abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:26:25 #51
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_103115563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef geertn het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Vrouwen zijn zo gemakkelijk (emotioneel) te breken met een beetje onverschilligheid
ghehe, baas.

Trouwens TS, als je niet eens de ballen hebt om haar is mee uit te vragen ga je sowieso in de friendzone belanden.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_103115685
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:26 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Moa, stalken hoeft ook weer niet :P Maar voor vragen mag je me gerust PM'en, ik date niet.
Ik zal je binnenkort dan een vraag stellen! Ik wil de visie van een vrouw als jou eens zien in mijn huidige probleem!
pi_103115866

Stappen ondernemen TS of het is te laat!!!111!
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_103116013
Als je geen serieuze reacties kreeg in PUB en hem daarom in KLB opent, kan je hem beter in R&P posten :').

OT: gewoon beetje asshole gaan doen en haar een beetje subtiel negeren, niet meteen overal op antwoorden etc etc.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:45:53 #55
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_103116099
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als je geen serieuze reacties kreeg in PUB en hem daarom in KLB opent, kan je hem beter in R&P posten :').

OT: gewoon beetje asshole gaan doen en haar een beetje subtiel negeren, niet meteen overal op antwoorden etc etc.
Dat laatste werkt echt niet als je uit bent op een relatie.. Als je haar gewoon wilt hosselen wel tho
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_103116168
Ik moest wel een beetje gniffelen toen ik dit topic las want het was een feest van herkenning voorheen. Totdat ik in aanraking kwam met PUA. PUA is een goed idee voor jou TS. Het is een reeks wetenschappelijk bewezen technieken die je in staat stellen elk wijf te palen dat je maar wilt. Lees je eens in over PUA en daarna wil je niet meer terug :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:52:42 #57
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_103116317
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:47 schreef SoraAoi het volgende:
Ik moest wel een beetje gniffelen toen ik dit topic las want het was een feest van herkenning voorheen. Totdat ik in aanraking kwam met PUA. PUA is een goed idee voor jou TS. Het is een reeks wetenschappelijk bewezen technieken die je in staat stellen elk wijf te palen dat je maar wilt. Lees je eens in over PUA en daarna wil je niet meer terug :)
Als jij echt een vrouw bent, kudo's! _O-
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_103116557
Gestopt met lezen na de eerste zin. Chicks vaker digitaal spreken dan in het echt :')
Eens met wat hierboven staat
pi_103116614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Splutje het volgende:
Gestopt met lezen na de eerste zin. Chicks vaker digitaal spreken dan in het echt :')
Dat is modern ^O^
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103116637
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Dat is modern ^O^
Nee dat is sneu en autistisch
pi_103116673
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef Splutje het volgende:

[..]

Nee dat is sneu en autistisch
Als je elke keer naar haar toe moet gaan als je wat wilt zeggen.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103117297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Als je elke keer naar haar toe moet gaan als je wat wilt zeggen.
Nee hehe, maar elkaar kennen via Whatsapp :')
pi_103117799
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef Splutje het volgende:

[..]

Nee hehe, maar elkaar kennen via Whatsapp :')
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:41:38 #64
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_103118043
gewoon haar meenemen ergens naartoe misschien wil ze eerst niet maar gwoon doorgaan dan gaat ze vanzelf mee als je het goed doet
pi_103118537
Wellicht zit je er nog net niet helemaal, als ik het zo hoor dan is het nog redelijk pril de vriendschap? Vraag haar morgen nog mee uit (echt doen!!) want als ze dan 'nee' zegt weet je waar je aan toe bent (beter ga je dan ook niet meer met haar om) bespaar je jezelf een heleboel pijn en ellende. Als ze 'ja' zegt dan heb je natuurlijk je date binnen. :Y Maar niets doen en blijven hopen is GEEN optie. Dan kan ik je bij deze garanderen dat er hele vervelende maanden of zelfs jaren voor je aan gaan komen.

Het is bij vrouwen niet zo dat ze direct een jongen als relatie-materiaal zien. Soms moeten ze zelf even 'wakker geschud' worden en gaan ze het inzien dat je een (leuke) jongen bent en geen vriendinnetje van d'r. Met haar uitvragen schud je haar al beetje wakker, al was het maar omdat je laat zien dat je de ballen hebt om d'r uit te vragen. ;)
-
pi_103118568
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Splutje het volgende:
Mwoah, soms is dat even nodig om het contact een beetje uit te bouwen wanneer je iemand niet dagelijks tegenkomt.
-
pi_103118663
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:57 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mwoah, soms is dat even nodig om het contact een beetje uit te bouwen wanneer je iemand niet dagelijks tegenkomt.
Daar heb ik echt een hekel aan, chicks die een eindeloze sms conversatie willen nadat je ze 1x gezoend hebt
pi_103119624
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:56 schreef Ritmo het volgende:
Wellicht zit je er nog net niet helemaal, als ik het zo hoor dan is het nog redelijk pril de vriendschap? Vraag haar morgen nog mee uit (echt doen!!) want als ze dan 'nee' zegt weet je waar je aan toe bent (beter ga je dan ook niet meer met haar om) bespaar je jezelf een heleboel pijn en ellende. Als ze 'ja' zegt dan heb je natuurlijk je date binnen. :Y Maar niets doen en blijven hopen is GEEN optie. Dan kan ik je bij deze garanderen dat er hele vervelende maanden of zelfs jaren voor je aan gaan komen.

Het is bij vrouwen niet zo dat ze direct een jongen als relatie-materiaal zien. Soms moeten ze zelf even 'wakker geschud' worden en gaan ze het inzien dat je een (leuke) jongen bent en geen vriendinnetje van d'r. Met haar uitvragen schud je haar al beetje wakker, al was het maar omdat je laat zien dat je de ballen hebt om d'r uit te vragen. ;)
I'm not having a stroke, just driving a Nissan.
pi_103122822
Aangezien hier vast nog niemand gereageerd heeft (is het ook niet het goeie subforum voor :P) ga ik dat wel even doen.

Bel haar op (het liefst op een moment dat ze het niet verwacht en wss eenzaam is, dus bv. zaterdagavond als ze alleen achter de tv zit). En vraag hoe het is, doe je verhaal dat je misschien wat meer ervan verwacht en vraag haar mee naar de bios (probeer het subtiel te brengen maar de boodschap moet wel duidelijk zijn). Zeer wss vraagt ze dan als vrienden of als date. Op die vraag zeg je gewoon keihard DATE!

De kans schat ik daarna 80% dat ze zegt dat zij dat niet ziet zitten, maar als vrienden wel ziet zitten en zij stelt voor om dit te doen. In dat geval raad ik keihard aan om haar links te laten liggen en het aanbod af te slaan. Je moet haar nu namelijk laten links liggen omdat ze hard-to-get speelt en je er dan Zeker weten verliefd op wordt. (ja je gevoelens zijn niet je beste vriend :P).

Stel dat ze toch ja zegt, zeg dan dat je toevallig weet dat over een uurtje de film X speelt en dat je auto toevallig klaarstaat en of ze nu niet direct zin heeft om mee te gaan omdat jij ook eigenlijk niks te doen hebt.

Suc6
pi_103124303
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:09 schreef Bartholomaeus het volgende:

Daarom is mijn vraag: hoe kan ik precies weten of ik in de friendzone zit of niet? En als ik erin zit nog een betere vraag: hoe kan ik er in godsnaam uitkomen? Ik zal niet zeggen zeggen dat ik verliefd ben maar ik voel wel meer voor der dan 'gewoon' vrienden. En ik weet bijna wel zeker dat ik nog wel wat voor haar kan voelen.

Oh god, not again! :'(!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_103125543
Bedankt voor de reacties. Er zitten genoeg nuttige tussen.

Er is wel een kleine update: heb het haar verteld dat ik wel iets voel 'groeien' zeg maar en ze reageerde met dat ze dat niet had verwacht. Ook heeft ze me verteld dat ze veel met een goeie vriend van me praat en die eerst leuk vond maar nu wel minder. Ik reageerde hier op mijn beurt verbaasd op en zei dat we het dan maar moesten over laten gaan en niet meer moesten praten.

Toen vertelde ze me dat ze me wel lief, leuk en gezellig vond. En dat ze me nog steeds wel wilde leren kennen.

Zit nu een beetje in een dubio: of ik leer haar kennen met de kans dat ze met die goeie vriend, of iemand anders, gaat en dan doe ik mezelf pijn. Maar met de kans dat het ooit wat wordt. Komt ook nog bij dat ik die goeie vriend niet wil naaien.

Of ik laat haar nu gewoon en het wordt nooit wat. Maar dan heb ik geen pijn.

Ik ga gewoon voor dat 2de kiezen, want ik heb geen zin om mezelf pijn te doen.
Zoon van Tolmai.
pi_103125846
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Phantomesse het volgende:
TS, je moet niet bang zijn voor afwijzing en je zal heus niet voor lul staan, mannen falen dagelijks in hun versierpogingen dat hoort bij het man zijn.
Dit! Waarom!?!? Mannen hebben het verpest. Mattie is dik en lelijk en probeert 95 chicks op een avond en scoort er altijd 5.
Ik wil dat niet! verwende wijfen, blauwtje lopen is kudt !
Oh en tevens ik scoor geen lelijke chicks alleen de mooie chicks hebben altijd zo'n grote bitchshield. Negeren en kut doen als ze je al leuk vinden dat vinden ze mooi hoor
pi_103125941
Je voelde iets groeien? _O-
pi_103126003
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
Bedankt voor de reacties. Er zitten genoeg nuttige tussen.

Er is wel een kleine update: heb het haar verteld dat ik wel iets voel 'groeien' zeg maar en ze reageerde met dat ze dat niet had verwacht. Ook heeft ze me verteld dat ze veel met een goeie vriend van me praat en die eerst leuk vond maar nu wel minder. Ik reageerde hier op mijn beurt verbaasd op en zei dat we het dan maar moesten over laten gaan en niet meer moesten praten.

Toen vertelde ze me dat ze me wel lief, leuk en gezellig vond. En dat ze me nog steeds wel wilde leren kennen.

Zit nu een beetje in een dubio: of ik leer haar kennen met de kans dat ze met die goeie vriend, of iemand anders, gaat en dan doe ik mezelf pijn. Maar met de kans dat het ooit wat wordt. Komt ook nog bij dat ik die goeie vriend niet wil naaien.

Of ik laat haar nu gewoon en het wordt nooit wat. Maar dan heb ik geen pijn.

Ik ga gewoon voor dat 2de kiezen, want ik heb geen zin om mezelf pijn te doen.
Gast boeiend dat je een blauwtje loopt en dat je je pijn doet. Weet je hoeveel blauwtjes ik al gelopen heb en hoe kut dat is... nou heel veel. Maar ik kijk er met trots tegenop. Want heb het tenminste geprobeerd en heb nu een hele knappe leuke vriendin :D.

Dus ik zou zeggen begin nog eens vaag over het gesprek wat je gehad hebt toen over met je gevoelens en dat het groeide en zeg dat je er nog eens over nagedacht hebt en vraag haar naar de bios. Indien ze nee zegt is het idd een blauwtje (en dat is kut ja). Maar dan kan je haar tenminste fatsoenlijk uitkijken als ze met je vriend aan het zoenen is, want je weet toch dat het geen gemiste kans is.

Dood gaan we toch, dus gaan met die banaan!
pi_103126011
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Vetgedrukt het volgende:

Dit! Waarom!?!? Mannen hebben het verpest. Mattie is dik en lelijk en probeert 95 chicks op een avond en scoort er altijd 5.
Ik wil dat niet! verwende wijfen, blauwtje lopen is kudt !
Oh en tevens ik scoor geen lelijke chicks alleen de mooie chicks hebben altijd zo'n grote bitchshield. Negeren en kut doen als ze je al leuk vinden dat vinden ze mooi hoor
Het komt goed :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')