Mja, die zon is nu wel een beetje onder helaasquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef Barbusse het volgende:
Sjessus, wat ben ik een lame eikeltje....
Ik onderschat je nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar wel leuk altijd al mannen je onderschatten
Fijn dat je dat vast weggeeft, voordat we ook maar zijn begonnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar wel leuk altijd al mannen je onderschatten
Zelfs achter die bankquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:59 schreef Barbusse het volgende:
Sjessus, wat ben ik een lame eikeltje....
Tuurlijk niet, want wij gaan trouwen en heel veel rood vlees etenquote:
Is bij online poker vrij gemakkelijk te checkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:00 schreef ArTiC het volgende:
Het mooiste aan poker (ik noem het liever pauker omdat het vooral door paupers gespeeld wordt) is dat niemand lijkt te verliezen. Iedereen zegt altijd dat ze winst maken...ongeveer hetzelfde dus als die sneue mannetjes aan de gokkasten bij cafetaria's
Ik geef niks weg, ik constateer iets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fijn dat je dat vast weggeeft, voordat we ook maar zijn begonnen.
Bloody as hellquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want wij gaan trouwen en heel veel rood vlees eten
Scherp opgemerktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:00 schreef ArTiC het volgende:
Het mooiste aan poker (ik noem het liever pauker omdat het vooral door paupers gespeeld wordt) is dat niemand lijkt te verliezen. Iedereen zegt altijd dat ze winst maken...ongeveer hetzelfde dus als die sneue mannetjes aan de gokkasten bij cafetaria's
Voor mij is poker thuis aan de eetkamertafel een hele nacht spelen, ik heb niks met die online shit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is bij online poker vrij gemakkelijk te checken
Doe de gordijnen open, de wereld is daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is bij online poker vrij gemakkelijk te checken
nouquote:
Live is wel leuker ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij is poker thuis aan de eetkamertafel een hele nacht spelen, ik heb niks met die online shit.
Ook al is het mijn werk, online poker is het ook niet voor mij. Doe mij maar een tafel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij is poker thuis aan de eetkamertafel een hele nacht spelen, ik heb niks met die online shit.
Ik krijg die bank heus wel omhoog hoorquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik krijg die bank heus wel omhoog hoor
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:03 schreef missbehavin het volgende:
En woei, ineens een kutbui. Tijd om mijn drankje op te drinken en een poging tot slapen wagen..
quote:
Voor mij ook, maar online is gewoon makkelijker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook al is het mijn werk, online poker is het ook niet voor mij. Doe mij maar een tafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |