Eigenlijk toch over Giel Beelen? Wat een triest figuur het is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom gaat het hier nu opeens over Metz eigenlijk
Biggah voor je topic!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:18 schreef tuut-chips het volgende:
Giel en Metz hebben niks te maken met HIDH ga weg joh
dit is nu een mc biggah topic
Giel heeft hem bewust naar een boiling point gebrachtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, laten we het omdraaien... ?! Metz bedreigt Giel toch?
Of hij leert incasseren/zich beheersen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Giel heeft hem bewust naar een boiling point gebracht
Daarna gaat hij hem ook negeren als hij er wat van zegt, en hem zelfs uitlachen
Hij incasseerde tijdens de hele show, nauwelijks tijd om te vertellen wat hij zou vertellen volgens de afspraak. Daarna vraagt hij herhaaldelijk waarom dit zo gegaan is en Giel doet niks anders dan hem uitlachen met zijn beschermertjes om zich heen. Dan pas wordt ie boosquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of hij leert incasseren/zich beheersen...
Ik blijf erbij dat je jezelf dan verlaagt door een ander te gaan bedreigenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij incasseerde tijdens de hele show, nauwelijks tijd om te vertellen wat hij zou vertellen volgens de afspraak. Daarna vraagt hij herhaaldelijk waarom dit zo gegaan is en Giel doet niks anders dan hem uitlachen met zijn beschermertjes om zich heen. Dan pas wordt ie boos
volgens welke afspraak?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij incasseerde tijdens de hele show, nauwelijks tijd om te vertellen wat hij zou vertellen volgens de afspraak. Daarna vraagt hij herhaaldelijk waarom dit zo gegaan is en Giel doet niks anders dan hem uitlachen met zijn beschermertjes om zich heen. Dan pas wordt ie boos
Je gaat me toch niet zeggen dat jij fan bent van deze clown?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Giel disrespect Metz gewoon
Zie hier de ware beelden, en dat met ons belastinggeld. Rappers met een missie kapotmaken en schijtbands als go back to the zoo constant in de kont neuken. Fuck 3FM en giel beelen
3FM moet stoppen
Ik hoorde hem en dacht: Angelyrical represent!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
Deze jongen had denk ik ook graag mee gedaan aan Holland in da hood.
Het is zijn debiele broertje denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hoorde hem en dacht: Angelyrical represent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |