- Find a Way
- Get A Hold
- Like It Like That
- Electric Relaxation
- Stressed Out (ft. Faith Evans)
en andere nummers zoals:
- Award Tour
- Can I Kick It?
- Scenario
- Left My Wallet In El Segundo
geef hier dus je mening...
Die band?
Arrested development!
Toch even zeuren: de latere platen vind ik dan wel wat minder, en Q-Tip solo was ook niet erg overtuigend.
Maar, even het lijstje uitbreiden: 'Luck of Lucien', 'Check the Rhyme', 'Sucka Nigga', dat vind ik zelf ook wel erg vette nummers.
Q-Tip rules! Idd laatste plaat niet helemaal mijn smaak, maar Let's Ride. Relaxed!
[Dit bericht is gewijzigd door drugsgebruiker op 05-07-2002 17:03]
Die plaat nadat ATCQ uit elkaar ging, van Q-Tip (met Raphael Saadiq) vond ik trouwens ook geweldig. Get Involved, heette dat. Helaas geen hit.
Wat wilde je weten van mij?
quote:Nee wilde gewoon ff babbelen.
Op vrijdag 05 juli 2002 22:20 schreef postinggirl het volgende:
Wat wilde je weten van mij?
Maar we gaan offtopic geloof ik.
Steve Biko, Jazz (We've Got), Phony Rappers... ze hebben maar zeer weinig mindere nummers gemaakt
Relaxte muziek, goede flow en een "aparte stem", jammer dat ze niet wat meer succes hebben behaald, ook op de radio zijn hun nummers goed aan te horen.
Wat vinden jullie trouwens van de onderlinge gast-optredens van met name Q-Tip bij de Jungle Brothers (Black is Black) en De la Soul?
Vind Buggin'out nog steeds meesterlijk nummer..en het is heerlijke muziek voor gedachte op nul e.d.
beetje de zelfde invloed die de la soul ook op je kan hebben
vrolijkmakende muzak
I vind Scenario echt DE of één van de Beste HipHop nummers ooit !
Busta maakt trouwens gooie FT met Tribe....
Ja de FT van Tip met De la soul is ook kick !
Maar de master piece :
"Get it Together" = The Beastie Boys ft. QTip
Ik vind de solo van Phife en Tip niet echt goed, en de love movement was ook, hum
quote:[totaal offtopic] je hej toch wel het solo album van speech gechecked[/totaal offtopic]
Op vrijdag 5 juli 2002 16:56 schreef mortar999 het volgende:
Helemaal waar!
Er is maar 1 band ooit geweest die dat gevoel nog meer bij me opriep, en die zijn ook al uit elkaar.Die band?
Arrested development!
idd ATCQ is een van de betere rapgroups , flow is lekker , licht verteerbaar , maar beats zijn nogal vaak het zelfde (niet dat dat nin negatieve zin is), eerste 3 albums zijn idd de betere en mijn favo nummer is "Descripton Of A Fool"
Nu even hopen dat de kazaa-winkel op dit tijdstip nog open is en dat er een paar mensen rondhangen die die muziek graag met mij willen delen!
Grtz, Joris
Hun latere werk ken ik niet zo goed eigenlijk... maar met die eerste 3 albums vermaak ik me prima!
quote:Jongeman, Tribe Called Quest is weer bij elkaar als ik het geloof...
Op vrijdag 5 juli 2002 16:52 schreef Buddha_Monk het volgende:
Ik vind dat die lui een standbeeld verdienen... zoooooo jammer dat ze uit elkaar zijn... hebben me vanaf dat ik nog maar ik klein mannetje was vermaakt met hun speciale 'Tribe' flow... die lekkere rustige ontspannende hip hop beats met een Jazzy feel eraan... Q-tip, Phife... ik heb nog nooit iemand zo veel gevoel in hun nummers horen geven als die twee lui... dat gevoel, dat ritme, die flow... schitterend... mensen die ook van de tribe houden laat het weten en welk nummer je het beste vond... voor mensen die anti hip-hop/rap zijn, opzouten en niet de boel verzieken... voor mensen die niet weten wie de Tribe zijn? zoek de volgende nummers dan maar ff op op het internet (zijn trouwens ook m'n favo nummers van ze)...- Find a Way
- Get A Hold
- Like It Like That
- Electric Relaxation
- Stressed Out (ft. Faith Evans)
en andere nummers zoals:- Award Tour
- Can I Kick It?
- Scenario
- Left My Wallet In El Segundogeef hier dus je mening...
Is de beste Tribe related cd ever, als je het mij vraagt, zit vol met feeling... en dan die tracks; flawless en beats rhymes and phife... te goed gewoon....!
quote:Ja, ik heb een nummer gehoord van dat nieuwe album, het heet"ICU" als in I see you
Op donderdag 16 oktober 2003 13:43 schreef ForumFool het volgende:[..]
Jongeman, Tribe Called Quest is weer bij elkaar als ik het geloof...
[Dit bericht is gewijzigd door MIC1_ op 17-10-2003 15:29]
Hot+ en Sucka Nigga zijn een paar van mijn favorites!!
quote:Zoek deze pokoes, en huilen geblazen;
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:26 schreef Mr.Tear het volgende:
ATCQ is da bombHot+ en Sucka Nigga zijn een paar van mijn favorites!!
errrrug n i c e
quote:laten we gangstarr/guru ook ff niet vergeten...voor de volledigheid!
Op zaterdag 6 juli 2002 23:13 schreef Kid_RisK het volgende:
Weinig aan toe te voegen, dit topic; ATCQ is gewoon een van de beste hiphop acts ooit!
quote:amplified en kamaal the abstract van q-tip zijn trouwens ook geweldig, phife z'n solo werk heb ik nog niet gehoord
Op donderdag 16 oktober 2003 13:43 schreef ForumFool het volgende:
Jongeman, Tribe Called Quest is weer bij elkaar als ik het geloof...
Als je Tribe zo gruwelijk vind, zou ik je zeker willen adviseren om het solo album van Phife Dawg te scoren op de een of andere manier
Phife Dawq
Ventilation Da LP
jaar 2000Is de beste Tribe related cd ever, als je het mij vraagt, zit vol met feeling... en dan die tracks; flawless en beats rhymes and phife... te goed gewoon....!
amplified van q-tip is erg erg goed album
Paar van mijn favoriete nummers zijn:
Scenario, Jom, Busta's Lament, 1nce again, Stressed out... zoveel eik
quote:Hij is te gast (1 nummer) op de cd "Hard Groove", van The RH Factor, een project van jazztrompettist Roy Hargrove. Een erg relaxte combinatie van funk, soul, hip-hop en een vleugje jazz, met "echte muzikanten(!)"
Op vrijdag 5 juli 2002 22:23 schreef Zander het volgende:
Ik las laatst trouwens ergens dat Q-tip nu iets met live muzikanten aan het doen is... lijkt me ook wel erg interessant. En de solo-plaat van Phife heb ik ook nog niet gehoord...
Misschien is dit wat je bedoelt...
misschien ook niet...
2 nummers die ik elke dag wel ff luister: Award Tour en The Love.
quote:nee wat hij bedoelt is de cd Kamaal the abstract. alleen is die cd nooit uitgebracht, waarom weet ik niet want ik heb m gedownload en hij klinkt geweldig.
Op donderdag 23 oktober 2003 23:17 schreef Anotsu het volgende:[..]
Hij is te gast (1 nummer) op de cd "Hard Groove", van The RH Factor, een project van jazztrompettist Roy Hargrove. Een erg relaxte combinatie van funk, soul, hip-hop en een vleugje jazz, met "echte muzikanten(!)"
Misschien is dit wat je bedoelt...
misschien ook niet...
quote:Ok dan heb ik niks gezegd
Op vrijdag 24 oktober 2003 03:09 schreef Astronaut_Jones het volgende:nee wat hij bedoelt is de cd Kamaal the abstract. alleen is die cd nooit uitgebracht, waarom weet ik niet want ik heb m gedownload en hij klinkt geweldig.
[offtopic/] behalve dan dat t een erg goede cd is... [/offtopic]
quote:Zou je eens moeten doen, ik vind dat er veel goeie tracks op staan
Op donderdag 23 oktober 2003 22:21 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
amplified en kamaal the abstract van q-tip zijn trouwens ook geweldig, phife z'n solo werk heb ik nog niet gehoord
quote:you gotta push me on
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:23 schreef Almighty het volgende:
Vergeet het nummer 'Bonita Applebum' niet :p
quote:Vooral de !2" Why Edit is heel erg goed
Op vrijdag 24 oktober 2003 16:23 schreef Almighty het volgende:
Vergeet het nummer 'Bonita Applebum' niet :p
btw : SCHOP!
ATCQ hoort niet weg te zakken
quote:waaier!!! binnie spoor je niet? tribe called qwest is niks joh
Op zaterdag 29 november 2003 20:04 schreef natnek het volgende:
als je a tribe called quest zo goed vind moet ook zeker iets van the pharcyde hebben. beetje dezelfde jazzy sound egt meesterlijk. souls of mischief en hieroglyphics zijn ook te goed gewoon
quote:hejjem m door. waarspeg modogg!
Op zaterdag 3 januari 2004 19:54 schreef natnek het volgende:
nee lekker bodycount luisteren de hele dag is goed voor je.....SHIT AINT LIKE THAT!!
quote:Tribe dissen zegt genoeg over je geestelijke vermogens, u bent de allerzwakste schakel, tot ziens
Op zondag 4 januari 2004 01:35 schreef cohen het volgende:
hejjem m door. waarspeg modogg!
megg is een speg. en diegene die dit niet snappen zijn vaak atcq luisteraars. urger bakker!
Maar toch wel een heel ander geluid dan Tribe vind ik zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |