niet als ik in mn vrienden tegen 20 mocro's moet knokkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een beetje vent kan een paar klappen wel aan
je moet in je vrienden knokken? Da's knapquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:52 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
niet als ik in mn vrienden tegen 20 mocro's moet knokken
Scholen die hun reputatie geheim willen houdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef DrNick het volgende:
Breng wel verslag uit he, Pics or it didn't happen!
haha, ik weet nog wel in de 2e klas was er zo'n vriend van mij, die ging ook iemand klappen, en toen werd ie gearresteerd door de politie.
TS is dan aan het revalideren van zijn vechtpartijquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:22 schreef Akwasi het volgende:
Ik verwacht morgen om 7 uur avonds een topic. Uitgebreid verslag en pics.
Pech gehad. Al ligt hij in coma.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:23 schreef utopie het volgende:
[..]
TS is dan aan het revalideren van zijn vechtpartij![]()
![]()
of een overlijdensbericht gepost door je moeder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:22 schreef Akwasi het volgende:
Ik verwacht morgen om 7 uur avonds een topic. Uitgebreid verslag en pics.
Dit mag ook ja. Dan pics van de krant met overlijdensbericht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:24 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
of een overlijdensbericht gepost door je moeder.
Soms hebben mensen gewoon een klap nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:30 schreef Zenato het volgende:
Mensen die altijd aggresief zijn en de wereld nooit eens een beetje beter kunnnen observeren![]()
![]()
Natuurlijk verwacht ik ook een verslag![]()
Wanneer het er op aankomt dan kan het zeker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Soms hebben mensen gewoon een klap nodig.
Hij werd uitgenodigd in een msn gesprek. Daar deed TS veel te stoerquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:10 schreef DutchSpike het volgende:
Wat heb je dan gedaan om geklapt te gaan worden TS?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hij werd uitgenodigd in een msn gesprek. Daar deed TS veel te stoer
Tegenwoordigquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hij werd uitgenodigd in een msn gesprek. Daar deed TS veel te stoer
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:26 schreef Zenato het volgende:
[..]
Tegenwoordig![]()
Vroeger sprak je om 4 uur af op de hoek van het schoolplein
Nivi'squote:Op zondag 16 oktober 2011 15:37 schreef DutchSpike het volgende:
ewa ts, koop een paar pipas om die niggas te poppen
http://www.pipashop.nl/
Gewoon rustig aan. Anders haal je je nivi uit je zak, dan djoek die koelies als een pakje boterquote:
Ja TS, dit verwacht ik ook van je, je gaat het wel posten toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:55 schreef Akwasi het volgende:
We krijgen morgen wel serieus een topic he? Anders ga ik je weer troll noemen.
ewa sahbi, deze man weet etquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:55 schreef Zenato het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan. Anders haal je je nivi uit je zak, dan djoek die koelies als een pakje boter
Dat idee had ik nou ook toen ik dit topic voor het eerst lasquote:
TS kan dit gemakkelijk aan als hij ze nivi maar in ze pocket houdquote:
als ik nog leef start ik een topicquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:55 schreef Akwasi het volgende:
We krijgen morgen wel serieus een topic he? Anders ga ik je weer troll noemen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef RufusWainwright het volgende:
Geef ze aan en laat het weten aan je leraren.
Ik heb de oplossing al gegeven. Probeer dit en laat weten hoe het gaat. no tnx.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:54 schreef SoraAoi het volgende:
Sla die gasten gewoon het ziekenhuis in. Je moet in dit soort situaties gewoon rustig en logisch nadenken. Als mij dit zou gebeuren zou ik echt zo woest worden he.. dan zou ik eerst eentje neerslaan en dan rustig observeren wat de rest doet. Als je hun leider neerslaat durft de rest ook niets meer te doen. Mochten ze niet oprotten sla je er gewoon nog eentje neer en als dat niet genoeg is werk je nog eentje naar de grond. Ga zo door tot ze niet meer durven. In dit soort situaties moet je niet je angst de boventoon laten voeren maar gewoon rustig en logisch nadenken. Niet in paniek raken maar met goede observatie kun je dit makkelijk aan.
Hoezo een pussy? Het is toch kidnerachtig van hun dat ze meteen gaan dreigen. Volwassenen lossen het zo op, alleen apen gaan elkaar zitten slaan.quote:
Hij is een manquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:45 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Hoezo een pussy? Het is toch kidnerachtig van hun dat ze meteen gaan dreigen. Volwassenen lossen het zo op, alleen apen gaan elkaar zitten slaan.
Niet mee eens. Vechten is net als schaken. Het is een denkspel waarbij degene met de beste zetten simpelweg wint. Wild in het rond beuken heeft namelijk helemaal geen nut. Je moet vooral rustig en logisch nadenken bij vechten en niet als een barbaar in het rond zwiepen want dan lig je snel op de grond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:45 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Hoezo een pussy? Het is toch kidnerachtig van hun dat ze meteen gaan dreigen. Volwassenen lossen het zo op, alleen apen gaan elkaar zitten slaan.
Mee eens. Dit is iets wat ik eens temeer opv echtkampen geleerd hebquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:48 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vechten is net als schaken. Het is een denkspel waarbij degene met de beste zetten simpelweg wint. Wild in het rond beuken heeft namelijk helemaal geen nut. Je moet vooral rustig en logisch nadenken bij vechten en niet als een barbaar in het rond zwiepen want dan lig je snel op de grond.
Ben jij toevallig een vrouw in een mannengeest?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:48 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vechten is net als schaken. Het is een denkspel waarbij degene met de beste zetten simpelweg wint. Wild in het rond beuken heeft namelijk helemaal geen nut. Je moet vooral rustig en logisch nadenken bij vechten en niet als een barbaar in het rond zwiepen want dan lig je snel op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |