Lees de OP andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:29 schreef Adfundum het volgende:
Meestal kun je bij je eigen bank een beschermhoesje voor je pinpas krijgen. Daar past vast wel een ov-chipkaart in.
Banken hebben die gewoon, snap niet dat de TS er daar geen krijgt.quote:
Eén bank had hem wel, maar dan krijg je een hoesje die nauwelijks in je portemonnee past...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:38 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Banken hebben die gewoon, snap niet dat de TS er daar geen krijgt.
Anders zelf maken van een oude blisterverpakking, Doorzichtig, stevig en dun genoeg voor in je portemonnee
De één lijkt me niet passen in je portemonnee, de ander is niet doorzichtig helaas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:44 schreef Tochjo het volgende:
Je zou eens kunnen kijken op www.ovhoes.nl of www.ovhoesje.nl.
Wat vreemd? Ik gebruik namelijk een zacht plastic hoesje van mijn pinpas en die past prima in mijn portomonnee..?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:18 schreef Yaros het volgende:
[..]
Eén bank had hem wel, maar dan krijg je een hoesje die nauwelijks in je portemonnee past...
Tenzij je met opzet een hoesje met ingebouwde Faraday kooi oid koopt (ja, die bestaan voor de mensen die RFID chips eng vinden) is de kans groot dat eea prima werkt met pashouder en al. Veel mensen halen het pasje ook niet uit hun portemonnee of handtas - scanner gaat daar dwars door heen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:17 schreef Djoezt het volgende:
Een hoesje waar je 'm steeds in en uit moet schuiven is vooral irritant lijkt me..
Gaat de magneetstrip daar niet kapot van? Mobiel en ov-chipkaart/bankpas is geen goed idee..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:14 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik heb mijn ov-chipkaart achter mijn mobieltje zitten die daar mooi op zijn plek blijft door zo'n plastic/siliconen case (heb een Galaxy S, past prima).
Ik heb het nu al een week of 3 zo en tot op nu merk ik geen verschil.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Gaat de magneetstrip daar niet kapot van? Mobiel en ov-chipkaart/bankpas is geen goed idee..
Heb al is een nieuwe bankpas moeten aanvragen, omdat de magneetstrip onleesbaar werd.
Een OV-chipkaart heeft geen magneetstrip.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Gaat de magneetstrip daar niet kapot van? Mobiel en ov-chipkaart/bankpas is geen goed idee..
Heb al is een nieuwe bankpas moeten aanvragen, omdat de magneetstrip onleesbaar werd.
Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:44 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Wat vreemd? Ik gebruik namelijk een zacht plastic hoesje van mijn pinpas en die past prima in mijn portomonnee..?
Van die standaard plastic pashouders voor die prijs verkopen... slimme deal eigenlijk. Als je ze in bulk inkoopt kosten ze, inclusief koordje, ver onder de euro per stukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:44 schreef Tochjo het volgende:
Je zou eens kunnen kijken op www.ovhoes.nl of www.ovhoesje.nl.
Dat heet marketingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 07:42 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Van die standaard plastic pashouders voor die prijs verkopen... slimme deal eigenlijk. Als je ze in bulk inkoopt kosten ze, inclusief koordje, ver onder de euro per stuk
weleens gehoord van een winkel in kantoorartikelen harry?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:12 schreef Yaros het volgende:
Ik wil namelijk niet dat straks mijn ov-chipkaart een keer kapot gaat en dat ik drie weken mijn treinreisjes moet gaan betalen. Ben daarom op zoek naar een (doorzichtig) beschermhoesje die in mijn portemonnee past.
En ja, ik ben al langs banken, het gemeentehuis, kantoorwinkels en het gemeentehuis geweest.
En ja, ik heb het soortgelijke topic ook gelezen, maar daar stond niets nuttigs in...
Gewoon gevraagd bij de bank (Rabo). Uiteraard niet zeggen dat je hem voor je OV gaat gebruikenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |