En ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef Beady3 het volgende:
Zit hier iemand die Nieuws & Media doet eigenlijk?
Meer voor de liefhebber.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef Manon- het volgende:
Hoezo kiezen zo weinig mensen voor Informatie&Media ? Is dat zo ontzettend saai ofzo?
Ik doe RMC. Wat wil je weten? Ben een tweedejaars.quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Wie doet er MMP of RMC? Ik ben hevig aan het twijfelen tussen deze profielen.
Ik wil vooral weten wat de voor en nadelen van deze richtingen zijn. Is er iets wat je is tegengevallen?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik doe RMC. Wat wil je weten? Ben een tweedejaars.
RMP is niets voor mij, toch bedanktquote:Op donderdag 1 december 2011 13:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Communicatie is er niet op onze opleiding. Tenminste bij RMP niet..
Bij mij ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:53 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
RMC gaat 't worden volgend jaar!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:53 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
RMC gaat 't worden volgend jaar!
quote:
Voor iedereen verschillend, maar oké.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
[..]
Op korte en lange termijn de beste keuze.
Ik wilde sowieso een nieuwe laptop aan het begin van dit studiejaar, maar die extra accu enzo zijn bullshit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:05 schreef ROFLOL het volgende:
De 21ste maar eens naar de open dag gaan, voor als nog wil ik me hiervoor inschrijven. Is het zo dat ze nog steeds van die absurde eisen http://tweakers.net/nieuw(...)=asc&page=1#reacties stellen voor een laptop?
Ik herinner me nog dat ik heel dronken was toen ik dat posttequote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor iedereen verschillend, maar oké.
[..]
OMG nu weer... Ik ben altijd in staat op te schreeuwen tegen mn laptop dan.. Nog erger dat het alleen voor ons zo is.. http://rooster.hva.nl/2011sm2nl/ (zie bovenaan.. BEHALVE DMCI )quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:14 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Het rooster van blok 2 komt toch pas de 30e online?
Daar kan ik me ook zo woest over maken. Net alsof ik geen leven heb naast school, ofzo.
Welk profiel? Kan je miss helpen..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog steeds geen stage.. net weer afgewezen, word er wel een beetje moedeloos van zo. Moet over twee weken beginnen, maar kan níets vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |