Heb ik al eens geprobeerd maar dat voel je ook erg zitten (zit echt niet lekker) en heb dan het idee dat je dat ziet door je kleding heen :-$ Klinkt raar misschien hoor. ;-)quote:
Dan heb je de verkeerde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Heb ik al eens geprobeerd maar dat voel je ook erg zitten (zit echt niet lekker) en heb dan het idee dat je dat ziet door je kleding heen :-$ Klinkt raar misschien hoor. ;-)
Soms heb ik het idee dat ik de enige ben die er last van heb..
Ik ook!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik draag overigens vrijwel altijd katoenen ondergoed, en leggings/pantys/mailots, want ik ben dol op jurkjes, tuniekjes
ze zijn ook niet bestemd voor menstruatie maar voor gewone dagenlijkse afscheiding.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef kruidkoekje het volgende:
Die zijn wel dun inderdaad deadly kiss, hopen dat de kruidvat ze hier heeft. Ga ik die eens uitproberen. Hoe lang kun je die inhouden eigenlijk?!
Trovey: ja dat blijkt X-D Ah oke.
Volgens mij produceren vrouwen geen vlekken van babyvoeding in hun slipjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:04 schreef Ramona1986 het volgende:
Voor vlekken van babyvoeding gebruik ik altijd ossengal zeep krijg daar bijna alles mee uit
Katoenen inlegkruisjes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Inlegkruisjes zijn troep, niet gebruiken!
Mjah, als je echt klachten hebt die op een infectie kunnen wijzen is het wel het meest verstandigequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef kruidkoekje het volgende:
yachiru, hmmm dan zal ik eens naar de huisarts moeten.. infectie heb ik wel last van, dus dat kan het dan inderdaad ook zo zijn.
brr lijkt me alleen niks, benen wijd bij een mannelijke huisarts
Nee oke, maar zijn de ergste vlekken die ik heb in kleding en als die eruit gaan denk ik dat alles er uit zou moeten gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij produceren vrouwen geen vlekken van babyvoeding in hun slipjes.
Ook als ze van katoen zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Mylene het volgende:
Het nadeel van inlegkruisjes is dat het kan gaan broeden.
Mijn ervaring is dat als je de verschijnselen noemt de huisarts het meestal wel weet wat het is en dat lichamelijk onderzoek helemaal niet nodig is....de termen, rare kleur, meer vloed en/of stinken geven meestal een goede indicatie in welke richting hij het moet zoekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef kruidkoekje het volgende:
yachiru, hmmm dan zal ik eens naar de huisarts moeten.. infectie heb ik wel last van, dus dat kan het dan inderdaad ook zo zijn.
brr lijkt me alleen niks, benen wijd bij een mannelijke huisarts
Ah oke, dat zou fijn zijn. Dan moet ik even bellen en langs gaan. Rare kleur heeft het niet. Heb altijd wel afscheiding gehad. Ene moment ruikt het gewoon normaal, andere keer sterker. Dus we zullen zien. Ga ik na de vakantie even langs want ga morgen voor anderhalve week op vakantiequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je de verschijnselen noemt de huisarts het meestal wel weet wat het is en dat lichamelijk onderzoek helemaal niet nodig is....de termen, rare kleur, meer vloed en/of stinken geven meestal een goede indicatie in welke richting hij het moet zoeken, krijg je een receptje mee voor pillen die je dan een tijdje moet slikken..
Hier dacht ik eigenlijk ook meteen aan. Als je normaal ondergoed draagt ademt het nog een beetje, een inlegkruisje sluit de boel af en daar wordt het niet beter van. Dikke kans dat de afscheiding alleen maar toeneemt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Mylene het volgende:
Het nadeel van inlegkruisjes is dat het kan gaan broeden.
Gewoon regelmatig verschonen en 's nachts "luchten"quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hier dacht ik eigenlijk ook meteen aan. Als je normaal ondergoed draagt ademt het nog een beetje, een inlegkruisje sluit de boel af en daar wordt het niet beter van. Dikke kans dat de afscheiding alleen maar toeneemt.
Ik zou zeggen, was je slipjes heet genoeg en zorg ervoor dat je je vagina niet met zeep wast oid.
Geen zin om nu te zoeken, maar inlegkruisjes schijnen afscheiding te verergeren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef deadly_kiss het volgende:
Als je een verstikkend gevoel krijgt van inlegkruisjes zit dan niet gewoon het slipje te strak? Of een te groot inlegkruisje? Die dingen zijn tegenwoordig nog kleiner dan het stofje in je slip.
Ik verwissel liever een inlegkruisje na elk toiletbezoek dan de hele dag rondlopen met hetzelfde slipje zonder inlegkruisje.
Volgens mij vergissen sommige zich in maandverband..
Heeft niks te maken met te strak of te groot, maar het feit dat een inlegkruisje geheel geen lucht doorlaat door de stof waarvan het gemaakt is en daardoor de boel afsluit. Dat zorgt ervoor dat 't gaat broeien en de afscheiding toeneemt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef deadly_kiss het volgende:
Als je een verstikkend gevoel krijgt van inlegkruisjes zit dan niet gewoon het slipje te strak? Of een te groot inlegkruisje? Die dingen zijn tegenwoordig nog kleiner dan het stofje in je slip.
Ik verwissel liever een inlegkruisje na elk toiletbezoek dan de hele dag rondlopen met hetzelfde slipje zonder inlegkruisje.
Volgens mij vergissen sommige zich in maandverband..
Waarom niet? Dat is meer de gedachte die je erbij hebt. Je wast het toch daarna in een wasmachine, daar gaat zoveel water doorheen en dat wordt zoveel verdund.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:29 schreef WRH het volgende:
katoenen inlegkruisjes, los van dat ik van het bestaan niet wist maar dan kun je toch gelijk gewoon je normale katoenen ondergoed dragen?
lijkt mij beetje dubbel eigenlijk.
om terug te komen op de vraag over schoonmaken: ossegal, blokje natmaken, even mee overheen wrijven en in de wasmachine. bij voorkeur zo'n blokje ossegal alleen gebruiken voor dat ondergoed, niet met hetzelfde blokje ook de kraag van je partner boenen. ik was al mijn lingerie op 30 graden en het komt er dan keurig schoon uit.
Oh dat is wel apart! Ik moet eerlijk zeggen dat de was hier ook wat langer ligt, maar zelfs uit de witte katoenen slips gaat alles er direct uit. En wit wassen we echt nog veel minder als zwart, 10% witte kleding en 90% donkere kleding hier...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:08 schreef kruidkoekje het volgende:
@kreupel:
60 graden.
Ja ik ook katoenen ondergoed. En een paar van een andere stof maar heb er vrijwel altijd last van.
@Gowithit:
Nee ook al is het alleen afscheiding dan nog gaat het er niet altijd uit. Soms word de was hier ook pas 2 dagen later gedaan, misschien dat het daar aan kan liggen?
Nee wit ondergoed draag ik niet ;-) Het zijn echt zwarte slips of met print.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef kruidkoekje het volgende:
Als vrouw zijnde ben je ongesteld ,
ik vind die 2e zin nou niet bepaald mooi klinken, maar als jij het zegt krijg je je gelijk hoor ;-)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:29 schreef Morendo het volgende:
[..]![]()
- Als vrouw ben je ongesteld.
- Een vrouw zijnde ben je ongesteld.
Niet gaan combineren.![]()
Verder succes met het schrobben.
Ondergoed gaat prima op 30 graden. De wasmiddelen tegenwoordig hebben genoeg enzympjes om hygienisch schoon te wassen hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:37 schreef Kreupel het volgende:
ondergoed op 30 graden, serieus?
Bacteriën gaan pas dood vanaf 60 graden, moet er niet aan denken ondergoed lager te wassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |