Niet Big Frank maar wel tegen Pallas, voor Big Frank stuur ik andere mannetjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Akwasi het volgende:
Alsof Luca wat in te brengen heeft tegen Big Frank
Big Frank is 2 meter 15quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet Big Frank maar wel tegen Pallas, voor Big Frank stuur ik andere mannetjes.
Je kan een vrouw niet aan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet Big Frank maar wel tegen Pallas, voor Big Frank stuur ik andere mannetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je kan een vrouw niet aan?
Dus stuur je iemand anders?
![]()
![]()
me lieffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je kan een vrouw niet aan?
Dus stuur je iemand anders?
![]()
![]()
Ja maar jij bent niet zomaar een vrouw, jij bent een dominante prachtvrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat je maandag een applaus krijgt. geen idee waarom, maar het zal wel in orde zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:25 schreef sjipsjap het volgende:
ik had al een tijdje ruzie met een paar mocro's/turken/niggers op myn school![]()
ik zat vandaag dus op msn en hun stopte me in een groepsgesprek en zeiden dat ik maandag ''flink geklapt ging worden''![]()
![]()
![]()
![]()
dus nu is ts de lul omdat die door mocro/turken/nigger gang geklapt gaat worden
niet als ik in mn vrienden tegen 20 mocro's moet knokkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een beetje vent kan een paar klappen wel aan
je moet in je vrienden knokken? Da's knapquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:52 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
niet als ik in mn vrienden tegen 20 mocro's moet knokken
Scholen die hun reputatie geheim willen houdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef DrNick het volgende:
Breng wel verslag uit he, Pics or it didn't happen!
haha, ik weet nog wel in de 2e klas was er zo'n vriend van mij, die ging ook iemand klappen, en toen werd ie gearresteerd door de politie.
TS is dan aan het revalideren van zijn vechtpartijquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:22 schreef Akwasi het volgende:
Ik verwacht morgen om 7 uur avonds een topic. Uitgebreid verslag en pics.
Pech gehad. Al ligt hij in coma.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:23 schreef utopie het volgende:
[..]
TS is dan aan het revalideren van zijn vechtpartij![]()
![]()
of een overlijdensbericht gepost door je moeder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:22 schreef Akwasi het volgende:
Ik verwacht morgen om 7 uur avonds een topic. Uitgebreid verslag en pics.
Dit mag ook ja. Dan pics van de krant met overlijdensbericht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
of een overlijdensbericht gepost door je moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |