ghehe, baas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef geertn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn zo gemakkelijk (emotioneel) te breken met een beetje onverschilligheid
Ik zal je binnenkort dan een vraag stellen! Ik wil de visie van een vrouw als jou eens zien in mijn huidige probleem!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Moa, stalken hoeft ook weer nietMaar voor vragen mag je me gerust PM'en, ik date niet.
Dat laatste werkt echt niet als je uit bent op een relatie.. Als je haar gewoon wilt hosselen wel thoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als je geen serieuze reacties kreeg in PUB en hem daarom in KLB opent, kan je hem beter in R&P posten.
OT: gewoon beetje asshole gaan doen en haar een beetje subtiel negeren, niet meteen overal op antwoorden etc etc.
Als jij echt een vrouw bent, kudo's!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:47 schreef SoraAoi het volgende:
Ik moest wel een beetje gniffelen toen ik dit topic las want het was een feest van herkenning voorheen. Totdat ik in aanraking kwam met PUA. PUA is een goed idee voor jou TS. Het is een reeks wetenschappelijk bewezen technieken die je in staat stellen elk wijf te palen dat je maar wilt. Lees je eens in over PUA en daarna wil je niet meer terug
Dat is modernquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Splutje het volgende:
Gestopt met lezen na de eerste zin. Chicks vaker digitaal spreken dan in het echt
Als je elke keer naar haar toe moet gaan als je wat wilt zeggen.quote:
Nee hehe, maar elkaar kennen via Whatsappquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Als je elke keer naar haar toe moet gaan als je wat wilt zeggen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee hehe, maar elkaar kennen via Whatsapp
Mwoah, soms is dat even nodig om het contact een beetje uit te bouwen wanneer je iemand niet dagelijks tegenkomt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Splutje het volgende:
Gestopt met lezen na de eerste zin. Chicks vaker digitaal spreken dan in het echt
Daar heb ik echt een hekel aan, chicks die een eindeloze sms conversatie willen nadat je ze 1x gezoend hebtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, soms is dat even nodig om het contact een beetje uit te bouwen wanneer je iemand niet dagelijks tegenkomt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:56 schreef Ritmo het volgende:
Wellicht zit je er nog net niet helemaal, als ik het zo hoor dan is het nog redelijk pril de vriendschap? Vraag haar morgen nog mee uit (echt doen!!) want als ze dan 'nee' zegt weet je waar je aan toe bent (beter ga je dan ook niet meer met haar om) bespaar je jezelf een heleboel pijn en ellende. Als ze 'ja' zegt dan heb je natuurlijk je date binnen.Maar niets doen en blijven hopen is GEEN optie. Dan kan ik je bij deze garanderen dat er hele vervelende maanden of zelfs jaren voor je aan gaan komen.
Het is bij vrouwen niet zo dat ze direct een jongen als relatie-materiaal zien. Soms moeten ze zelf even 'wakker geschud' worden en gaan ze het inzien dat je een (leuke) jongen bent en geen vriendinnetje van d'r. Met haar uitvragen schud je haar al beetje wakker, al was het maar omdat je laat zien dat je de ballen hebt om d'r uit te vragen.
Oh god, not again!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Daarom is mijn vraag: hoe kan ik precies weten of ik in de friendzone zit of niet? En als ik erin zit nog een betere vraag: hoe kan ik er in godsnaam uitkomen? Ik zal niet zeggen zeggen dat ik verliefd ben maar ik voel wel meer voor der dan 'gewoon' vrienden. En ik weet bijna wel zeker dat ik nog wel wat voor haar kan voelen.
Dit! Waarom!?!? Mannen hebben het verpest. Mattie is dik en lelijk en probeert 95 chicks op een avond en scoort er altijd 5.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Phantomesse het volgende:
TS, je moet niet bang zijn voor afwijzing en je zal heus niet voor lul staan, mannen falen dagelijks in hun versierpogingen dat hoort bij het man zijn.
Gast boeiend dat je een blauwtje loopt en dat je je pijn doet. Weet je hoeveel blauwtjes ik al gelopen heb en hoe kut dat is... nou heel veel. Maar ik kijk er met trots tegenop. Want heb het tenminste geprobeerd en heb nu een hele knappe leuke vriendinquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
Bedankt voor de reacties. Er zitten genoeg nuttige tussen.
Er is wel een kleine update: heb het haar verteld dat ik wel iets voel 'groeien' zeg maar en ze reageerde met dat ze dat niet had verwacht. Ook heeft ze me verteld dat ze veel met een goeie vriend van me praat en die eerst leuk vond maar nu wel minder. Ik reageerde hier op mijn beurt verbaasd op en zei dat we het dan maar moesten over laten gaan en niet meer moesten praten.
Toen vertelde ze me dat ze me wel lief, leuk en gezellig vond. En dat ze me nog steeds wel wilde leren kennen.
Zit nu een beetje in een dubio: of ik leer haar kennen met de kans dat ze met die goeie vriend, of iemand anders, gaat en dan doe ik mezelf pijn. Maar met de kans dat het ooit wat wordt. Komt ook nog bij dat ik die goeie vriend niet wil naaien.
Of ik laat haar nu gewoon en het wordt nooit wat. Maar dan heb ik geen pijn.
Ik ga gewoon voor dat 2de kiezen, want ik heb geen zin om mezelf pijn te doen.
Het komt goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Vetgedrukt het volgende:
Dit! Waarom!?!? Mannen hebben het verpest. Mattie is dik en lelijk en probeert 95 chicks op een avond en scoort er altijd 5.
Ik wil dat niet! verwende wijfen, blauwtje lopen is kudt !
Oh en tevens ik scoor geen lelijke chicks alleen de mooie chicks hebben altijd zo'n grote bitchshield. Negeren en kut doen als ze je al leuk vinden dat vinden ze mooi hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |