verplicht is gesteld.
Nederlands is moeilijk he?
quote:
Dat klopt, maar niets waarvoor deze jongen zijn single status opgeeft...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Oh vertelje had toch dates gehad de laatste tijd
Als ik wil sporten ga ik voetbal, want dat vind ik daadwerkelijk leuk om te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet voor je plezier?
Beweging > voldoening + goedgevoel als je er klaar mee bent > mooier lichaam lange termijn
Volleybal > wijvensport > veel dames + enigste competitie een paar latente nichten
Als je beetje op een leuke vereniging zit kan je ook nog afbieren met veel vrouwelijk schoon.
Wat is daar zo erg aan? Win win situatie, zou er bijna zelf van gaan volleyballen.
Nee met 11 man achter een bal aan huppelen klinkt veel leuker inderdaad...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik wil sporten ga ik voetbal, want dat vind ik daadwerkelijk leuk om te doen.
Jammer, maar wel iets anders? Scharrel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt, maar niets waarvoor deze jongen zijn single status opgeeft...
Voor mij wel ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee met 11 man achter een bal aan huppelen klinkt veel leuker inderdaad...
Neuh, hopelijk wel weer goede vooruitzichten...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, maar wel iets anders? Scharrel?
Iedereen moet doen wat hij leuk vind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
volleybal is echt wijvensport hoor. Kom op zeg.wat een onzin.
Of doen de jongens een andere sport?
Ze wordt wel op haar plek gezet, maar vraag me af of dit niet gewoon een verzonnen correspondentie is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ten eerste dat het dateert uit 2007, ten tweede dat er een golddigger op schitterende wijze word uitgeluld door meneer met economische achtergrond.
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neuh, hopelijk wel weer goede vooruitzichten...
Watskeburt...?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Tsja ik hoop dat ik met die meid van dinsdag vaker wat kan afspreken of haar kan zien
Dan zou ik gaan zwemmen. Gewoon baantjes trekken. Dat ik vind wel leuk. Of iig minder erg dan de rest van de sportenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen moet doen wat hij leuk vind.
Alleen ik heb er totaal niks mee en kan het ook totaal niet.
Dan is de lol er snel van af.
Meisje van Paiq gemeet en mee gekletst. Had haar al vaker gezien maar nog nooit mee gekletstquote:
Wel goed om te weten dat die dames op Paiq dus toch echt bestaan. Heb er nog geen bewijs van gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meisje van Paiq gemeet en mee gekletst. Had haar al vaker gezien maar nog nooit mee gekletst
Ik welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat die dames op Paiq dus toch echt bestaan. Heb er nog geen bewijs van gezien
Ik vind die verhalen altijd hilarisch van de mensen die er op zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat die dames op Paiq dus toch echt bestaan. Heb er nog geen bewijs van gezien
Het klinkt als een verhaaltje dat het goed doet onder economie studenten. Economie studenten zijn overwegend man en kansloos bij vrouwen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ze wordt wel op haar plek gezet, maar vraag me af of dit niet gewoon een verzonnen correspondentie is.
Ik zie in mijn verhalen anders bar weinig om mee te lachenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind die verhalen altijd hilarisch van de mensen die er op zitten.
Sommige dingen zijn wel grappigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mijn verhalen ook vermakelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zie in mijn verhalen anders bar weinig om mee te lachen
Oh kut.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja.
Myr vertelde over een vent die eerst leuk leek maar toen continu tegen haar aan ging praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |