Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:24 schreef kovenant het volgende:
[..]
nee is echt serieus, soms wil de motor/pomp dan wel aanslaan maar is dus trucje voor oudere koelkasten/vriezers
Laat een beunhaas komen van MP. Die kijkt voor 10 euro even je koelkast na.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet.
Ik voel me nu een beetje alsof ik erop uitgestuurd ben voor een plintenladdertje.
Sja, dat, of toch een nieuwe kopen, denk dat het over is. Als ik nieuwe onderdelen moet kopen zal dat ook wel duur zijn denk ik, of niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat een beunhaas komen van MP. Die kijkt voor 10 euro even je koelkast na.
nee het was ook een kleine kans maar het is serieus een oplossing . in zeldzame gevallen maar niet geschoten ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje alsof ik erop uitgestuurd ben voor een plintenladdertje.
Dat heeft te maken met polariteit (fase en nul), vooral audiofielen zijn er dol op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier is de magnetron-combi voor 75 euro gemaakt. Een motortje was kapot. Vaak hebben ze universele onderdelen die net zo goed zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, dat, of toch een nieuwe kopen, denk dat het over is. Als ik nieuwe onderdelen moet kopen zal dat ook wel duur zijn denk ik, of niet?
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:39 schreef kovenant het volgende:
[..]
nee het was ook een kleine kans maar het is serieus een oplossing . in zeldzame gevallen maar niet geschoten ...
Ja, dat sowieso, daarnaast had deze al vrij snel dat ie aanvroor zegmaar, en dat is met die nieuwe dingen een stuk minder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met polariteit (fase en nul), vooral audiofielen zijn er dol op.
Maar als hij 7/8 jaar oud is is een nieuwe, energiezuinige koelkast mogelijk voordeliger dan een oude laten repareren. Een A+ koelkast tegen een B/C koelkast scheelt heel wat op jaarbasis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |