abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103112734
Voor ons nieuwe huis willen wij graag een nieuwe binnen- en buitenvloer.
Binnen willen we graag parket of laminaat. Buiten willen we een gedeelte met
natuursteentegels.
We hebben al wat rond gekeken bij verschillende bedrijven, zoals Heso vloerenbedrijf,
Lamers Natuursteen en Lab21.
Onze voorkeur gaat momenteel erg uit naar Lab21 aangezien zij beiden leveren.
Hier hebben wij een voorkeur naar de steen Chinees hardsteen gezoet + facet, maar dat hoeven we pas voor volgende zomer in te hebben.
Een echte voorkeur qua binnenvloer hebben we nog niet echt, maar het liefst niet te duur en een wat lichtere kleur.
Is er iemand met ervaring met Lab21, Natuursteen en/of parket? En ook over ondervloeren?
pi_103112871
Parket moet je eens in de zoveel tijd in de was zetten schijnbaar dat is nogal een vies werkje. Ook moet je het soms helemaal opschuren en opnieuw lakken.

Zie dat telkens gebeuren bij mensen die parket hebben!
pi_103113619
Valt wel mee het parket in de was zetten, ik doe het zelf 1 keer in de 3/4 maanden maar 3 personen, 2 katten en 2 vogels die regelmatig losvliegen en visite is belastender voor de vloer als dat je daar met je tweeen woont, hele dagen werkt en geen beesten hebt, dan is 2 keer per jaar genoeg.
Vloer dweilen, op laten drogen. tafels en eetstoelen op de bank of eettafel zetten en strooien maar tien minuten werk, Uitpoetsen doen we niet aan we gaan wel op sokken lopen.
Zou je gaan voor een parket vloer op was basis gebruik dan ook spul speciaal voor gewaxte vloeren en geen allesreiniger, hierdoor lost de wax op en wordt de vloer stroef wat dweilen moeilijker maakt.
1 keer per jaar gaan ook de banken en eettafel naar buiten, de kasten laat ik nog steeds staan daar dweil ik dan wel omheen en onderdoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')