Waarom is er geen Tong80 bagger hier maar topic? Kan je daar alles posten,en niet voor alles een nieuw topic over openen.quote:
Dat was er. Geen idee of het er nog is. Mag jij inschatten of dat topic iets veranderde aan zijn gedrag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Waarom is er geen Tong80 bagger hier maar topic? Kan je daar alles posten,en niet voor alles een nieuw topic over openen.
Wie waren me voor ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:43 schreef coban het volgende:
Dit is na 100 keer zo niet grappig meer.
Nja. Mijn humor zal wel kapot zijn denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:44 schreef Gummiebeer het volgende:
Alles van Tong80 is grappig, leer ermee leven
Humorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:45 schreef coban het volgende:
[..]
Nja. Mijn humor zal wel kapot zijn denk ik.
Even denken hoor. Het was van het mannelijk geslacht geloof ik. En gebruikt zo'n smiley altijd onder zijn posts. Zo een:quote:
Mss iets minder coke snuiven, is goed voor je geheugenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef coban het volgende:
[..]
Even denken hoor. Het was van het mannelijk geslacht geloof ik. En gebruikt zo'n smiley altijd onder zijn posts. Zo een:. Ik kan mij zijn naam alleen niet zo goed heugen.
Iets met tong en 80 iig.
Sorry, een verslaving heet niet voor niets 'verslaving'.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mss iets minder coke snuiven, is goed voor je geheugen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |