Ik zie geen mening?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me vrij weinig schatje
wat doe je bijdehandquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit me vrij weinig schatje
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Moet je ook geklapt worden dan
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik mag geen vrouwen slaan maar soms wil ik dr een paar echt flinke tikken geven
puberquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik mag geen vrouwen slaan maar soms wil ik dr een paar echt flinke tikken geven
Jou zou ik anders wel een paar keer goed tegen de ketel willen tikken, misschien dat het dan nog ergens op begint te lijken.quote:
stoere boiquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jou zou ik anders wel een paar keer goed tegen de ketel willen tikken, misschien dat het dan nog ergens op begint te lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
Bedankt dat je dat voor me over hebtquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jou zou ik anders wel een paar keer goed tegen de ketel willen tikken, misschien dat het dan nog ergens op begint te lijken.
Ik ben een hedonistische filantroop.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat voor me over hebt
Dat is fijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben een hedonistische filantroop.
In vergelijking met jouw hoofd zeker.quote:
Boksquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In vergelijking met jouw hoofd zeker.
Om welke posts gaat het?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:11 schreef o.us het volgende:
Ik zou TS ook hebben geklapt, puur om zijn achterlijkheid die hij vertoont in dit topic.
ai, moosje vroeg mij ook al. die boy gaat thug life krijgen whaha.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Postalz het volgende:
lol jimmy?
je gaat zo klappen krijgen![]()
moosje kwam al aan me vragen of je er vandaag was....
Geen spoilers !quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Postalz het volgende:
lol jimmy?
je gaat zo klappen krijgen![]()
moosje kwam al aan me vragen of je er vandaag was....
ja bro, kom naar fietsenhok zo....quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:18 schreef Floxcie het volgende:
[..]
ai, moosje vroeg mij ook al. die boy gaat thug life krijgen whaha.
Doe is even foto's uploaden en plaatsen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Postalz het volgende:
[..]
ja bro, kom naar fietsenhok zo....
shit is going down there
Nog spannenderquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik had hem willen beschermen! Maar ach nu spendeer ik mijn tijd liever met jou!![]()
TS zit tot kwart over 3 op schoolquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef utopie het volgende:
Ik geef hem maar even een tijdelijke friends foe met groen kleurtje,
zodat het makkelijker word om te spotten wanneer hij iets gepost heeft
Niks tijdelijk deze harde boi verdient dat gewoon full time.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef utopie het volgende:
Ik geef hem maar even een tijdelijke friends foe met groen kleurtje,
zodat het makkelijker word om te spotten wanneer hij iets gepost heeft
eh dankje, denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt ik las zonet dat iemand je wou pimpen! Wees maar niet bang, ik bescherm je!
Lolwut?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt ik las zonet dat iemand je wou pimpen! Wees maar niet bang, ik bescherm je!
Maar je geen zorgen de jonge tedere God, kan ook de jonge rotsachtige God worden, ik ben de rots die jou beschermt. En de beestachtige God die de zaken spannend voor je maakt.quote:
Ach dit topic aan zich heeft me 1x doen laten lachen, dus het is wel ok!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS zal ons wel weer blij hebben gemaakt met een dooie mus.
Die zit nu mee te lezen en een verhaal aan het verzinnen is om weer te kunnen posten.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar je geen zorgen de jonge tedere God, kan ook de jonge rotsachtige God worden, ik ben de rots die jou beschermt. En de beestachtige God die de zaken spannend voor je maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |