Baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
M4a1
Ammo
Armor
Flash
Flash
HE
Smoke
Deagle
Ammo
Propsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
M4a1
Ammo
Armor
Flash
Flash
HE
Smoke
Deagle
Ammo
WTFquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
M4a1
Ammo
Armor
Flash
Flash
HE
Smoke
Deagle
Ammo
Hoe gaan ze dat dan doen? Ik neem aan dat je niet in de standaard free time van 7sec zo'n kit kan bij elkaar kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden met een controllert
Gewoon selectiescherm met de d-pad neem ik aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat dan doen? Ik neem aan dat je niet in de standaard free time van 7sec zo'n kit kan bij elkaar kopen.
I like your style. Ga je hem op de 360 spelen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef Pixell het volgende:
Af en toe scroll ik wel eens door jullie topic (want het is hier hilarisch)! En op cs vraag moest ik ff reageren, dat heb ik helemaal kapot gespeeld
Je bent als de zoon die ik nooit heb gehadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef Pixell het volgende:
Af en toe scroll ik wel eens door jullie topic (want het is hier hilarisch)! En op cs vraag moest ik ff reageren, dat heb ik helemaal kapot gespeeld
Triestelingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef RickvH het volgende:
Iemand zin in demolition of domination spawntrappen?
Weet ik niet, CS is wel zo'n game waarvan ik denk dat ze er met hun poten vanaf moeten blijven, maar als hij goed is...waarom niet (cs source en al die uitbreidingen waren dik kut, 1.5 ftw!)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
I like your style. Ga je hem op de 360 spelen?
Bok eens op jij mafkees!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:37 schreef RickvH het volgende:
Iemand zin in demolition of domination spawntrappen?
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ze te moeilijk gaan doen. CS 1.5 en 1.6 waren juist zo goed omdat het zo basic was. Schieten op console leer je snel, heb zelf ook de overstap gemaakt en bevalt me primaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Weet ik niet, CS is wel zo'n game waarvan ik denk dat ze er met hun poten vanaf moeten blijven, maar als hij goed is...waarom niet (cs source en al die uitbreidingen waren dik kut, 1.5 ftw!)
Toch heb ik altijd wel moeite met shooters op de console, dan mis ik toch mijn muis en toestenbord
Tactical insertion met ghost pro en een silenced ACR FTW jwzzzzzzzz. En dan die nukes farmenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
Zeker een noobtuber die met een claymore voor zich in een hoekje gaat zitten
Niks tegen Frankii hè. Kom vechten anders!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
Nee, ik heb denk ik 5-6 kills met de noobtube. Claymore eveneens erg weinig. Verder meeste kills met de FAL.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
aap, kom 1 tegen 1 danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
Dat "doeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Nee, ik heb denk ik 5-6 kills met de noobtube. Claymore eveneens erg weinig. Verder meeste kills met de FAL.
Doei
Als je hier alleen komt om zo te doen ben je sowieso niet welkom.quote:
Tempo ligt me soms wat hoog en dan die sensitivity die nooit goed staat. Bij rainbow six Vegas ging het nog wel en ik heb halo 3 ook helemaal grijs gedraaid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook bang voor, dat ze te moeilijk gaan doen. CS 1.5 en 1.6 waren juist zo goed omdat het zo basic was. Schieten op console leer je snel, heb zelf ook de overstap gemaakt en bevalt me prima
en we zitten overal in het landquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
rustig vriennd anders stat dalijk die mw2sc knokploeg voor je deur
Worldwide nigger, worldwide.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en we zitten overal in het land
Pas maar op, Frankii slaat je zo om de oren met een spekpannenkoek!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef RickvH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en we zitten overal in het land
Yarp.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:55 schreef Michhas het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet op dat plaatje sta
Proestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je vergat onze knuffelallochtoon:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mister welquote:
Check hem naar die booty van Tamara kijken danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fsmxi, de playerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check hem naar die booty van Tamara kijken dan
En ik dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel, koffie over m'n toetsenbord, letterlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij die meeste triple, quadruple kills staan ze gewoon op een rijtje te wachten... gewoon met vrienden gemaakt in een private match...quote:
Het lijkt wel alsof hij aan het einde aan het stikken is in zn lach. Wel vette fragmovie alleen geloof niet dat alles buiten een private match om is gebeurdquote:
Ja, meestal. Maar ging me om de montage zelf en het muziek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij die meeste triple, quadruple kills staan ze gewoon op een rijtje te wachten... gewoon met vrienden gemaakt in een private match...
Ben nu 3de jaars. Nog nooit een hele week hoeven blokken op mijn kamer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo fucking jaloers, zit al een week te blokken op m'n zolderkamertje
Ik zal aan je denken als ik volgende week lekker in mijn eigen vuil lig te rottenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo fucking jaloers, zit al een week te blokken op m'n zolderkamertje
quote:Treyarch werkt aan Call of Duty 'voor nieuwe console'
Laatste update: 5 oktober 2011 11:29 info .HOOFDDORP -
Call of Duty: Black Ops-ontwikkelaar Treyarch werkt aan een Call of Duty-game voor een nieuwe console.
Dit blijkt uit een vacature geplaatst op de website van de studio.
De vacature vraagt om een senior software engineer, die in een team komt te werken dat "[Treyarchs] enorm succesvolle game naar een nieuwe console" moet brengen. Het is waarschijnlijk dat met "enorm succesvolle game" de Call of Duty-serie bedoeld wordt.
Of "nieuwe console" ook daadwerkelijk een nieuwe spelcomputer betekent of enkel een platform waarvoor een Call of Duty nog nooit verschenen is, zoals de PlayStation Vita of Wii U, is niet bekend.
De taakomschrijving van de baan stelt dat de medewerker zich bezig zal houden met "het aanpassen van graphics en andere belangrijke aspecten van [Treyarchs] engine om deze geschikt te maken voor een nieuw platform".
Mogelijk gaat het om een overzetting van een eerdere Call of Duty-game, omdat Treyarch met "onze enorm succesvolle game" lijkt te spreken over een specifieke titel die reeds verschenen is.
Vanavond en morgen zuipen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ben nu 3de jaars. Nog nooit een hele week hoeven blokken op mijn kamer.
Maar dat ligt meer aan de studie dan aan mij denk ik.
Black Ops is al verschenen voor de Wiiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon de Wii denk ik, volgens mij is Cod 4 de enige game die op de WII is verschenen tot nu toe en dat was ook een port van treyarch
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon de Wii U denk ik, volgens mij is Cod 4 de enige game die op de Wii is verschenen tot nu toe en dat was ook een port van treyarch
Vanavond ga ik naar club snor in P, morgenavond heb ik een feestje. Maar misschien verschuift die ook nog wel naar de stad.quote:
club snor in P?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Vanavond ga ik naar club snor in P, morgenavond heb ik een feestje. Maar misschien verschuift die ook nog wel naar de stad.
Ja is een feestje waar iedereen een oplak- of getekende snor heeft en dan beetje zuipen enzo. In Plein 79quote:
Homefront momentjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef PierreTT het volgende:
Mannen en vrouw, ik ben een tevreden mens. Forza 4 is tot nu toe extreem goed
Over Homefront gesproken:quote:
quote:Crysis-maker Crytek neemt de ontwikkeling van het vervolg op Homefront op zich. Dit heeft uitgever THQ bekendgemaakt middels een persbericht.
De tweede Homefront, die nog geen officiële naam heeft meegekregen, staat gepland voor een release gedurende het fiscale jaar 2014. Dit loopt van 1 april 2013 tot 31 maart 2014.
Meer details over de game zijn nog niet bekend. CEO van Crytek, Cevat Yerli, laat wel weten dat de studio voor het vervolg de vrijheid krijgt van THQ om de wereld van Homefront op een andere manier in beeld te brengen.
Instant buy!quote:
Moet ff kijken, ben nog in Delft, dus kijken of ik dat haal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja is een feestje waar iedereen een oplak- of getekende snor heeft en dan beetje zuipen enzo. In Plein 79
Dit ziet eruit als pure aidsquote:
Neenee, ze doen alsof, en dan bij xbox filmpjes zeggen dat het ps3 is, maar dit is het toch echt.quote:
Ik ben boodschappen gaan doen, en toen alles gaan opruimenquote:
idd die ga ik (wel) halenquote:
Hoppa, weer spelen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ben boodschappen gaan doen, en toen alles gaan opruimen.
Ik durf niet meer naar de pub vanavond manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)oitant-in-Arnhem.ece
vond al dat die lui veel in arnhem waren de laatste tijd.
was bij 29quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar de pub vanavond man
Oh shitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
was bij 29
ik gok dat galid niet dat pand heeft kunnen krijgen en het dus maar op deze manier probeerde
Beter organiseren we binnenkort weer gewoon een meet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, kom je ook naar Den Bosch vanavond? Gaan we eens even hard doorzuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |