Succes manquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:53 schreef sjipsjap het volgende:
ik vertrek over 10 minuten naar school
leuk jullie gekend te hebben
Ja, wel in vrolijke kleurtjes, dat zou hij gewild hebben als hij nog leefdequote:Op maandag 17 oktober 2011 09:53 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Sowieso. Half FOK! bij zijn uitvaart alles.
Met veel metalmuziek tussendoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, wel in vrolijke kleurtjes, dat zou hij gewild hebben als hij nog leefde
Nee, we leggen er een paar neger petjes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en op de kist leggen we anti-puistmiddeltjes neer
ja en iets tegen puistenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:57 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Nee, we leggen er een paar neger petjes.
Ja in PUB staat een puistentopic van hemquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:58 schreef Akwasi het volgende:
[..]
TS had puisten? Misschien wordt hij daarom geklapt.
LINK!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja in PUB staat een puistentopic van hem
ja en in een ander topic zei hij dat hij binnen 5 dagen van zijn puisten af wasquote:
Hij verdient het eigenlijk ook wel geklapt te worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en in een ander topic zei hij dat hij binnen 5 dagen van zijn puisten af was
Als jij het zegt... Ik ken hem niet zo goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hij verdient eigenlijk ook wel geklapt te worden.
Jij wist van zijn puistjes, je houdt van hem hè?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij het zegt... Ik ken hem niet zo goed
allstars verkleurtquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij het zegt... Ik ken hem niet zo goed
Neequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij wist van zijn puistjes, je houdt van hem hè?
Oke je hebt gelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
allstars verkleurt
geen pet op mogen in de klas
le-yo wint holland in da hood
chick heeft al vriendje
zelfde schoenen als justin bieber hebben :(
mensen die denken dat ik homo ben ;')
blackberry internet doet het niet
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKEN
nablijven
new kids nitro trailer
Allemaal pareltjes van hem.
Ik heb mijn afspraken verzet rond dit tijdstip.quote:
15 ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:19 schreef Zweetteef het volgende:
Hoe oud is hij eigenlijk ? Waarschijnlijk zit hij nog op basisschool
hij welquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:21 schreef darpios het volgende:
[..]
Op je 15e zit je echt niet meer op de basisschool hoor.
Ik gokte hoe oud hij was, niet op welke school hij zat hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:21 schreef darpios het volgende:
[..]
Op je 15e zit je echt niet meer op de basisschool hoor.
Ja, dit heeft hij belooft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:24 schreef Parietale_kwab het volgende:
Als iedereen nu dit topic gaat volbaggeren voordat TS van school is, dan weten we straks nog niets!!
Tenzij TS er een nieuw topic over gaat openen dat hij dood is of op z'n minst keihard afgeranseld...
sowieso opent de lapo een nieuwequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:24 schreef Parietale_kwab het volgende:
Als iedereen nu dit topic gaat volbaggeren voordat TS van school is, dan weten we straks nog niets!!
Tenzij TS er een nieuw topic over gaat openen dat hij dood is of op z'n minst keihard afgeranseld is...
dan komt er wel een nieuw topicquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:24 schreef Parietale_kwab het volgende:
Tenzij TS er een nieuw topic over gaat openen dat hij dood is of op z'n minst keihard afgeranseld is...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb mijn afspraken verzet rond dit tijdstip.
Werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik hoef pas te werken om 5 uur dus ik kan dit mooi aanschouwen
Kom voor mij werken dan krijg je 500 per uur en ''bescherming'' erbij enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nouquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik gokte hoe oud hij was, niet op welke school hij zat hoor
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:32 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Kom voor mij werken dan krijg je 500 per uur en ''bescherming'' erbij enzo
jwzInteressantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
En je kan gewoon vanaf thuis werken. Zelfs vanuit bed.quote:
Waar the fuck heb jij t nou weer overquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:36 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
En je kan gewoon vanaf thuis werken. Zelfs vanuit bed.
cammenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:37 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij t nou weer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |