TS woont in het zuiden!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
Stom. Maandag is er geen school. Herfstvakantie
Leest niemand meer topicsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
Stom. Maandag is er geen school. Herfstvakantie
true, je weet immers maar nooit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja maar Big Frank gewoon de zekerheid toch? We go way back
tl;drquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Leest niemand meer topicshij komt uit Limburg.
Niet voor lang als het aan mij ligt verwijder ik hem uit mijn mooie deelstaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Leest niemand meer topicshij komt uit Limburg.
INTERPUNCTIEquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet voor lang als het aan mij ligt verwijder ik hem uit mijn mooie deelstaat.
Was jij die degene die zei "Ach het is laat goed spellen doe ik wel op school" ja dat was jij hequote:
oh geenidee, maar met interpunctie is het wel makkelijker lezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Was jij die degene die zei "Ach het is laat goed spellen doe ik wel op school" ja dat was jij he
Hij komt uit Limburg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh geenidee, maar met interpunctie is het wel makkelijker lezen.
Stuur je C.V. aangaande deze uitspraak even.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Big Frank is een mietje, ik heb hem toen helemaal tantoe kapot gemaakt. Maar dat krijg je als je met de familie spot.
Klusjes? Ik ga niet voor je werken, ik heb mijn eigen dingetjes en mijn eigen familie die laat ik niet in de steek. Wel kunnen we een verband tussen families smeden. Ik zou diep van binnen best gelukkig zijn als je mee wilt doen. Want er is veel rivaliteit de laatste tijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Stuur je C.V. aangaande deze uitspraak even.
Wellicht hebben we hier wat klusjes voor je.
Edit: Laat maar als je alleen geestelijke bijstand kan geven, gezien je topic...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Klusjes? Ik ga niet voor je werken, ik heb mijn eigen dingetjes en mijn eigen familie die laat ik niet in de steek. Wel kunnen we een verband tussen families smeden. Ik zou diep van binnen best gelukkig zijn als je mee wilt doen. Want er is veel rivaliteit de laatste tijd.
Wij laten ons niet in met gevulde koeken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Klusjes? Ik ga niet voor je werken, ik heb mijn eigen dingetjes en mijn eigen familie die laat ik niet in de steek. Wel kunnen we een verband tussen families smeden. Ik zou diep van binnen best gelukkig zijn als je mee wilt doen. Want er is veel rivaliteit de laatste tijd.
So be it, maar kom niet aan huilen als dingen mis gaan. Of als Luca aan de deur staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wij laten ons niet in met gevulde koeken...
Succes verder!
Niet Big Frank maar wel tegen Pallas, voor Big Frank stuur ik andere mannetjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Akwasi het volgende:
Alsof Luca wat in te brengen heeft tegen Big Frank
Big Frank is 2 meter 15quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet Big Frank maar wel tegen Pallas, voor Big Frank stuur ik andere mannetjes.
Je kan een vrouw niet aan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Niet Big Frank maar wel tegen Pallas, voor Big Frank stuur ik andere mannetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je kan een vrouw niet aan?
Dus stuur je iemand anders?
![]()
![]()
me lieffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je kan een vrouw niet aan?
Dus stuur je iemand anders?
![]()
![]()
Ja maar jij bent niet zomaar een vrouw, jij bent een dominante prachtvrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat je maandag een applaus krijgt. geen idee waarom, maar het zal wel in orde zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:25 schreef sjipsjap het volgende:
ik had al een tijdje ruzie met een paar mocro's/turken/niggers op myn school![]()
ik zat vandaag dus op msn en hun stopte me in een groepsgesprek en zeiden dat ik maandag ''flink geklapt ging worden''![]()
![]()
![]()
![]()
dus nu is ts de lul omdat die door mocro/turken/nigger gang geklapt gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |