Nouja, het viel mee, maar had wel veel terugdenk momenten. In 2005 was het de mooiste dag van m'n leven en eigenlijk is het dat nog steeds. Het was dan meer terugkijken naar een mooie herinnering en een klein beetje missen dat die tijd voorbij is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaak zie je huizenhoog tegen dat soort dagen op maar vallen ze achteraf mee. Das mijn ervaring tenminste. Mooi dat het goed is gegaan!![]()
Ot: gaat wel goed. Heb voor de eerste dag een brace om mijn knie. Helpt prima, maar ben blij dat ik hem nu even af heb. Ik heb nu 1 hele dunne knie, volgens mij zat dat ding te strak
Dit, alleen heb ik wel de tijd, téveel tijd, en ik weet niet zo goed wat ik moet met mn leven... ik loop dan wel bij psych en zo maar t duurt allemaal zo lang..... ik ben dat zat. Ik moet zelf het heft in handen nemen maar dat kan ik niet goed blijkbaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:46 schreef Mishu het volgende:
Ik voel me niet echt gelukkig maar ik heb te weinig tijd om er echt bij stil te staan
Wat staat je vrijheid in de weg?quote:
Stage, maar dat is nu eenmaal even zo. Af en toe heb ik het er alleen even moeilijk mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat staat je vrijheid in de weg?
OT: nog niet echt slaperig, hopelijk brengt een warme douche daar verandering in.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:37 schreef Lithia het volgende:
stress, nerveus, stress, bang, stress.. aaargh.
Maar je gaat het toch doen, en het gaat lukken, zo niet, dan hejt iig geprobeerd !quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:27 schreef cafpow het volgende:
nerveus, moet zo een bedrijf bellen om te vragen of ik een dag(deel) mee mag lopen voor mijn oppleiding!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:00 schreef ayumu het volgende:
Moe en een drukkende pijn rondom me hart en zweet me kapot ach ja wat slaap zal het wel verhelpen
dude, sinds wanneer heb jij iphone?quote:
Nee, op mijn Ipod staat Wordfeudquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef Miam het volgende:
[..]
dude, sinds wanneer heb jij iphone?heb je dan ook een ander nummer?
Ik voel me heel lekker.
Misschien reageer jij gewoon zo vurig op mensen als ze iets fout doen dat ze bang zijn om om duidelijkere uitleg te vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Geïrriteerd. Ik weet sinds vandaag weer waarom ik m´n vluchten altijd zelf wil boeken, anderen doen het nooit goed ook al kauw ik alles letterlijk voor
Misschien ook nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien reageer jij gewoon zo vurig op mensen als ze iets fout doen dat ze bang zijn om om duidelijkere uitleg te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |