Gaaf!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is wat je ziet:
[ afbeelding ]
Anderhalve week geleden gemaakt
Door wie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is wat je ziet:
[ afbeelding ]
Tof! Die storm eeuwige storm blijft prachtigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is wat je ziet:
[ afbeelding ]
Helaas niet, pas begin volgend jaar weer. Wat voor kijker komt er in Lapland te staan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je Saturnus op het moment vinden?
We hebben ons de afgelopen tijd vooral op het weerstation georiënteerd. Binnenkort gaan we dat op de kijker doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Helaas niet, pas begin volgend jaar weer. Wat voor kijker komt er in Lapland te staan?
Cool, hoeveel moet je uitgeven om dit zo te kunnen zien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is wat je ziet:
[ afbeelding ]
Rond de ¤1.000,- om het te kunnen zien, rond de ¤2.000,- om het vast te kunnen leggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Cool, hoeveel moet je uitgeven om dit zo te kunnen zien?
Io, Europa, Ganymedes of Callisto?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog een tip voor de geïnteresseerden: als je een goede verrekijker pakt, zie je als het goed is ook één of meerdere van de vier grootste manen van Jupiter zelf
Met 1500 euro, hoe krijg ik hem dan ongeveer vastgelegd? Als dat in de buurt komt van het voorgaande dan ga ik zeker proberen die 500 euro's extra te regelen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Rond de ¤1.000,- om het te kunnen zien, rond de ¤2.000,- om het vast te kunnen leggen.
Maar zoiets als hieronder kan je ook al met spullen van ¤500,- bereiken. Het is maar hoe gek je het zelf wilt maken
[ afbeelding ]
Door iemand die ik ken, had ik er bij moeten zetten. Hier is meer van zijn werk te vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Tauchmeister nogmaals: door wie is die prachtige foto gemaakt?
Dat ligt natuurlijk maar net aan de omstandigheden en ook de vaardigheden die je moet hebben bij het processen van beeldmateriaal dat je hebt verzameld. Sommigen krijgen dit voor elkaar met ¤1.500,- aan apparatuur, anderen met ¤3.000,-. Ik zou niet durven zeggen of het de moeite waard is om er gelijk ¤500,- extra tegenaan te smijten. Het ligt eraan wat je wil gaan doen: wil je alleen gaan kijken, gaan fotograferen of een combinatie van beide? En richt je je alleen op de zon, maan en planeten of op deepsky-objecten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Met 1500 euro, hoe krijg ik hem dan ongeveer vastgelegd? Als dat in de buurt komt van het voorgaande dan ga ik zeker proberen die 500 euro's extra te regelen!
Mijn vader is al een poosje werkzaam in Zweden gedurende de zomer en wintermaanden. Ik help hem daar vaak bij. Nu zijn de plannen om een nabijgelegen hotelcomplex en ski-resort op te kopen (klinkt duurder dan het isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Door iemand die ik ken, had ik er bij moeten zetten. Hier is meer van zijn werk te vinden.
Ik heb zelf ook een kijker, maar fotografeer niet.
[..]
Dat ligt natuurlijk maar net aan de omstandigheden en ook de vaardigheden die je moet hebben bij het processen van beeldmateriaal dat je hebt verzameld. Sommigen krijgen dit voor elkaar met ¤1.500,- aan apparatuur, anderen met ¤3.000,-. Ik zou niet durven zeggen of het de moeite waard is om er gelijk ¤500,- extra tegenaan te smijten. Het ligt eraan wat je wil gaan doen: wil je alleen gaan kijken, gaan fotograferen of een combinatie van beide? En richt je je alleen op de zon, maan en planeten of op deepsky-objecten?
Ik raad je aan om op dit forum rond te neuzen en desgewenst om advies te vragen
Elke dag niet nee..duhh. Maar 's avonds vele malen gezien en daarom niet ineens een opmerkelijke verschijning voor mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef Dven het volgende:
Rechtsboven de maan staat er toch iets te fonkelen wat je niet elke dag ziet! Maar goed, het echt mooie komt binnenkort wanneer Venus als ochtendster tevoorschijn komt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |