Dat moet jij weten ik lees daar toch nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
Nu wil niemand me meer kennen natuurlijk.
Nee, ik ga geen opvoedkundige struggles meer bespreken in Singles, maar dank je.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet jij weten ik lees daar toch nooitMaar waar gaat het over misschien weten wij singles wel raad.
kinderen zijn geen populair onderwerp hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
Ik heb een nieuw dieptepunt bereikt: ik ben slechts een stap verwijderd van een topic maken in OUD.
Verstandigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen opvoedkundige struggles meer bespreken in Singles, maar dank je.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
Ik heb een nieuw dieptepunt bereikt: ik ben slechts een stap verwijderd van een topic maken in OUD.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
Heej, ik probeerde de sfeer hier wat luchtiger te maken, het was goed bedoeld.
Het spijt me.
Wat is er mis met OUD dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan kom je gewoon eerst naar mij. OUD
Bijna niets is een populair onderwerp hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
kinderen zijn geen populair onderwerp hier.
Raad weten? Wij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet jij weten ik lees daar toch nooitMaar waar gaat het over misschien weten wij singles wel raad.
Het was een grapje, je hebt je lolbroek zeker niet aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ten koste van mij... et tu, L-E?
jij zegt het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Bijna niets is een populair onderwerp hier.
Jawel. Tetters.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Bijna niets is een populair onderwerp hier.
Ach doe toch, stel huppelkutten daar. Het is een virtueel speelplein van de kleuterschool, nou daar wil niemand zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met OUD dan?vertel
Nee. Die zit in de was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een grapje, je hebt je lolbroek zeker niet aan.
Ik ben al bij jou geweest!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan kom je gewoon eerst naar mij. OUD
Die zit in de was omdat haar kleine man er mascara overheen had geknoeidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een grapje, je hebt je lolbroek zeker niet aan.
Ja wij zijn toch ooit zelf ook kind geweest of kennen mensen met kinderen. Dus waarom zouden wij het niet wetenquote:
En dan nog prefereer je de mening van de mensen in OUD?quote:
Je hebt een punt Tijn. Het is verbazingwekkend hoeveel mensen zonder kinderen weten of denken te weten over opvoeden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wij zijn toch ooit zelf ook kind geweest of kennen mensen met kinderen. Dus waarom zouden wij het niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |