Ik verbeeldde me dat zijn zaakje buiten zijn miniscule slip bungelde, gelukkig was het slechts een gat in zijn panty...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
steljevoor dat de hele wereld uit japanners bestond...
Ah... Wast weer zo ver?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
nou, zo te horen is t bezoek boven afgetaaid dus ik kan ook naar bed.
slaap lekker iedereen!
t lijkt er op dat t meiske er tegenwoordig alleen woont. haar (ex?)vriendje stond vanmiddag op de stoep en die had geen sleutel en ging ook vrij snel meer weg. misschien moet ik maar Duits gaan leren.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah... Wast weer zo ver?![]()
Slaap lekker
Direct op taalles gaan, sappige verhalen zijn altijd oke!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t lijkt er op dat t meiske er tegenwoordig alleen woont. haar (ex?)vriendje stond vanmiddag op de stoep en die had geen sleutel en ging ook vrij snel meer weg. misschien moet ik maar Duits gaan leren.....
nu echt weg, slaap lekker!
quote:Patatoorlog laait op in villawijk
HILVERSUM - Hilversumse villabewoners maken ’patatpaar’ Menno en Anne Marie Bijlard opnieuw het leven zuur. De buren hebben hun juridische pijlen nu gericht op de bestelbus van de marktkooplui.
Ook die moet weg van de oprit bij de riante villa van de Bijlards aan de Surinamelaan. De gemeente moet ingrijpen, eist een rechtsbijstand-advocaat namens de buren.
De opmerkelijke zaak kwam deze zomer landelijk in het nieuws. De Raad van State oordeelde toen dat de verkoopwagen van de Bijlards met daarop groot ’verse frieten’ niet langer op een van de opritten bij hun villa mag staan. De bekende verschijning op markten in de regio zou een te ’bedrijfsmatige’ uitstraling hebben in de woonwijk. Dat gold volgens de raad niet voor de bijbehorende bus.
De buren klagen nu over de geluidsoverlast die de koeling in de patatbus veroorzaakt. Het ding zou elke nacht en op zon- en maandag zelfs de hele dag staan te loeien. Dat zorgt voor ’onaanvaardbare geluidhinder’.
Flauwekul, reageert Anne Marie Bijlard. ,,De koelmotor maakt het geluid van een koelkast, iets sterker misschien. Net als een koelkast slaat hij af en toe aan. Op vijf meter afstand is er niets meer van te horen.’’ Volgens haar zit er iets anders achter. ,,Ze willen die bus linksom of rechtsom de wijk uit. Maar hij staat hier keurig op onze oprit. En hij moet inderdaad aan het stopcontact, anders verrotten de verse aardappelen die we aan het einde van de dag overhebben.’’
Herkenbaar..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:22 schreef CindieY het volgende:
Jongens, het is te vroeg! M'n bed was nog zo warm
Ik zie m ook elke keer weer staan playbacken met die kop van mquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:38 schreef Marcoss het volgende:
Door Gerard Ekdom ken je ook echt dat hele nummer uit je hoofd, ook al die effecten
Dit dusquote:
quote:
Nou, ik krijg er vooral een Phil Spector-vibe bij... Maar m'n borsthaar wappert prachtig in de wind, dus dat maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
En, zie je er al zo uit?
[ afbeelding ]
Die fotoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik krijg er vooral een Phil Spector-vibe bij... Maar m'n borsthaar wappert prachtig in de wind, dus dat maakt een hoop goed.
Misschien moet je op je werk eens vragen of ze ook op vrijdag een andere zender willen opzetten.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien moet je op je werk eens vragen of ze ook op vrijdag een andere zender willen opzetten.
Ja ik heb liever dat ze ma t/m do 3FM doen en op vrijdag wat anders iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien moet je op je werk eens vragen of ze ook op vrijdag een andere zender willen opzetten.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef minthy het volgende:
Je twieten laten zien... Nou, mooi niet dus
Humor 2.0quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zitten 2 vogels in de boom, zegt de ene: tweet!
zegt de ander: retweet
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zitten 2 vogels in de boom, zegt de ene: tweet!
zegt de ander: retweet
Die heeft digitaal zelfmoord gepleegd...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik ben hier natuurlijk een tijdje niet geweest. Wat is er nou met onze Hans gebeurd????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |