Moet ff kijken, ben nog in Delft, dus kijken of ik dat haal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja is een feestje waar iedereen een oplak- of getekende snor heeft en dan beetje zuipen enzo. In Plein 79
Dit ziet eruit als pure aidsquote:
Neenee, ze doen alsof, en dan bij xbox filmpjes zeggen dat het ps3 is, maar dit is het toch echt.quote:
Ik ben boodschappen gaan doen, en toen alles gaan opruimenquote:
idd die ga ik (wel) halenquote:
Hoppa, weer spelen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben boodschappen gaan doen, en toen alles gaan opruimen.
Ik durf niet meer naar de pub vanavond manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)oitant-in-Arnhem.ece
vond al dat die lui veel in arnhem waren de laatste tijd.
was bij 29quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar de pub vanavond man
Oh shitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
was bij 29
ik gok dat galid niet dat pand heeft kunnen krijgen en het dus maar op deze manier probeerde
Beter organiseren we binnenkort weer gewoon een meet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, kom je ook naar Den Bosch vanavond? Gaan we eens even hard doorzuipen.
Wanneer ga jij Forza kopen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
28 oktoberquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Beter organiseren we binnenkort weer gewoon een meet.
quote:
Dat doe je maar een andere keer. Meeten met iemand die zo hard shinet als ik is veel belangrijker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:47 schreef badboynova het volgende:
[..]![]()
Dan is vrouw mens hier jarig, dus moet ik thuis blijven om haar het te geven als verjaardags presentje
Beter pakken we volgende week een avondjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
Je kent mijn heks zeker nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat doe je maar een andere keer. Meeten met iemand die zo hard shinet als ik is veel belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |