SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet ik met zo'n antwoord?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:33 schreef tong80 het volgende:
Pool ?
Want van het biljarten ken ik de toppers wel
een Belg ? of ook geen biljarter dus?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:47 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wat moet ik met zo'n antwoord?
Pool dus niet
Helemaal goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dammen. Later ook schaken en bridge.
En Braziliaanse dames
Welke sport ?quote:
Ja, maar dan met dubbel s.quote:
Zegt me niks, dus een wilde gok: Skiën?quote:
Dat was volgens mij een schaker.quote:
neequote:
jaquote:
Cubaanse volleyballer toch?quote:
Eén van de beste ooitquote:
neequote:
ja, gouden plak 1984.quote:
Formule 1quote:
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:48 schreef tong80 het volgende:
Baketballer. Nog steeds actief als coach.
Makkie, Baseball.quote:
Weer Basketbal.quote:
Basketbal is goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer Basketbal.
Je moet de Biografie-film over Ty Cobb eens huren Fanneke of downloaden. Geniale gek.
Had schijt aan home runs. 'Ik maak de punten, laat de ander maar de show stelen.'
Die wil ik ook wel lezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
Basketbal is goed.
Ik heb de biografie van Ty Cobb thuis waar de film op gebaseerd is.
Overigens wordt ie daar 'slechter' voorgesteld dan ie uiteindelijk was. Al was het, zeker op het veld, geen lieverdje.
Van Alten? Werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel lezen.
Wietze van Alten
Is dat geen handboogschutter?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel lezen.
Wietze van Alten
[sub]Basketbal boeit me niet zo zoals voetbal en honkbal. Honkbal zit echt verankerd in de Amerikaanse geschiedenis. Iedereen speelde dat vroeger al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef tong80 het volgende:
Het kan ook van Aalten zijn, maar ik dacht van Alten. Olympische sport.
Ik heb ook een zooi biografiën. Weet niet of dat je iets lijkt maar in een andere sport is die van Dennis Rodman een aanrader.
Juistquote:
jaquote:
Aan de naam te zien is het een Belg.quote:
Belg uit Adam iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Aan de naam te zien is het een Belg.
Maar de sport? Geen idee.
en Adam is Amsterdam?quote:
Hij was zwaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:28 schreef fanneke het volgende:
De enige sportende Van Barneveld die ik ken heet Joos en is geen Belg.
M.a.w., heb echt geen idee.
Kick-boksen?quote:
Neequote:
jaquote:
Goedquote:Op woensdag 2 november 2011 06:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
Met het T op het einde is het een shorttracker die openlijk gay is.
met een d ken ik er geen
800 meter. Later pas Keniaan geworden.quote:Op maandag 14 november 2011 07:26 schreef Bos81 het volgende:
Is het ook. Vooral de langere afstanden op de atletiekbaan. Kwam uit voor Denemarken overigens, maar is van geboorte gewoon een afrikaan (dacht Keniaan).
Klinkt Japans.quote:
heel ver er van afquote:Op maandag 14 november 2011 15:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klinkt Japans.
Dus zou ik zeggen judo?
Slechte replay. Je verwijt mij wel vaker alleen voetballers te posten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef Pugg het volgende:
Denk gewoon eens aan een hele andere sport, niet het hele leven bestaat uit voetbal en atletiek
quote:Slechte replay
quote:Maar ik post wel sporters die je met historisch besef zou kunnen kennen.
Ik bepaal zelf mijn aanwezigheid hier maar on topic:quote:We moeten zelf om hintjes vragen die er na drie dagen eindelijk komen
Is toch een plaatsnaam?quote:
Dartsquote:Op woensdag 16 november 2011 16:11 schreef BossBoss87 het volgende:
Ik ben een beetje in de war
Trina Gulliver
Is dat nu ook al een sport?quote:
Je moet flink gewicht kunnen heffen met al dat bier dat opgetild moet worden...quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je moet flink gewicht kunnen heffen met al dat bier dat opgetild moet worden...
Tienkampquote:
Dat is één van de vijf!quote:
Polsstok en horden zijn goed. Nu nog een die in dit rijtje thuishoort en een die hier niet thuis hoort, maar toch een logisch gevolg hiervan is.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:04 schreef fanneke het volgende:
Hoogspingen, 800 meter, 200 meter, 400 meter, 100 meter, verspringen, polsttokspringen, discuswerpen, kogelstoten, 110 m. horden, 400 m. horden....
Cryptisch allemaal.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:26 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Polsstok en horden zijn goed. Nu nog een die in dit rijtje thuishoort en een die hier niet thuis hoort, maar toch een logisch gevolg hiervan is.
Okee, die ene is dus ook een meerkamp (weggevertje) en die andere doe je niet in de zomer.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Cryptisch allemaal.
Geen idee dus.
En inderdaad bobsleeën!quote:
Juist. Via Amsterdam de NFL gehaald.quote:
Tennisquote:
jaquote:
ga je gangquote:Op maandag 21 november 2011 15:37 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ] en nu? mag ik een naam posten of is dat voorbehouden aan de laatste die het goede antwoord heeft gegeven?[ afbeelding ]
Ja, was een makkie.quote:
jaquote:
jaquote:
OKquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:17 schreef Pugg het volgende:
Als je de naam iets anders spelt....Lester Piggott
Dan is het een jockey.
Had ik nog staan als vraag.
Neequote:
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |