Hele filmpje gezien, en niks meer te weten gekomenquote:
Ik vond het een heel mooi gemaakt filmpje, dat wel inzicht geeft in wat Michael allemaal heeft doorgemaakt en wat mogelijk dus heeft bijgedragen aan het in scène zetten van zijn dood.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hele filmpje gezien, en niks meer te weten gekomen
Oh zo, ja dat begrijp ik welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik vond het een heel mooi gemaakt filmpje, dat wel inzicht geeft in wat Michael allemaal heeft doorgemaakt en wat mogelijk dus heeft bijgedragen aan het in scène zetten van zijn dood.
Begrijp ik het goed dat Latoya heeft gezegt dat we de Illusionist moeten kijken? En tussen de regels doorlezen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef piepie het volgende:
Latoya weer eens in de bocht met een vage uitspraak (of niet?).
We moeten vooral de film The Illusionist gaan zien en tussen de regels doorlezen.
The Illusionist tagline: 'Nothing is what it seems'.
http://www.imdb.com/title/tt0443543/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klein verslag van de film (fouten daargelaten, tijd terug gezien):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Latoya dat dus heeft gezegd, dan ligt het er wel HEEL erg dik bovenop.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2011 12:29:21 ]
Die doodsfoto en de autopsiefoto zijn beide niet normaal, dus dat heb je goed gezien hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hoi, de afgelopen dagen heb ik alles door gelezen. Ik heb 1 foto gezien van mj in een bed waar hij overleden zou zijn, ik weet niet of er meer foto's zijn en ik weet ook niet zeker of dat nou die bewuste autoptiefoto is. Als dat wel zo is vraag ik mij af waarom hij half overeind ligt. Als iemand overleden is hoeft hij toch niet meer "comfortabel" te liggen en voor een autopsie is plat liggen wel vereist lijkt mij?
Enne..weet iemand of hij iets met George Michael had (behalve de naam Michael)? Heel vergezocht, ik weet het![]()
maar 25 juni is de geboortedag van de laatste, maar dat klinkt wel heel erg bnw.
Verder opmerkelijk verhaal, maar wel.
Ik weet het, van dat vergezochte. Naar ik begrijp was hij dus van plan om die concerten allemaal in Engeland te geven? Waarom Engeland eigenlijk? En er was deze maand ook een memorialconcert waar bijna niets over terug te vinden is, althans, vind het maar vreemd verhaal weer, artiesten die zich terug trokken en ineens geen uitzendrechten meer, hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef piepie het volgende:
[..]
Die doodsfoto en de autopsiefoto zijn beide niet normaal, dus dat heb je goed gezien hoor.
Ik heb nooit iets gelezen over George Michael in dit verhaal, dus vergezocht lijkt mij.
Mijn moeder is trouwens ook op 25 juni jarig ...
In het vorige topic is er uitgebreid over dat memorial concert geschreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik weet het, van dat vergezochte. Naar ik begrijp was hij dus van plan om die concerten allemaal in Engeland te geven? Waarom Engeland eigenlijk? En er was deze maand ook een memorialconcert waar bijna niets over terug te vinden is, althans, vind het maar vreemd verhaal weer, artiesten die zich terug trokken en ineens geen uitzendrechten meer, hier.
Vind het zo vreemd en vaag ...
Hoi Hilde,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef Hilde3 het volgende:
oh, haha die pompoen! Is vast voor Halloween, wel raar dat die in de rechtszaal staat net als de bever en de olifant. Misschien qua decoratie of zoiets![]()
Denken jullie dat Conrad Murray schuldig wordt bevonden? Het ziet er niet goed uit voor hem op dit moment.
Dank je Hilde, ik blijf het ook graag doen zolang het ook gewaardeerd wordt en dat merk ik nog genoeg aan de reacties ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef Hilde3 het volgende:
Hey Piepie,
Daarom vind ik het ook geweldig dat je hier door blijft posten... het is soms allemaal verwarrend. Dus ook al post ik hier niet iedereen die dat wel doet (geweldig) Het doel blijft hetzelfde (l)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |