Volwassenen lossen het op met "ik ga het zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:45 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Hoezo een pussy? Het is toch kidnerachtig van hun dat ze meteen gaan dreigen. Volwassenen lossen het zo op, alleen apen gaan elkaar zitten slaan.
Rufus kent de manieren van de straat nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:45 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Hoezo een pussy? Het is toch kidnerachtig van hun dat ze meteen gaan dreigen. Volwassenen lossen het zo op, alleen apen gaan elkaar zitten slaan.
ja maar dan loopt die arme jongen er nog langer tegenaan te hikken, je kan het maar beter gehad hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef M1stral het volgende:
TS, meld je morgen ziek![]()
Onder het mom van: Van uitstel komt afstel.
Misschien vergeten ze hetquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dan loopt die arme jongen er nog langer tegenaan te hikken, je kan het maar beter gehad hebben
ja precies, beter gaat TS morgen en ontvangt de klappen zoals een echt vent het betaamtquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Misschien vergeten ze het
Of je komt dinsdag en krijgt extra klappen omdat je maandag niet op bent komen dagen.
precies, dan weet je moeder ook dat je op FOK! zit en dat is natuurlijk heel genantquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef M1stral het volgende:
Kan je alvorens je helemaal in elkaar getrapt word even vragen of ze tenminste één hand heel willen laten. Eten door een rietje en dergelijke is niet makkelijk, maar wel iedereen zit te wachten op een verslag van je grote matpartij natuurlijk. Typen gaat niet zo makkelijk met gebroken vingers... En ik neem niet aan dat je je moeder nog kunt dicteren wat je wilt posten, nadat ze klaar met je zijn.
Als ze dat te weten komt denkt ze dadelijk nog dat het terecht is dat ie in elkaar geslagen is. Hele dag door je mening maar spuien op een forum, dat moet een keer misgaan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, dan weet je moeder ook dat je op FOK! zit en dat is natuurlijk heel genant
Kan je tenminste nog gaan fappen als troost ...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:23 schreef M1stral het volgende:
Kan je alvorens je helemaal in elkaar getrapt word even vragen of ze tenminste één hand heel willen laten. Eten door een rietje en dergelijke is niet makkelijk, maar wel iedereen zit te wachten op een verslag van je grote matpartij natuurlijk. Typen gaat niet zo makkelijk met gebroken vingers... En ik neem niet aan dat je je moeder nog kunt dicteren wat je wilt posten, nadat ze klaar met je zijn.
Voor zijn moeder gaat iedereen al over de kniequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als ze dat te weten komt denkt ze dadelijk nog dat het terecht is dat ie in elkaar geslagen is. Hele dag door je mening maar spuien op een forum, dat moet een keer misgaan!
Dan is het huis te klein. Klappen van mocro's en bij thuiskomst van je moeder!
ahahahaha xDquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef SoraAoi het volgende:
Zal wellekker slapen worden dalijk he TS
Naar school gaan en niet meer terugkomenquote:
Nog erger xDquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Naar school gaan en niet meer terugkomen
TS woont in het zuiden jonguuh, ik ga lekker uitslapen en dit topic volgen om te zien of TS geklapt isquote:
Maar ik heb nu, dus jij moet nu naar schoolquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:36 schreef bosi_wa het volgende:
[..]
Over een week weer naar school, ik heb dan vakantie
TS mag samen met jou op vakantie... Het enige verschil zijnde dat hij dan in het ziekenhuis verblijft.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:36 schreef bosi_wa het volgende:
[..]
Over een week weer naar school, ik heb dan vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |