Hij speelt wat ruig, maar zeker die tweede gele kaart was écht niks man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:42 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hou eens op. Terechte penalty en Enoh pakte twee keer dom geel.
Zelf komisch zijn met je oven en stokbrood maar een grap over vrouwen en voetbal niet kunnen hebben?quote:
Tja Jojoorte hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelf komisch zijn met je oven en stokbrood maar een grap over vrouwen en voetbal niet kunnen hebben?
Vond je dat komisch ja? En oh ik kan het wel hebben hoor. Vind het altijd leuk als men een discussie niet aan kan en meteen het vrouwenargument er in gooit. Geweldig juist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelf komisch zijn met je oven en stokbrood maar een grap over vrouwen en voetbal niet kunnen hebben?
Bij mij was er helemaal geen discussie die ik niet aan kon en toch pakte je dat ook extreem goed aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond je dat komisch ja? En oh ik kan het wel hebben hoor. Vind het altijd leuk als men een discussie niet aan kan en meteen het vrouwenargument er in gooit. Geweldig juist.
Vrouwen en voetbalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vond je dat komisch ja? En oh ik kan het wel hebben hoor. Vind het altijd leuk als men een discussie niet aan kan en meteen het vrouwenargument er in gooit. Geweldig juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |