Je ziet hetquote:Vrijdag 13:30 14:40 Taaltoets Les V 1C V 1G V 1K V 1F V 1D V 1E V 1B V 1A V 1J V 1I B01.18 (24 PC) Taaltoets inhaal
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boks Kaasrol, ik heb ook een taaltoets.
Ga jij ook krijgen hoor. Is tegenwoordig verplicht volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Etsu het volgende:
Taaltoets hebben op de universiteit/hogeschool.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
Taaltoetsen.Als je er gewoon arisch en Nederlands en mannelijk uitziet is er niks aan de hand.
Ja echt hè. Maar het is ook niet voor een cijfer, als je niveau onder C1 zit moet je verplicht een extra cursus nemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:56 schreef Dastan het volgende:
Echt treurig om dat apart te toetsen. Moet je gewoon keihard afstraffen in opdrachten en tentamens. Voor elke taalfout een halve punt van je cijfer af.
Dat neemt niet weg dat ik het onzin en triest vind? Als je al zover hebt kunnen schoppen en dan alsnog niet kan spellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga jij ook krijgen hoor. Is tegenwoordig verplicht volgens mij.
Wacht maar, wacht maar.quote:
Zou ik hem wel stressen tijdens de toetsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je bij ons de taaltoets niet haalt kan je gelijk stoppen met je studie.
Enigszins terecht ook wel, een beetje jurist moet natuurlijk ook wel een goede kennis hebben van onze taal.
Volgens mij krijg je het gratis dan hoor, maar dan alleen als lesmateriaal en extra tentamen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Dastan het volgende:
Lijkt me niet verplicht, want dat kost geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |