Werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik hoef pas te werken om 5 uur dus ik kan dit mooi aanschouwen
Kom voor mij werken dan krijg je 500 per uur en ''bescherming'' erbij enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nouquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik gokte hoe oud hij was, niet op welke school hij zat hoor
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:32 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Kom voor mij werken dan krijg je 500 per uur en ''bescherming'' erbij enzo
jwzInteressantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
En je kan gewoon vanaf thuis werken. Zelfs vanuit bed.quote:
Waar the fuck heb jij t nou weer overquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:36 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
En je kan gewoon vanaf thuis werken. Zelfs vanuit bed.
cammenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij t nou weer over
Ik zie geen mening?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me vrij weinig schatje
wat doe je bijdehandquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me vrij weinig schatje
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Moet je ook geklapt worden dan
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik mag geen vrouwen slaan maar soms wil ik dr een paar echt flinke tikken geven
puberquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik mag geen vrouwen slaan maar soms wil ik dr een paar echt flinke tikken geven
Jou zou ik anders wel een paar keer goed tegen de ketel willen tikken, misschien dat het dan nog ergens op begint te lijken.quote:
stoere boiquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jou zou ik anders wel een paar keer goed tegen de ketel willen tikken, misschien dat het dan nog ergens op begint te lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
Bedankt dat je dat voor me over hebtquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jou zou ik anders wel een paar keer goed tegen de ketel willen tikken, misschien dat het dan nog ergens op begint te lijken.
Ik ben een hedonistische filantroop.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat voor me over hebt
Dat is fijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben een hedonistische filantroop.
In vergelijking met jouw hoofd zeker.quote:
Boksquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In vergelijking met jouw hoofd zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |