abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103568598

Michael had Randy niet meer nodig ... :N

[ Bericht 18% gewijzigd door piepie op 26-10-2011 01:27:31 ]
pi_103568854
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:33:32 #154
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103579507
quote:
Hele filmpje gezien, en niks meer te weten gekomen :')
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_103583207
quote:
19s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Hele filmpje gezien, en niks meer te weten gekomen :')
Ik vond het een heel mooi gemaakt filmpje, dat wel inzicht geeft in wat Michael allemaal heeft doorgemaakt en wat mogelijk dus heeft bijgedragen aan het in scène zetten van zijn dood.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:47:32 #156
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103584940
Ik heb hem al eens gezien geloof ik, inderdaad wel een mooi gemaakt filmpje.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_103598442
Latoya weer eens in de bocht met een vage uitspraak (of niet?).
We moeten vooral de film The Illusionist gaan zien en tussen de regels doorlezen.

The Illusionist tagline: 'Nothing is what it seems'.

http://www.imdb.com/title/tt0443543/

[ Bericht 13% gewijzigd door piepie op 26-10-2011 21:37:55 ]
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:16:01 #158
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_103615594
quote:
99s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:02 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik vond het een heel mooi gemaakt filmpje, dat wel inzicht geeft in wat Michael allemaal heeft doorgemaakt en wat mogelijk dus heeft bijgedragen aan het in scène zetten van zijn dood.
Oh zo, ja dat begrijp ik wel ;)
Maar ik bedoel, het levert geen bewijzen. En ik dacht dat dat de intensie was van het filmpje.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_103619792
quote:
99s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef piepie het volgende:
Latoya weer eens in de bocht met een vage uitspraak (of niet?).
We moeten vooral de film The Illusionist gaan zien en tussen de regels doorlezen.

The Illusionist tagline: 'Nothing is what it seems'.

http://www.imdb.com/title/tt0443543/

Begrijp ik het goed dat Latoya heeft gezegt dat we de Illusionist moeten kijken? En tussen de regels doorlezen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein verslag van de film (fouten daargelaten, tijd terug gezien):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Latoya dat dus heeft gezegd, dan ligt het er wel HEEL erg dik bovenop.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2011 12:29:21 ]
pi_103619930
The Illusionist, ontzettend goede film _O_

Toch alweer een paar jaar geleden dat ik die voor het laatst heb gezien. Opmerkelijk dat LaToya zomaar even een opmerking plaatst over deze film. Overigens, waar heeft ze dit gezegd? Ik kan het niet vinden op haar twitter van de afgelopen twee weken.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_103624138
LaToya heeft dit gisteren gezegd voordat ze de rechtszaal binnen ging en een microfoon onder haar neus kreeg (zie filmpje).

Bedankt voor de spoilers Scrummie ... :) (en ja hoor, weer een film met een death hoax)

Ze zegt letterlijk "Watch the movie The Illusionist" (ga die film bekijken) en "Read between the lines" (lees tussen de regels door).

Duidelijker kan het toch niet mensen?

[ Bericht 4% gewijzigd door piepie op 27-10-2011 14:47:20 ]
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:49:59 #162
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103626849
Hoi, de afgelopen dagen heb ik alles door gelezen. Ik heb 1 foto gezien van mj in een bed waar hij overleden zou zijn, ik weet niet of er meer foto's zijn en ik weet ook niet zeker of dat nou die bewuste autoptiefoto is. Als dat wel zo is vraag ik mij af waarom hij half overeind ligt. Als iemand overleden is hoeft hij toch niet meer "comfortabel" te liggen en voor een autopsie is plat liggen wel vereist lijkt mij?
Enne..weet iemand of hij iets met George Michael had (behalve de naam Michael)? Heel vergezocht, ik weet het :@ :@ maar 25 juni is de geboortedag van de laatste, maar dat klinkt wel heel erg bnw.
Verder opmerkelijk verhaal, maar wel :9~ .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_103627496
Ik heb ook nog een filmpje gevonden waarin The Illusionist wordt besproken, vanaf 8.26 min.

Heel opvallend die poster van The Illusionist. De gelijkenis met Michael's Lightman in This is It is heel opvallend.
Lightman: piece by piece Michael will reveal himself .... ;)
(de aanwijzingen voor de hoax)

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 29-10-2011 03:13:43 ]
pi_103627604
quote:
5s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hoi, de afgelopen dagen heb ik alles door gelezen. Ik heb 1 foto gezien van mj in een bed waar hij overleden zou zijn, ik weet niet of er meer foto's zijn en ik weet ook niet zeker of dat nou die bewuste autoptiefoto is. Als dat wel zo is vraag ik mij af waarom hij half overeind ligt. Als iemand overleden is hoeft hij toch niet meer "comfortabel" te liggen en voor een autopsie is plat liggen wel vereist lijkt mij?
Enne..weet iemand of hij iets met George Michael had (behalve de naam Michael)? Heel vergezocht, ik weet het :@ :@ maar 25 juni is de geboortedag van de laatste, maar dat klinkt wel heel erg bnw.
Verder opmerkelijk verhaal, maar wel :9~ .
Die doodsfoto en de autopsiefoto zijn beide niet normaal, dus dat heb je goed gezien hoor.

Ik heb nooit iets gelezen over George Michael in dit verhaal, dus vergezocht lijkt mij.
Mijn moeder is trouwens ook op 25 juni jarig ... :)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:29:40 #165
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103631106
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef piepie het volgende:

[..]

Die doodsfoto en de autopsiefoto zijn beide niet normaal, dus dat heb je goed gezien hoor.

Ik heb nooit iets gelezen over George Michael in dit verhaal, dus vergezocht lijkt mij.
Mijn moeder is trouwens ook op 25 juni jarig ... :)
Ik weet het, van dat vergezochte. Naar ik begrijp was hij dus van plan om die concerten allemaal in Engeland te geven? Waarom Engeland eigenlijk? En er was deze maand ook een memorialconcert waar bijna niets over terug te vinden is, althans, vind het maar vreemd verhaal weer, artiesten die zich terug trokken en ineens geen uitzendrechten meer, hier.
Vind het zo vreemd en vaag ...
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_103634787
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Ik weet het, van dat vergezochte. Naar ik begrijp was hij dus van plan om die concerten allemaal in Engeland te geven? Waarom Engeland eigenlijk? En er was deze maand ook een memorialconcert waar bijna niets over terug te vinden is, althans, vind het maar vreemd verhaal weer, artiesten die zich terug trokken en ineens geen uitzendrechten meer, hier.
Vind het zo vreemd en vaag ...
In het vorige topic is er uitgebreid over dat memorial concert geschreven.
Het vond plaats in Cardiff, Wales, en de grootste hoax aller tijden vond plaats in Cardiff, New York. De organisator was GlobALive (alive). Verder inderdaad een vreemd verhaal met die uitzendrechten. Naar mijn mening was het niets meer of minder dan een enorme clue ... ;)
pi_103634918
Blanket, als je dit leest: Bedankt voor het printscreen in MUZ.
Nu weten we zeker dat het een pompoen is in de rechtszaal.
Compleet belachelijk bij een serieuze rechtszaak, net als de olifanten en de bever.
Ed Chernoff heeft zelfs zijn das erbij uitgezocht vandaag ... 8)7

pi_103644827
Hey!

Sorry dat ik een tijdje niets gepost heb, wel mee gelezen hoor :)
Het is meer dat ik de laatste tijd alles niet zo goed meer kan volgen en begrijpen, zoveel informatie en dan de rechtszaak er nog bij, pff probeer nu even rustig de hoax weer door te nemen enz. voordat ik hier weer mijn mening post want het lijkt net of ik alles even niet zo goed meer kan plaatsen.

Maar The Illusionist, heeft iemand die film gezien? Ik ga de film van het weekend kijken, klinkt wel interessant!

Hier een link naar de film:
http://tubeplus.me/player/548497/The_Illusionist/
(de bovenste doet het bij mij goed)
pi_103645265
oh, haha die pompoen! Is vast voor Halloween, wel raar dat die in de rechtszaal staat net als de bever en de olifant. Misschien qua decoratie of zoiets :P

Denken jullie dat Conrad Murray schuldig wordt bevonden? Het ziet er niet goed uit voor hem op dit moment.
pi_103651643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef Hilde3 het volgende:
oh, haha die pompoen! Is vast voor Halloween, wel raar dat die in de rechtszaal staat net als de bever en de olifant. Misschien qua decoratie of zoiets :P

Denken jullie dat Conrad Murray schuldig wordt bevonden? Het ziet er niet goed uit voor hem op dit moment.
Hoi Hilde,
Kun je nagaan wat ik allemaal doorworstel aan info. Hier staat maar een fractie ervan in deze topics.
Waarom zou LaToya naar die film verwijzen? Ik kan er echt geen andere reden voor bedenken dan dat alles wat er de afgelopen ruim 2 jaar is gebeurd alleen maar illusies zijn.
We hadden al zoveel aanwijzingen rond Chris Angel (Believe) en nu weer deze film.

Die pompoen heeft natuurlijk met Halloween te maken, maar kom op zeg een rechtbank is geen feestzaal toch? ... _O-

Ik denk niet dat Murray schuldig zal worden bevonden.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:15:30 #171
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103653452
Ik denk eigenlijk van wel...Zijn zaak staat er voor hem niet bepaald rooskleurig voor.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_103654150
Hey Piepie,

Daarom vind ik het ook geweldig dat je hier door blijft posten... het is soms allemaal verwarrend. Dus ook al post ik hier niet iedereen die dat wel doet (geweldig) Het doel blijft hetzelfde (l)
pi_103654395
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef Hilde3 het volgende:
Hey Piepie,

Daarom vind ik het ook geweldig dat je hier door blijft posten... het is soms allemaal verwarrend. Dus ook al post ik hier niet iedereen die dat wel doet (geweldig) Het doel blijft hetzelfde (l)
Dank je Hilde, ik blijf het ook graag doen zolang het ook gewaardeerd wordt en dat merk ik nog genoeg aan de reacties .... ;)
pi_103657000
Er is alweer een nieuw hoax filmpje gemaakt over The Illusionist.
Er speelt zelfs een dokter onder 1 hoedje met de illusionist, haha!!
Ik moet die film ook gaan zien.

Het is toch wel de grootste clue van de laatste tijd die LaToya gisteren heeft gegeven ... *O*

pi_103657037
Ben je er al achter waar MJ uithangt piepie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')