Spam dr facebook volquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
MAHHHHHTTTTIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Waar is Bellabips?
Oh.. ken ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
In mijn hoofd hoorde ik dit Jimmy Neutron dit zeggen
Dacht ik al... is een cartoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. ken ik niet
Wat zal ik gaan koken benny?
Onze oven is stuk.. Grr..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dacht ik al... is een cartoon
Ehm... geen idee. Wij hebben wraps gegeten, misschien is dat een idee?
Hmm, dan zou ik het ook niet wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Onze oven is stuk.. Grr..
Binnenkort eens even kijk naar een nieuwe.. dan kan ik weer LASAGNE maken
Hutspot met rookworst? Dat is boerenkoolquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hutspot eet je enkel met rookworst...
Ja. Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hutspot met rookworst? Dat is boerenkool!
quote:
Die combinatie klinkt zo... zo... zo net niet, zeg maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]rookworst bij hutspot.
Koolvis met een beetje visolie/vet over de hutspotLkekah
Haterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die combinatie klinkt zo... zo... zo net niet, zeg maar
Ik ondermijn de kookkunsten van je moeder niet, want die zullen best oke zijn. Het is de combinatie...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hater
Hoe DURF je mijn moeder haar kookkunsten zo te ondermijnen
Die kookkunsten zitten wel goed jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ondermijn de kookkunsten van je moeder niet, want die zullen best oke zijn. Het is de combinatie...
Wat een bazenactie zou dat zijn!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Er komt een tijd dat Zwabber het reizen met de trein zat is en dan neemt-ie een helikopter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |