Succes manquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:53 schreef sjipsjap het volgende:
ik vertrek over 10 minuten naar school
leuk jullie gekend te hebben
Ja, wel in vrolijke kleurtjes, dat zou hij gewild hebben als hij nog leefdequote:Op maandag 17 oktober 2011 09:53 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Sowieso. Half FOK! bij zijn uitvaart alles.
Met veel metalmuziek tussendoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, wel in vrolijke kleurtjes, dat zou hij gewild hebben als hij nog leefde
Nee, we leggen er een paar neger petjes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en op de kist leggen we anti-puistmiddeltjes neer
ja en iets tegen puistenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:57 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Nee, we leggen er een paar neger petjes.
Ja in PUB staat een puistentopic van hemquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:58 schreef Akwasi het volgende:
[..]
TS had puisten? Misschien wordt hij daarom geklapt.
LINK!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja in PUB staat een puistentopic van hem
ja en in een ander topic zei hij dat hij binnen 5 dagen van zijn puisten af wasquote:
Hij verdient het eigenlijk ook wel geklapt te worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en in een ander topic zei hij dat hij binnen 5 dagen van zijn puisten af was
Als jij het zegt... Ik ken hem niet zo goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hij verdient eigenlijk ook wel geklapt te worden.
Jij wist van zijn puistjes, je houdt van hem hè?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij het zegt... Ik ken hem niet zo goed
allstars verkleurtquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij het zegt... Ik ken hem niet zo goed
Neequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij wist van zijn puistjes, je houdt van hem hè?
Oke je hebt gelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
allstars verkleurt
geen pet op mogen in de klas
le-yo wint holland in da hood
chick heeft al vriendje
zelfde schoenen als justin bieber hebben :(
mensen die denken dat ik homo ben ;')
blackberry internet doet het niet
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN
nablijven
new kids nitro trailer
Allemaal pareltjes van hem.