SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Wel grappig maar iets teveel werk denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een leuk idee voor een soort event. Mauris?![]()
Je maakt 3 servers. Met de plugin zet je borders. Op elke server een andere border. Vervolgens een speciale whitelist voor iedere server zodat volk van de andere server er niet in kunnen. Per server spreek je een thema af. En bouw je binnen de grenzen. Dit doe je zo een week. Vervolgens merge je de map. En kijkt naar het resultaat..
moet wel creative dan he
Ik heb persoonlijk al een beetje afscheid genomen van die map, ik zou niet eens meer weten wat ik er gebouwd heb..quote:
Dnb dan?..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wel grappig maar iets teveel werk denk ik
En ik kan niet 24/7 hosten
Dit lijkt mij inderdaad wel vetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
Je maakt 3 servers. Met de plugin zet je borders. Op elke server een andere border. Vervolgens een speciale whitelist voor iedere server zodat volk van de andere server er niet in kunnen. Per server spreek je een thema af. En bouw je binnen de grenzen. Dit doe je zo een week. Vervolgens merge je de map. En kijkt naar het resultaat..
moet wel creative dan he
als iemand nog de latere versie ook heeft, dat dat wel leuk zijn, voor nu: bedant alvastquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:34 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
Je bedoeld de ntv map toch?
http://dl.dropbox.com/u/19760363/world%20NTV.zip
Bij deze map zit alleen niet het gedeelte met sosua's stadhuis. Deze map is nog van daarvoor.
Drumpie kan misschien wel 3 maps hosten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
moet wel creative dan he
Ik hoop het! zou wel baas zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Drumpie kan misschien wel 3 maps hosten?
Of allemaal hetzelfde thema, kijken wie de mooiste maakt
Dat zou inderdaad, echt wel geniaal zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
moet wel creative dan he
bedoel je nu mijn idee? Want dan heb je de point nogal gemist..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Mender het volgende:
Ik wil morgen avond anders wel een event hosten. (ik heb dit al vaak gezegd maar het komt er steeds niet van)
Zo te lezen is er nu wel animo voor.Alhoewel ik niet weet wie er morgen avond tijd heeft.
Om 19.30?
Twee teams tegen elkaar. Ik ga verder nog niet al te veel verklappen maar je moet ook nog dingen doen in de map. Dus niet alleen maar spelers van het andere team killen.
Laat maar weten. We kijken wel wie er mee doet. En dan kunnen we twee teams opstellen.
Als er dus genoeg animo voor is (min 6 spelers) ga ik het doen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad, echt wel geniaal zijn.
Ik ben voor!
Nope... ik bedoel een map waarin twee teams tegen elkaar strijden. Welk team het eerst het doel bereikt heeft wint.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bedoel je nu mijn idee? Want dan heb je de point nogal gemist..
Ik zou (als ik kan) wel mee willen doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Mender het volgende:
Ik wil morgen avond anders wel een event hosten. (ik heb dit al vaak gezegd maar het komt er steeds niet van)
Zo te lezen is er nu wel animo voor.Alhoewel ik niet weet wie er morgen avond tijd heeft.
Om 19.30?
Twee teams tegen elkaar. Ik ga verder nog niet al te veel verklappen maar je moet ook nog dingen doen in de map. Dus niet alleen maar spelers van het andere team killen.
Laat maar weten. We kijken wel wie er mee doet. En dan kunnen we twee teams opstellen.
Als er dus genoeg animo voor is (min 6 spelers) ga ik het doen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Nope... ik bedoel een map waarin twee teams tegen elkaar strijden. Welk team het eerst het doel bereikt heeft wint.
Neem de ... mapquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Nope... ik bedoel een map waarin twee teams tegen elkaar strijden. Welk team het eerst het doel bereikt heeft wint.
Klinkt goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef Mender het volgende:
Er is dus een doel. Het is niet simpel om het doel te bereiken. En om het het andere team nog moeilijker te maken kan je ze killen. (Er zitten ook traps en chests in de map)
De naam stond er, maar was nogal spoilerachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |