Dit wordt mijn auto!
Een Renault 19 en met de bijnaam Burner
quote:Gaaf bakkie hoor, een auto hebben is cool. Heb er zelf geeneen, mag toch de auto van mijn pa gebruiken wanneer ik wil.
Op vrijdag 05 juli 2002 15:46 schreef Kipman het volgende:
Ja, en nu mag je wel stoppen met posten
Trouwens, ThE_ED is gebanned, dus daar hebben we voorlopig ook geen last meer van.
quote:Ik leen het geld van m'n ouders, want ik heb er toch één nodig om werk te vinden. Ik heb voor nu een coole baan gevonden bij een kartbaan
Op vrijdag 05 juli 2002 15:47 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Gaaf bakkie hoor, een auto hebben is cool. Heb er zelf geeneen, mag toch de auto van mijn pa gebruiken wanneer ik wil.
En waarom is The_Ed gebanned?
quote:Oh, wat gaaf.
Op vrijdag 05 juli 2002 15:53 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik leen het geld van m'n ouders, want ik heb er toch één nodig om werk te vinden. Ik heb voor nu een coole baan gevonden bij een kartbaan
quote:Spammen.
En waarom is The_Ed gebanned?
quote:Emmeloord
Op vrijdag 05 juli 2002 15:57 schreef FLIPNEUS het volgende:
Oh, wat gaaf.Hebben ze een kartbaan in de buurt van Steenwijk dan? Dan ga ik daar een keer langs als ik bij Jacinta ben.
quote:Tja, jammer voor hem. Maar dom, heel dom
Spammen.
quote:Zegt me niks.
Op vrijdag 05 juli 2002 16:02 schreef Kipman het volgende:[..]
Emmeloord
quote:Kijk eens onderaan in Feedback, dan zie je het.
[..]Tja, jammer voor hem. Maar dom, heel dom
quote:Hail!
Op vrijdag 05 juli 2002 16:13 schreef Ultrawuft het volgende:
hail* Ultrawuft meldt zich weer.
quote:Onorigineel.
Op vrijdag 05 juli 2002 20:13 schreef Kipman het volgende:
Ook eventjes hail zeggen
quote:Jij woont toch in Steenwijkerwold? Dat is niet echt Steenwijk.
Op vrijdag 05 juli 2002 20:29 schreef Kipman het volgende:
Toch wel cool dat mijn woonplaats vermeld staat op de officiele site van Saxon
Oh ja, je krijgt de groeten van Dustbunny.
quote:Nee, Steenwijk komt niet in de buurt van het supercoole Stenwijkerwold!
Op vrijdag 05 juli 2002 20:30 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Jij woont toch in Steenwijkerwold? Dat is niet echt Steenwijk.
Oh ja, je krijgt de groeten van Dustbunny.
Groeten terug. Ik spreek haar ook nooit meer. Ik heb aar wl op ICQ, maar daar kom ik nooit meer op. En op MSN heb ik 'r niet.
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 21:08 schreef Diverse_Reality het volgende:
...niet graspop gangers.
quote:Ik krijg altijd te horen dat het tuig in Steenwijkerwold woont.
Op vrijdag 05 juli 2002 20:33 schreef Kipman het volgende:[..]
Nee, Steenwijk komt niet in de buurt van het supercoole Stenwijkerwold!
![]()
quote:MSN = crapper@dds.nl
Groeten terug. Ik spreek haar ook nooit meer. Ik heb aar wl op ICQ, maar daar kom ik nooit meer op. En op MSN heb ik 'r niet.
erg gaaf........
die gast woont 4 huizen verderop en de rest van de buren had er geen last van...jezus wat een klootzak zeg....bah.......
quote:thnx
Op zaterdag 06 juli 2002 00:39 schreef Summoner het volgende:
Ultra, nog gefeliciteerd met je verjaardag.
quote:Hulp nodig? Just call!
Op zaterdag 06 juli 2002 05:21 schreef Ultrawuft het volgende:
hahahahha dit is de beste verjaardag sinds alle tijden
mijn buurman schopte net me deur in en ging op 1 van me vrienden slaan......de buurman ligt nu buiten en ik word morgen vermoord volgens hemerg gaaf........
die gast woont 4 huizen verderop en de rest van de buren had er geen last van...jezus wat een klootzak zeg....bah.......
quote:Nou ja, leuk je gekent te hebben dan
Op zaterdag 06 juli 2002 05:21 schreef Ultrawuft het volgende:
hahahahha dit is de beste verjaardag sinds alle tijden
mijn buurman schopte net me deur in en ging op 1 van me vrienden slaan......de buurman ligt nu buiten en ik word morgen vermoord volgens hem
quote:vind ik ook...
Op zaterdag 06 juli 2002 05:29 schreef Kipman het volgende:[..]
Nou ja, leuk je gekent te hebben dan
![]()
quote:Ik ben net uit bed. Ik moet zo naar mijn werk
Op zaterdag 06 juli 2002 05:35 schreef Ultrawuft het volgende:
jullie zijn btw ok nog lekker lang op
Nu dus! Doei!
quote:ik ben nog wakker en moet zo naar mijn werk
Op zaterdag 06 juli 2002 05:39 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik ben net uit bed. Ik moet zo naar mijn werk
Nu dus! Doei!
quote:werkt ze
Op zaterdag 06 juli 2002 05:39 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik ben net uit bed. Ik moet zo naar mijn werk
Nu dus! Doei!
* Ultrawuft heb net lekker de deur op slotgedraaid en z'n huisgenoten in defcon 1 gezet
als de buren oorlog willen....kennen ze het krijten.
quote:Haha, defon 1. Wat een lul zeg die niet-eens-buurman.
Op zaterdag 06 juli 2002 05:47 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
* Ultrawuft heb net lekker de deur op slotgedraaid en z'n huisgenoten in defcon 1 gezet
als de buren oorlog willen....kennen ze het krijten.
Anders doe je net als de Osbournes, met vlees gooien enzo.
quote:Ik ben vandaag begonnen aan Lord Of The Rings.
Op zaterdag 06 juli 2002 21:54 schreef Summoner het volgende:
Jongens waar hangen jullie uit.
quote:Dat is mooi.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:01 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik ben vandaag begonnen aan Lord Of The Rings.
De sfeer, de personages, de landschappen...
heb je de film gezien?
quote:Jazeker, ik heb geen zin om tot eind 2003 te wachten om het einde te zien, dus ben begonnen met de boeken te lezen. Mijn pa had hem al gekocht in het Nederlands, maar hij schiet niet echt op en aangezien ik hem eigenlijk in het Engels wil lezen heb ik vandaag een mooie box gekocht met alledrie de boeken. Leest erg fijn weg moet ik zeggen, echt heel goed geschreven.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:03 schreef Summoner het volgende:[..]
heb je de film gezien?
quote:Het klinkt mischien vreemd, maar ik prefereer de vertaling. Het is natuurlijk niet 'true' aan Tolkien, maar Nederlands is een hardere taal en klinkt veel 'noorderlijker' dan Engels en dat vind ik meer bij de sfeer van het boek passen. De Hobbitnamen en plaatsjes in de Gouw (Shire) horen ook vertrouwd over te komen en dat heb je toch niet bij van die obscure Engelse namen/woorden die je voor het eerst leest.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:06 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Jazeker, ik heb geen zin om tot eind 2003 te wachten om het einde te zien, dus ben begonnen met de boeken te lezen. Mijn pa had hem al gekocht in het Nederlands, maar hij schiet niet echt op en aangezien ik hem eigenlijk in het Engels wil lezen heb ik vandaag een mooie box gekocht met alledrie de boeken. Leest erg fijn weg moet ik zeggen, echt heel goed geschreven.
Maarre... heb je niet dat, doordat je de film al gezien hebt, je de personages in je geest het uiterlijk geeft van hoe ze in de film gepresenteerd werden?
quote:Dat kan misschien zijn, maar het mag misschien raar klinken, ik lees Engelse boeken veeeeeel makkelijker weg dan Nederlands, ik durf zelfs te beweren dat mijn Engels beter is dan mijn Nederlands.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:12 schreef Summoner het volgende:[..]
Het klinkt mischien vreemd, maar ik prefereer de vertaling. Het is natuurlijk niet 'true' aan Tolkien, maar Nederlands is een hardere taal en klinkt veel 'noorderlijker' dan Engels en dat vind ik meer bij de sfeer van het boek passen. De Hobbitnamen en plaatsjes in de Gouw (Shire) horen ook vertrouwd over te komen en dat heb je toch niet bij van die obscure Engelse namen/woorden die je voor het eerst leest.
quote:Nee, niet echt, omdat ik me niet zo heel erg veel meer kan herinneren van de film, ik weet niet meer welk gezicht bij welk personage hoorde, ik vond het zo overdonderend die film, zat meer op de verhaallijn en de prachtige locaties te letten dan echt de personages te onderscheiden, daardoor is het boek lezen sowieso een compleet andere ervaring dan de film, omdat ik nu een "betere band" met de personages krijg.
Maarre... heb je niet dat, doordat je de film al gezien hebt, je de personages in je geest het uiterlijk geeft van hoe ze in de film gepresenteerd werden?
quote:Shall we proceed this discussion in English, then?
Op zaterdag 06 juli 2002 22:15 schreef FLIPNEUS het volgende:Dat kan misschien zijn, maar het mag misschien raar klinken, ik lees Engelse boeken veeeeeel makkelijker weg dan Nederlands, ik durf zelfs te beweren dat mijn Engels beter is dan mijn Nederlands.
quote:Ik vond de film amusant, maar een vage schaduw bij het boek. Merry&Pippin zijn in de film maar een paar clowns, erin geplaatst voor het komische element. Dat is in het boek niet zo, zelfs niet in het eerste deel.
Nee, niet echt..........de personages krijg.
Ik heb erover gedacht om de film op DVD te kopen, maar ik heb me zo geergerd aan Elya Woods (ofzo), de scenes met Liv Tyler en de overdreven gewelddadigheid van de machtstrijd tussen Gandalf en Saruman, dat ik het toch maar niet doe.
quote:I'd rather not.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:21 schreef Summoner het volgende:[..]
Shall we proceed this discussion in English, then?
quote:Ik ga hem zeker halen, puur om de megageilheid van de Ubergeile Special Gift Edition.
Ik vond de film amusant, maar een vage schaduw bij het boek. Merry&Pippin zijn in de film maar een paar clowns, erin geplaatst voor het komische element. Dat is in het boek niet zo, zelfs niet in het eerste deel.Ik heb erover gedacht om de film op DVD te kopen, maar ik heb me zo geergerd aan Elya Woods (ofzo), de scenes met Liv Tyler en de overdreven gewelddadigheid van de machtstrijd tussen Gandalf en Saruman, dat ik het toch maar niet doe.
quote:Which other people?
Op zaterdag 06 juli 2002 22:28 schreef FLIPNEUS het volgende:I'd rather not.
Confusing for the other people here ain't it? (sorry, ben te vaak naar Engeland geweest, teveel slang
)
quote:Nee, dat gevecht zit niet in deel I. Dat is voor later.
ben benieuwd hoe "true" het naar het boek is, van mijn pa begreep ik dat er aardig wat dingen weg zijn gelaten, zoals een gevecht met bomen ofzo?
quote:Daarom ga ik ook die Special Edition kopen die in november uitkomt. Ik weet niet of je het wist, maar die versie is anderhalf uur langer, misschien dat die dingen er dan wel inzitten.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:32 schreef Summoner het volgende:[..]
Nee, dat gevecht zit niet in deel I. Dat is voor later.
Maar is er veel te veel weggelaten. Tom Bombadil bijvoorbeeld. De grafgeesten. Het Woud. En ga zo maar door. Ik was erg teleurgesteld. De film ging me veel te snel en mistte het gezellige gevoel dat het eerste deel veroorzaakt.
quote:WAT?!!!!
Op zaterdag 06 juli 2002 22:33 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Daarom ga ik ook die Special Edition kopen die in november uitkomt. Ik weet niet of je het wist, maar die versie is anderhalf uur langer, misschien dat die dingen er dan wel inzitten.
anderhalf uur langer? Is dat mogelijk? Waarom zouden ze zoveel meer opgenomen hebben, alleen voor de DVD kopers?
quote:Dat is de oorspronkelijke lengte van de film, maar dat is natuurlijk veelste lang voor een bioscoopfilm. Ook moest Peter Jackson de versie voor de bioscoop PG maken, dus veel vecht/bloederige scenes zijn verwijderd, die dus allemaal terug zullen keren in die Gift Edition, die trouwens uit VIJF DVD's zal bestaan.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:35 schreef Summoner het volgende:[..]
WAT?!!!!
anderhalf uur langer? Is dat mogelijk? Waarom zouden ze zoveel meer opgenomen hebben, alleen voor de DVD kopers?
quote:Wow. Die ga ik in ieder geval even huren, en mischien ook wel kopen. He ja, mischien doe ik het ook nog wel.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:38 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Dat is de oorspronkelijke lengte van de film, maar dat is natuurlijk veelste lang voor een bioscoopfilm. Ook moest Peter Jackson de versie voor de bioscoop PG maken, dus veel vecht/bloederige scenes zijn verwijderd, die dus allemaal terug zullen keren in die Gift Edition, die trouwens uit VIJF DVD's zal bestaan.
quote:Goed zo.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:46 schreef Summoner het volgende:[..]
Wow. Die ga ik in ieder geval even huren, en mischien ook wel kopen. He ja, mischien doe ik het ook nog wel.
Is "The Hobbit" trouwens ook leuk? Kun je die ook lezen NADAT je LOTR hebt gelezen? Of is het leuker als je die ervoor leest?
quote:Ik heb LOTR ook eerst gelezen, dus kan het niet zeggen. "The Hobbit" ben ik toevallig momenteel ook weer aan het lezen, het is een fantastisch boek met een hoop sfeer en humor, maar het is wel voor kinderen geschreven dus komt af en toe een beetje... wel kinderachtig over! Maar dat mag de pret niet bederven, LEZEN DAT BOEK! En silmarillion ook!
Op zaterdag 06 juli 2002 22:54 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Goed zo.
Is "The Hobbit" trouwens ook leuk? Kun je die ook lezen NADAT je LOTR hebt gelezen? Of is het leuker als je die ervoor leest?
quote:Ok, de "Silmarillion" zag ik ook liggen, wekte ook mijn interesse.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:59 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik heb LOTR ook eerst gelezen, dus kan het niet zeggen. "The Hobbit" ben ik toevallig momenteel ook weer aan het lezen, het is een fantastisch boek met een hoop sfeer en humor, maar het is wel voor kinderen geschreven dus komt af en toe een beetje... wel kinderachtig over! Maar dat mag de pret niet bederven, LEZEN DAT BOEK! En silmarillion ook!
Ik spreek je morgen ofzo.
quote:okee, slaap ze.
Op zaterdag 06 juli 2002 23:02 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ok, de "Silmarillion" zag ik ook liggen, wekte ook mijn interesse.
Die ga ik wel kopen als ik LOTR uitheb. Maar ik ga slapen, ben echt heel moe, moest er vanochtend vroeg uit, ging naar de ochtendvoorstelling van Spider-Man, die film is zoooooooooooo cool! Moet je echt zien, is echt heel gaaf gemaakt.
Ik spreek je morgen ofzo.
quote:hehe goed plan
Op zaterdag 06 juli 2002 17:11 schreef Summoner het volgende:[..]
Haha, defon 1. Wat een lul zeg die niet-eens-buurman.
Anders doe je net als de Osbournes, met vlees gooien enzo.
zo net ff gebqqed bij een vriend van me...dat was vet buiten en vet lawaai en GEEN last van de buren.......
quote:ik ga jou nooit meer feliciteren!! reageren doe je toch niet
Op vrijdag 05 juli 2002 16:13 schreef Ultrawuft het volgende:
hail* Ultrawuft meldt zich weer.
quote:Ik heb the hobbit het eerst gelezen en ik vond het wel fijn want toen ze dan in the fellowship op allerlei namen doorgingen wist ik tenminste waar het over ging.. of wist ik iig iets meer erover...
Op zaterdag 06 juli 2002 22:54 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Goed zo.
quote:the hobbit voor kinderen geschreven?? uhm.. okee of ik ben gewoon niet de intelligentste of dat boek bevat af en toe ook wel moeilijke dingen... ghehe
Op zaterdag 06 juli 2002 22:59 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik heb LOTR ook eerst gelezen, dus kan het niet zeggen. "The Hobbit" ben ik toevallig momenteel ook weer aan het lezen, het is een fantastisch boek met een hoop sfeer en humor, maar het is wel voor kinderen geschreven dus komt af en toe een beetje... wel kinderachtig over! Maar dat mag de pret niet bederven, LEZEN DAT BOEK! En silmarillion ook!
quote:Ik snap wat je bedoelt. Maar Tolkien schreef het toch echt voor z'n kinderen. Hij heeft er wat grote ontwikkelingen in laten doorschemeren omdat hij de Silmarillion al geschreven had en dus de hele geschiedenis al als basis had voor Hobbit en LOTR.
Op zondag 07 juli 2002 12:19 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
the hobbit voor kinderen geschreven?? uhm.. okee of ik ben gewoon niet de intelligentste of dat boek bevat af en toe ook wel moeilijke dingen... ghehe
quote:ow sorry.. helemaal overheen gelezen........
Op zondag 07 juli 2002 12:08 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
ik ga jou nooit meer feliciteren!! reageren doe je toch niet
![]()
vergeef je me
quote:Volgns mij is die maar en half uur langer, niet anderhalf.
Op zaterdag 06 juli 2002 22:38 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Dat is de oorspronkelijke lengte van de film, maar dat is natuurlijk veelste lang voor een bioscoopfilm. Ook moest Peter Jackson de versie voor de bioscoop PG maken, dus veel vecht/bloederige scenes zijn verwijderd, die dus allemaal terug zullen keren in die Gift Edition, die trouwens uit VIJF DVD's zal bestaan.
En mijn ex genegeerd, nog cooler
quote:Nee, die film gaat 4 en een half uur duren en staat derhalve ook op twee DVD's.
Op zondag 07 juli 2002 14:19 schreef Kipman het volgende:[..]
Volgns mij is die maar en half uur langer, niet anderhalf.
Je hebt gelijk, de nieuwe speeltijd is 208 minuten.
quote:gister the Metal God gezien (o.a.). Echt cool
Op zondag 07 juli 2002 14:21 schreef Kipman het volgende:
Gister Van Dik Hout gezien. Echt cool
quote:Hey! Tijd niet gezien
Op zondag 07 juli 2002 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx komt ook weer het topic ingevlogen...
quote:Was echt koel idd (heb vanaf het grasveld zitten luisteren) alleen lullig dat ie afgekapt werd
Op zondag 07 juli 2002 16:14 schreef Tokus het volgende:[..]
gister the Metal God gezien (o.a.). Echt cool
quote:Van Dik Hout is stukken beter, dat weet toch iedereen
Op zondag 07 juli 2002 16:14 schreef Tokus het volgende:[..]
gister the Metal God gezien (o.a.). Echt cool
quote:Nu pas???
Op zondag 07 juli 2002 18:13 schreef Summoner het volgende:
Welkom terug, Graspoppers!
Dank je wel hoor
quote:he, wat een domper.
Op zondag 07 juli 2002 14:19 schreef Kipman het volgende:[..]
Volgns mij is die maar en half uur langer, niet anderhalf.
Zat ik me al te verheugen op uitgebreide Bombadil en Breeg scenes...
En haat die fucking NS!!!!!!!!!!
Had al rond half 5 terug kunnen zijn....
quote:He maatje. Was Immortal tof?
Op zondag 07 juli 2002 18:26 schreef Evil het volgende:
* Evil is ook weer terug....En haat die fucking NS!!!!!!!!!!
![]()
Had al rond half 5 terug kunnen zijn....
![]()
quote:dat was vanwege een mankement. middenin Electric Eye
Op zondag 07 juli 2002 17:01 schreef Pea het volgende:[..]
Was echt koel idd (heb vanaf het grasveld zitten luisteren) alleen lullig dat ie afgekapt werd
quote:Onwijs!!!!
Op zondag 07 juli 2002 18:30 schreef Summoner het volgende:He maatje. Was Immortal tof?
Alleen jammer dat ze de show zo snel afkapte terwijl ze nog ruim 7 minuten hadden....
quote:Hoeftie nog nie zn gitaar te slopen....
Op zondag 07 juli 2002 18:34 schreef Tokus het volgende:dat was vanwege een mankement. middenin Electric Eye
Heb je trouwens nog op handen gedragen tijdens AE....
quote:Tja, niemand komt er ongestraft vanaf als j afzegd voor Waldrock
Op zondag 07 juli 2002 18:34 schreef Tokus het volgende:[..]
dat was vanwege een mankement. middenin Electric Eye
quote:zelfs hij niet
Op zondag 07 juli 2002 18:40 schreef Kipman het volgende:[..]
Tja, niemand komt er ongestraft vanaf als j afzegd voor Waldrock
quote:huh?
Op zondag 07 juli 2002 18:38 schreef Evil het volgende:Heb je trouwens nog op handen gedragen tijdens AE....
![]()
Maar het was gaaaaaf
quote:Wat was zo ongeveer de setlist? Zeker veel van het nieuwe album?
Op zondag 07 juli 2002 18:37 schreef Evil het volgende:[..]
Onwijs!!!!
Alleen jammer dat ze de show zo snel afkapte terwijl ze nog ruim 7 minuten hadden....
![]()
quote:Gevaarlijk type, dan?
Op zondag 07 juli 2002 21:27 schreef Ultrawuft het volgende:
bah, buurman is nog steeds woest... net weer een lekkere scheldpartij richting me gekregen
quote:ik denk wel dat de metalheads elkaar ontmoet hebben.
Op maandag 08 juli 2002 00:19 schreef metallicattim het volgende:
heefter iemand iemand van fok! gezien op graspop? ik heb gekeken als een gek, maar geen enkele rood/zwarte vlag... iemand anders wel nog iemand gezien?
quote:ik heb 'm gezien, maar hij stond niet opgesteld.
heefter iemand iemand van fok! gezien op graspop? ik heb gekeken als een gek, maar geen enkele rood/zwarte vlag... iemand anders wel nog iemand gezien?
quote:We konden hem niet opstellen, sorry. We hebben nog geprobeerd hem aan het hek van de security post te bevestigen, maar dat lukte niet echt. Hadden we tie-ribs moeten hebben. We hadden echter daar wel twee bordjes met "Kamp Fokheim" opstaan, maar dan moest je wat dichterbij komen. Zeker omdat er later een tent voor stond. Grmblz.
quote:mwoach, hij komt soms behoorlijk labiel over
Op maandag 08 juli 2002 00:07 schreef Summoner het volgende:[..]
Gevaarlijk type, dan?
quote:Dan kun je maar beter niets meer uitlokken. Of natuurlijk een 'preemtive strike'.
Op maandag 08 juli 2002 00:52 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
mwoach, hij komt soms behoorlijk labiel over
quote:Je ging daar toch crowdsurfen????
Op zondag 07 juli 2002 19:15 schreef Tokus het volgende:huh?
quote:Om eerlijk te zijn weet ik op dit moment nie echt meer wat ze gespeeld hebben, in ieder geval wel Sons of Northern Darkness....
Op maandag 08 juli 2002 00:04 schreef Summoner het volgende:Wat was zo ongeveer de setlist? Zeker veel van het nieuwe album?
quote:neej neej, ik stond alleen lekker in de pit
Op maandag 08 juli 2002 07:42 schreef Evil het volgende:[..]
Je ging daar toch crowdsurfen????
quote:eh, vrijdag ofzo toch? volgens mij had ik daar nog op gereplied.
Op maandag 08 juli 2002 01:34 schreef Summoner het volgende:
Tokus, hest do mien meel nog kriegn miejonge?
quote:Wat heb je gedaan dan dit weekend?
Op maandag 08 juli 2002 10:47 schreef Witchfynder het volgende:
Ugh, ben nu nog brakker dan gister. Nou ja, ik heb Stryper.
quote:
Op maandag 08 juli 2002 11:06 schreef Kipman het volgende:[..]
Wat heb je gedaan dan dit weekend?
quote:Oh ja, Graspop
Op maandag 08 juli 2002 11:07 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Waarom eignlijk Graspop en niet Grasrock? Het hele festival heeft toch niks met popmuziek te maken
quote:Het was al een geregistreede naam. Graspop was ooit namelijk een softie ding met Joe Cocker enzo tot de organisatie in zee ging met de knakker van Biebob.
Op maandag 08 juli 2002 11:25 schreef Kipman het volgende:[..]
Oh ja, Graspop
Waarom eignlijk Graspop en niet Grasrock? Het hele festival heeft toch niks met popmuziek te maken
quote:Aha. Wist je dat er in nederland ook een Graspop is? Toen ik nog in Groningen stage liep, zag ik allemaal flyers over Graspop 2002. Echte pop met muziek van Di-rect, Brainpower en meer van die bagger.
Op maandag 08 juli 2002 11:27 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Het was al een geregistreede naam. Graspop was ooit namelijk een softie ding met Joe Cocker enzo tot de organisatie in zee ging met de knakker van Biebob.
quote:Ja, weet ik.
Op maandag 08 juli 2002 11:32 schreef Kipman het volgende:[..]
Aha. Wist je dat er in nederland ook een Graspop is? Toen ik nog in Groningen stage liep, zag ik allemaal flyers over Graspop 2002. Echte pop met muziek van Di-rect, Brainpower en meer van die bagger.
quote:Di-Rect is cool.
Op maandag 08 juli 2002 11:32 schreef Kipman het volgende:[..]
Echte pop met muziek van Di-rect, Brainpower en meer van die bagger.
quote:I bet you're gay.
Op maandag 08 juli 2002 11:33 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Di-Rect is cool.
quote:Jaaaa, Jamie is zooooo'n lekker ding.
Op maandag 08 juli 2002 11:34 schreef Witchfynder het volgende:[..]
I bet you're gay.
quote:daar heb je gelijk in. Maar de muziek is bagger
Op maandag 08 juli 2002 11:36 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Jaaaa, Jamie is zooooo'n lekker ding.
maar ben wel uitgeslapen
quote:Just the way I dooooooooooooooooooo, the way I dooooooo.
Op maandag 08 juli 2002 11:37 schreef Kipman het volgende:[..]
daar heb je gelijk in. Maar de muziek is bagger
quote:Ik viel gister twee keer in slaap tijdens Indiana Jones. 's Avonds had ik echter geen slaap meer. Doh!
Op maandag 08 juli 2002 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Vandaag valt mijn "brakheid" wel mee. Ben gisteren tijdens het luisteren naar Drakkar in slaap gevallen en werd vanmorgen wakkermaar ben wel uitgeslapen
quote:
Op maandag 08 juli 2002 11:40 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Just the way I dooooooooooooooooooo, the way I dooooooo.
Hey, zullen we een band beginnen? Kruising tussen jouw troep, mijn troep en Machine Head?
quote:Mietjes zijn jullie.
Op maandag 08 juli 2002 11:40 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik viel gister twee keer in slaap tijdens Indiana Jones. 's Avonds had ik echter geen slaap meer. Doh!
Een twee dagen festival en dan zo brak. *proest*
quote:het is er echter wel wat heftiger dan op van die mietjesfestivals als pinkpop en lowlands he.
Op maandag 08 juli 2002 11:40 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Mietjes zijn jullie.
Een twee dagen festival en dan zo brak. *proest*
quote:Ik ken HELEMAAL niks.
Op maandag 08 juli 2002 11:40 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hey, zullen we een band beginnen? Kruising tussen jouw troep, mijn troep en Machine Head?
Oh, trouwens, als jullie willen lachen, download de videoclip van Bowling For Soup - All The Bad Guys Want. Daar maken ze Staind, Limp Bizkit en Slipknot in belachelijk. Is wel pretpunk dat nummer.
quote:Lowlands heeft een 24-uurcafé.
Op maandag 08 juli 2002 11:41 schreef Tokus het volgende:[..]
het is er echter wel wat heftiger dan op van die mietjesfestivals als pinkpop en lowlands he.
quote:Dat is genoeg.
Op maandag 08 juli 2002 11:42 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik ken HELEMAAL niks.Alleen schreeuwen.
quote:Dat dacht ik al.
Op maandag 08 juli 2002 11:43 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Dat is genoeg.
quote:Ik speel alle instrumenten wel in en jij moet gewoopn aanwezig zijn
Op maandag 08 juli 2002 11:42 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik ken HELEMAAL niks.
Alleen schreeuwen.
quote:Ik ga wel poseren voor de coverart.
Op maandag 08 juli 2002 11:44 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik speel alle instrumenten wel in en jij moet gewoopn aanwezig zijn
quote:Graspop IS een 24-uurscafé.
Op maandag 08 juli 2002 11:42 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Lowlands heeft een 24-uurcafé.
quote:Ja, maar dat is maar twee dagen.
Op maandag 08 juli 2002 11:46 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Graspop IS een 24-uurscafé.
Lowlands is vijf dagen.
quote:Jij wordt gewoon onze mascotte. De 'Eddie' van onze nieuwe stijl muziek!
Op maandag 08 juli 2002 11:45 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik ga wel poseren voor de coverart.
quote:
Op maandag 08 juli 2002 11:47 schreef Kipman het volgende:[..]
Jij wordt gewoon onze mascotte. De 'Eddie' van onze nieuwe stijl muziek!
Gebruiken we dit voor onze coverart, dan ga ik in het Russisch schreeuwen.
quote:Als je niet ligt te slapen
Op maandag 08 juli 2002 11:46 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Graspop IS een 24-uurscafé.
quote:Russisch, Noors..who'll know what you're saying anyway?
Op maandag 08 juli 2002 11:50 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Gebruiken we dit voor onze coverart, dan ga ik in het Russisch schreeuwen.
quote:Jij douchet zeker ook op een festival?
Op maandag 08 juli 2002 11:52 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Als je niet ligt te slapen
quote:Jij sliep tussen blikken bier
Op maandag 08 juli 2002 11:52 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Als je niet ligt te slapen
quote:Wanneer gaan wij eens beginnen met het "Monty Python in het Zweeds grunten"-project.
Op maandag 08 juli 2002 11:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Russisch, Noors..who'll know what you're saying anyway?
quote:Echt niet.
Op maandag 08 juli 2002 11:52 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Jij douchet zeker ook op een festival?
![]()
quote:Choeso jei.
Op maandag 08 juli 2002 11:53 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Echt niet.
quote:Ja! Python sketches grunten...lol
Op maandag 08 juli 2002 11:53 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Wanneer gaan wij eens beginnen met het "Monty Python in het Zweeds grunten"-project.
quote:Dat heb ik subtiel geweigerd
Op maandag 08 juli 2002 11:52 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Jij douchet zeker ook op een festival?
![]()
Wel een gemis zo'n douche
quote:BOOOUUUNNCCCCY BOOOOOUUUNNCCCYYYYY!
Op maandag 08 juli 2002 11:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja! Python sketches grunten...lol
quote:[grunt modus]
Op maandag 08 juli 2002 11:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja! Python sketches grunten...lol
Zoiets?
quote:Daar hebben wij deodorant voor.
Op maandag 08 juli 2002 11:55 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Wel een gemis zo'n douche
quote:Precies.
Op maandag 08 juli 2002 11:56 schreef Anthraxx het volgende:[..]
[grunt modus]
You should bring us a ...... SHRUBBERY. Raaaaaaaarghhhhh!
[/grunt modus]Zoiets?
quote:Ik had zoveel deo op dat de muggen in de tent flauwvielen toen ik binnenkwam
Op maandag 08 juli 2002 11:57 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Daar hebben wij deodorant voor.
quote:drrgggoop yooouuurrgghh paaarrghhties sirrghhh Willgghhiiaaamgghhrr!!
Op maandag 08 juli 2002 11:58 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Precies.
quote:Moet je Axe gebruiken.
Op maandag 08 juli 2002 11:58 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik had zoveel deo op dat de muggen in de tent flauwvielen toen ik binnenkwam
![]()
quote:Ik mis geloof ik iets
Op maandag 08 juli 2002 12:00 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Moet je Axe gebruiken.
Is ook goed voor de kikkerpopulatie.
quote:En goed tegen de vergrijzing
Op maandag 08 juli 2002 12:00 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Moet je Axe gebruiken.
Is ook goed voor de kikkerpopulatie.
quote:Verwijzing naar de reclame van Axe.
Op maandag 08 juli 2002 12:05 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik mis geloof ik iets
Waarom is dat goed voor de kikkerpopulatie?
quote:Heb jij die reclame niet gezien?
Op maandag 08 juli 2002 12:05 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik mis geloof ik iets
Waarom is dat goed voor de kikkerpopulatie?
quote:Hij fokt te veel en kijkt te weinig tv.
Op maandag 08 juli 2002 12:07 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Heb jij die reclame niet gezien?
quote:Ik kijk nooit TV
Op maandag 08 juli 2002 12:07 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Heb jij die reclame niet gezien?
quote:Ik kijk ook geen TV, maar ik ga de laatste tijd nogal vaak naar de bioscoop.
Op maandag 08 juli 2002 12:08 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hij fokt te veel en kijkt te weinig tv.
quote:Jij hebt me door
Op maandag 08 juli 2002 12:08 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hij fokt te veel en kijkt te weinig tv.
quote:Jij wel.
Op maandag 08 juli 2002 12:09 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik kijk ook geen TV, maar ik ga de laatste tijd nogal vaak naar de bioscoop.
quote:Je mag best mee hoor.
Op maandag 08 juli 2002 12:10 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Jij wel.
quote:Ik wil nog een keer naar Spider-Man.
Op maandag 08 juli 2002 12:13 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Yay
En Lilo & Stitch moet ik ook nog zien.
quote:
Op maandag 08 juli 2002 12:14 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ik wil nog een keer naar Spider-Man.
![]()
quote:Tsk. Schande, die film is zooooooo cool.
Op maandag 08 juli 2002 12:16 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Mijn nichtje is er nu heen, maar ik heb geen geld meer.
Werken voor je geld.
Moet nog een keer naar Star Wars 2. En LoTR 2 als ie uitkomt
quote:Niemand wil me
Op maandag 08 juli 2002 12:17 schreef FLIPNEUS het volgende:
Werken voor je geld.
quote:Is het pijnlijk als het na zo'n opmerking (2 posts hierboven) stil blijft?
Op maandag 08 juli 2002 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
They buggered off!
quote:Heb je de trailer al gezien?
Op maandag 08 juli 2002 12:17 schreef Anthraxx het volgende:
En LoTR 2 als ie uitkomt
quote:*troost*
Op maandag 08 juli 2002 12:19 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Niemand wil me
quote:ook goeiemiddag
Op maandag 08 juli 2002 12:36 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
* Mrs.R.Mortis schraapt een keer d'r keelgoejemorge
quote:Middag.
Op maandag 08 juli 2002 12:36 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
* Mrs.R.Mortis schraapt een keer d'r keelgoejemorge
quote:
Op maandag 08 juli 2002 12:39 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
NOFX?? *stopt een thermometer in je mond*
quote:Mijn muzieksmaak is redelijk breed en ik luister derhalve naast Metal ook naar punk. En NOFX is ALTIJD gezellig.
Op maandag 08 juli 2002 12:41 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
nou, verklaar jezelf nader?
Bovendien ben ik zwaar verliefd op de Melkweg. Vandaar dat ik twee weken daarvoor ook naar Flogging Molly ga.
quote:verander de
Op maandag 08 juli 2002 12:30 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Heb je de trailer al gezien?
Meesterlijke trailer
quote:hehe cool.. ik heb ook wel een brede muzieksmaak maar om een of andere reden komt punk er bij mij niet in..
Op maandag 08 juli 2002 12:43 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Mijn muzieksmaak is redelijk breed en ik luister derhalve naast Metal ook naar punk. En NOFX is ALTIJD gezellig.
Bovendien ben ik zwaar verliefd op de Melkweg. Vandaar dat ik twee weken daarvoor ook naar Flogging Molly ga.
BTW flogging molly komt ook op lowlands
quote:Lekker knus, goed geluid, vlakbij het Leidseplein, dus ook vooraf is het erg gezellig. En zelfs als je achteraan staat heb je nog zeer goed zicht op het podium.
Op maandag 08 juli 2002 12:48 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
hehe cool.. ik heb ook wel een brede muzieksmaak maar om een of andere reden komt punk er bij mij niet in..
Hoezo is melkweg eik zo geweldig? (ik ben nog maar een concert/festivalgroentje dus vandaar)
quote:Weet ik, ga er ook naartoe als opwarmertje voor Lowlands, ga twee dagen na Lowlands ook naar KoRn, dus die zie ik ook twee keer in een week.
BTW flogging molly komt ook op lowlands
quote:Babe!!!!!!!!
Op maandag 08 juli 2002 12:38 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
hehe laat mij![]()
* Mrs.R.Mortis knuffelt
quote:Ik luister nu juist naar The Exploited.
Op maandag 08 juli 2002 12:48 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:hehe cool.. ik heb ook wel een brede muzieksmaak maar om een of andere reden komt punk er bij mij niet in..
quote:Yep en een Mac in de buurt.
Op maandag 08 juli 2002 12:51 schreef FLIPNEUS het volgende:
Lekker knus, goed geluid, vlakbij het Leidseplein, dus ook vooraf is het erg gezellig. En zelfs als je achteraan staat heb je nog zeer goed zicht op het podium.
quote:Mac is geen voedsel
Op maandag 08 juli 2002 12:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Yep en een Mac in de buurt.
quote:Dat zei ik ook niet, ik zei dat er een vestiging in de buurt is.
Op maandag 08 juli 2002 12:58 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Mac is geen voedsel
quote:Mac is vies.. bah met die plastic kaas
Op maandag 08 juli 2002 12:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Yep en een Mac in de buurt.
quote:bwoah ik kan een uitzondering maken
Op maandag 08 juli 2002 12:53 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik luister nu juist naar The Exploited.
Houd je nu niet meer van me?
quote:En lollies.
Op maandag 08 juli 2002 13:04 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
Mac is vies.. bah met die plastic kaas
![]()
alleen een mcflurrie is lekker
maarja kleine meisjes zijn altijd dol op ijsjes he?
p.s.: je hebt meel op Hotmail
quote:Ik vind alleen de milk-shakes wel te drinken. En de rest is gewoon zooi.
Op maandag 08 juli 2002 13:04 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
Mac is vies.. bah met die plastic kaas
![]()
alleen een mcflurrie is lekker
maarja kleine meisjes zijn altijd dol op ijsjes he?
quote:right back at ya by the way hehe.. dank voor e-mailtje
Op maandag 08 juli 2002 12:53 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Babe!!!!!!!!
![]()
*knuffelt maf*
quote:
Op maandag 08 juli 2002 13:05 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
bwoah ik kan een uitzondering maken
Ik luister nu weer Halford btw.
quote:Gemeeld? Hoezo?
Op maandag 08 juli 2002 13:06 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
right back at ya by the way hehe.. dank voor e-mailtje
)) heb je Apple al gemeeld?
quote:hehehe lollies ook ja
Op maandag 08 juli 2002 13:05 schreef Witchfynder het volgende:[..]
En lollies.
p.s.: je hebt meel op Hotmail
die heb ik al lang gezien hoor
quote:milk-shakes en de mcflurrie
Op maandag 08 juli 2002 13:06 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik vind alleen de milk-shakes wel te drinken. En de rest is gewoon zooi.
quote:
Op maandag 08 juli 2002 13:07 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
hehehe lollies ook ja
![]()
die heb ik al lang gezien hoor
had ik ook wel verwacht wou dat we konden msn'en
quote:Wij moeten eens uit eten gaan vind ik.
Op maandag 08 juli 2002 13:08 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
milk-shakes en de mcflurrie
de rest is vieze bagger
ja, ik betaal wel ja
quote:A P R I L
Op maandag 08 juli 2002 13:07 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Gemeeld? Hoezo?
![]()
En wat?
Huh?
quote:hehehe in dat geval
Op maandag 08 juli 2002 13:09 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wij moeten eens uit eten gaan vind ik.
ja, ik betaal wel ja
![]()
net alsof ik geld heb
quote:Ja, tot zover snapte ik het wel, maar waarom moet ik haar wat melen?
Op maandag 08 juli 2002 13:09 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
A P R I L
Ik sprak haar vannacht nog btw. We hebben besloten dat jij volgend jaar ook naar Graspop gaat en zij ook als ze dan in Ned. is.
quote:waarom zou je d'r niet melen? laat maar was zomaar loze opmerking ghehehe
Op maandag 08 juli 2002 13:11 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, tot zover snapte ik het wel, maar waarom moet ik haar wat melen?
![]()
Ik sprak haar vannacht nog btw. We hebben besloten dat jij volgend jaar ook naar Graspop gaat en zij ook als ze dan in Ned. is.
![]()
idd ALS ze in Ned. is
quote:
Op maandag 08 juli 2002 13:10 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
hehehe in dat geval
![]()
net alsof ik geld heb
Ik ook niet, dus we zullen het voornamelijk van de liefde moeten hebben.
quote:I HUNGER FOR SOME LOVIN'
Op maandag 08 juli 2002 13:12 schreef Witchfynder het volgende:[..]
![]()
Ik ook niet, dus we zullen het voornamelijk van de liefde moeten hebben.
quote:Omdat ik haar niks te melen heb, lieve schat van me.
Op maandag 08 juli 2002 13:12 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
waarom zou je d'r niet melen? laat maar was zomaar loze opmerking ghehehe
idd ALS ze in Ned. is
quote:Ja, ik miste je.
Op maandag 08 juli 2002 13:14 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
oh en mij wel iets specifiekslief hoor
quote:Uh oh
Op maandag 08 juli 2002 13:15 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
*oempf*kramp in buik
quote:owh, was je weg dan?
Op maandag 08 juli 2002 13:14 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, ik miste je.
quote:eigen schuld.. gister een beetje laat geworden.. hehe maar tis alweer over
Op maandag 08 juli 2002 13:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Uh oh
*in rep en roer*
quote:That does it... *zoekt hoog flatgebouw op*
Op maandag 08 juli 2002 13:15 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
owh, was je weg dan?
quote:Ok.
Op maandag 08 juli 2002 13:16 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
eigen schuld.. gister een beetje laat geworden.. hehe maar tis alweer over
quote:*zwaait met wit vlaggetje*
Op maandag 08 juli 2002 13:16 schreef Witchfynder het volgende:[..]
That does it... *zoekt hoog flatgebouw op*
quote:Do a flip!
Op maandag 08 juli 2002 13:16 schreef Witchfynder het volgende:[..]
That does it... *zoekt hoog flatgebouw op*
quote:Zo, goed te zien van hierboven. Die hadden we Graspop moeten hebben.
Op maandag 08 juli 2002 13:19 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
*zwaait met wit vlaggetje*
quote:lekker behulpzaam ghehe
Op maandag 08 juli 2002 13:20 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Do a flip!
quote:hehe
Op maandag 08 juli 2002 13:22 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
lekker behulpzaam ghehe
quote:Ik moedig hem alleen maar aan....
Op maandag 08 juli 2002 13:22 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
lekker behulpzaam ghehe
mag dat niet?
quote:I bet you're gay!
Op maandag 08 juli 2002 13:25 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik moedig hem alleen maar aan....
mag dat niet?
quote:Veel succes, meissie!
Op maandag 08 juli 2002 13:25 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
ik moe gaan.... gesprekje op nieuwe school
quote:Wanneer spring je nou eens verdomme
Op maandag 08 juli 2002 13:25 schreef Witchfynder het volgende:[..]
I bet you're gay!
quote:*springt en doet dubbele salto, backflip, schroef en een aantal expressieve uitingen uit "King Lear"*
Op maandag 08 juli 2002 13:27 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Wanneer spring je nou eens verdomme
Ik wacht op je salto
quote:does lief tegen anthraxx
Op maandag 08 juli 2002 13:25 schreef Witchfynder het volgende:[..]
I bet you're gay!
quote:Hij luisterde wel
Op maandag 08 juli 2002 13:29 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
does lief tegen anthraxx
quote:of course..... i trained him...... hehe nou moettie alleen nog zindelijk worden
Op maandag 08 juli 2002 13:33 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Hij luisterde wel
quote:
Op maandag 08 juli 2002 13:34 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
of course..... i trained him...... hehe nou moettie alleen nog zindelijk worden
No sausage time for you!
quote:Op Graspop was hij dat wel geloof ik...
Op maandag 08 juli 2002 13:34 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
of course..... i trained him...... hehe nou moettie alleen nog zindelijk worden
Ik heb hem iig niet in zijn broek zien pissen
quote:Ik doe altijd lief tegen Anthraxx
Op maandag 08 juli 2002 13:29 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
does lief tegen anthraxx
Dat was enkel de "catch phrase" van dit weekeinde.
quote:Als een van de weinige.
Op maandag 08 juli 2002 13:36 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Op Graspop was hij dat wel geloof ik...
Ik heb hem iig niet in zijn broek zien pissen
quote:bugger
Op maandag 08 juli 2002 13:36 schreef Witchfynder het volgende:[..]
No sausage time for you!
![]()
quote:We hadden zoveel catch phrases geloof ik. Ik heb ze iig niet bijgehouden
Op maandag 08 juli 2002 13:36 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik doe altijd lief tegen Anthraxx
Dat was enkel de "catch phrase" van dit weekeinde.
quote:Nou...misschien later wel.
Op maandag 08 juli 2002 13:38 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
bugger
quote:Rob Halford = Obersturmbahngay. Die weet ik nog wel. Verder ook niet echt meer.
Op maandag 08 juli 2002 13:38 schreef Anthraxx het volgende:[..]
We hadden zoveel catch phrases geloof ik. Ik heb ze iig niet bijgehouden
quote:wil je wel eens lief doen?
Op maandag 08 juli 2002 13:39 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou...misschien later wel.
quote:I bet she's gay!
Op maandag 08 juli 2002 13:40 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
[blontmode]wtf is een catch phrase.... ik weet wat beide woorden betkenen maar .... uh.. ja uh ik vat het niet[blontmode]
En nu moet ik geloof ik heeeeeeeeeel hard gaan rennen
quote:Een kreet die te pas en te onpas wordt gebruikt. We, nou ja ik vooral, zei dit weekeinde echt op alles "I bet you're gay!".
Op maandag 08 juli 2002 13:40 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
[blontmode]wtf is een catch phrase.... ik weet wat beide woorden betkenen maar .... uh.. ja uh ik vat het niet[blontmode]
Later gingen Pea en ik echter de gehele Holy Grail doen.
quote:God, I hope not.
Op maandag 08 juli 2002 13:41 schreef Anthraxx het volgende:[..]
I bet she's gay!
quote:Ja, schat.
Op maandag 08 juli 2002 13:40 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:[..]
wil je wel eens lief doen?
anthraxx>> als ik je ooit nog es IRL zie.. which is possible.. moet je uitkijken want ik sla heel veel het schijnt alleen niet erg pijn te doen
nou ja het gaat om het principe
[Dit bericht is gewijzigd door Mrs.R.Mortis op 08-07-2002 13:46]
quote:Yep. En Anthraxx en ik zijn altijd lief tegen elkaar.
Op maandag 08 juli 2002 13:44 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
ghehehe I BET THE BOTH OF YOU ARE GAY....... *duh* ghehe maar op die manier dus.....
quote:
anthraxx>> als ik je ooit nog es IRL zie.. which is possible.. moet je uitkijken want ik sla heel veelhet schijnt alleen niet erg pijn te doen
quote:Witchfynder is dan meer homo dan mij, aangezien hij met 2 andere gozers in een tent lag en ik met 1tje
Op maandag 08 juli 2002 13:44 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
ghehehe I BET THE BOTH OF YOU ARE GAY....... *duh* ghehe maar op die manier dus.....anthraxx>> als ik je ooit nog es IRL zie.. which is possible.. moet je uitkijken want ik sla heel veel
het schijnt alleen niet erg pijn te doen
Ach, dat slaan kan ook nog wel bij mijn jeugd trauma's. Schijn je hard van te worden
quote:Je vergeet mijn vriendje bij de bewaking.
Op maandag 08 juli 2002 13:46 schreef Anthraxx het volgende:Witchfynder is dan meer homo dan mij, aangezien hij met 2 andere gozers in een tent lag en ik met 1tje
![]()
Nou ja, I confess I guess.
quote:Yesss!
Op maandag 08 juli 2002 13:48 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
Ik wil jullie tegelijk meeten....maar ik ga NU weg AJUUUUUUUUUS
* Mrs.R.Mortis knuffelt
Ok, doei doei, liefie
*knuffelt terug*
quote:Die hadden ze een handtas moeten geven om mee te slaan. Godsamme zeg, dat was er echt 1 waarvoor je 's nachts gewoon je tent dicht WILDE houden
Op maandag 08 juli 2002 13:47 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Je vergeet mijn vriendje bij de bewaking.
Nou ja, I confess I guess.
quote:Aansteller.
Op maandag 08 juli 2002 13:49 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Die hadden ze een handtas moeten geven om mee te slaan. Godsamme zeg, dat was er echt 1 waarvoor je 's nachts gewoon je tent dicht WILDE houden
Misschien valt hij wel op heel andere soort mannen.
quote:Ah, het kale type? Dan had Tokus zijn tent dicht moeten houden
Op maandag 08 juli 2002 13:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Aansteller.
Misschien valt hij wel op heel andere soort mannen.
quote:Ja, maar die provoceerde sowieso te veel. Loopt daar maar aan z'n True Black Metal aardbeienijsje te lebberen. Tja, dan vraag je er bijna om!
Op maandag 08 juli 2002 13:54 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ah, het kale type? Dan had Tokus zijn tent dicht moeten houden
quote:klopt, met m'n Biohazard shirt aan he. je bent true of je bent het niet.
Op maandag 08 juli 2002 13:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, maar die provoceerde sowieso te veel. Loopt daar maar aan z'n True Black Metal aardbeienijsje te lebberen. Tja, dan vraag je er bijna om!
![]()
quote:
Op maandag 08 juli 2002 13:54 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ja, maar die provoceerde sowieso te veel. Loopt daar maar aan z'n True Black Metal aardbeienijsje te lebberen. Tja, dan vraag je er bijna om!
![]()
Echte mannen eten sowieso gewoon Watermeloen en geen ijs
quote:En rood nog wel!
Op maandag 08 juli 2002 13:55 schreef Tokus het volgende:[..]
klopt, met m'n Biohazard shirt aan he. je bent true of je bent het niet.
Anthraxx; doe jij de nieuwe?
[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 08-07-2002 13:58]
quote:ORANJE. Biohazard kleur ja!
Op maandag 08 juli 2002 13:57 schreef Witchfynder het volgende:[..]
En rood nog wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |