abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103043849

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_103043854
:')
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_103043925
:')
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:55:03 #4
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_103043929
Bestaat dit draad nog? omg..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_103044036
Nee, deze is nieuw. Deze hier gaat over mijn date samen met Jale en mijn vader morgen in Rotterdam nadat ik na de consulaat ben geweest waar ik al 2 uur over doe onderweg en om 8:15 moet zijn..

Met een 7 persoons familie auto ftw! :9~
Quote van Tjabbo:
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:01:08 #6
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103044080
I'll just put this over here....

SPOILER
AFC AJAX
pi_103044370
Hadden jullie gehoord over het artikel dat kannibalisme in moskeeën 'mee valt'?

Ik heb voor het eerst zoiets debiels gehoord :')
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:20:29 #8
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103044658
"Me vader"

Buitenlander zeker?

:P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_103044696
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
"Me vader"

Buitenlander zeker?

:P
Nee allochtoon, wat jy zeg?
Quote van Tjabbo:
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:35:47 #10
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103045134

Bondscoach Slaven Bilic zag tot zijn genoegen Kroatië in Kraków gekoppeld worden aan Turkije. Het duel biedt een kans op niet alleen deelname aan het EK 2012 maar ook op een revanche.

'We hebben gewacht en gedroomd om na drie jaar revanche te kunnen nemen', zei Bilic na de loting van de EK-play-offs, waarin Kroatië met Turkije strijdt om een plaats op het EK. 'We herinneren ons allemaal hoe we tijdens het EK in 2008 de kwartfinale verloren.'

In het Ernst Happel Stadion in Wenen sneuvelde Kroatië dramatisch op de drempel van de halve finales. Ivan Klasnic leek de matchwinner na zijn treffer in de 119ste minuut, totdat Semih Sentürk diep in de tweede verlenging alsnog een penaltyreeks afdwong. Daarin misten Luka Modric, Ivan Rakitic en Mladen Petric, en was het gedaan voor Kroatië.

'Natuurlijk is Turkije een sterke tegenstander, maar wij zijn sterker', vervolgde de bondscoach van Kroatië. 'Het zal niet makkelijk zijn. Turkije is waarschijnlijk de zwaarste opponent die we konden treffen. Maar volgens mij hebben we klasse. We hebben een beter team en moeten dit dus ook winnen.'

It's on!
AFC AJAX
pi_103045441
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, deze is nieuw. Deze hier gaat over mijn date samen met Jale en mijn vader morgen in Rotterdam nadat ik na de consulaat ben geweest waar ik al 2 uur over doe onderweg en om 8:15 moet zijn..

Met een 7 persoons familie auto ftw! :9~
je vader mag alleen mee als je me gelijk ten huwelijk vraagt.. waarom denk je dat ik romantisch wilde dineren. ik dacht dat je gelijk met een ring kwam <3
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_103045587
Hihi :$
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_103046151
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

je vader mag alleen mee als je me gelijk ten huwelijk vraagt.. waarom denk je dat ik romantisch wilde dineren. ik dacht dat je gelijk met een ring kwam <3
Huwelijk vragen? :@
Ik dacht eigenlijk gelijk een kind maken? Zijn we daar ook vanaf de komende 9 maanden.. :@

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Quote van Tjabbo:
pi_103046265
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Huwelijk vragen? :@
Ik dacht eigenlijk gelijk een kind maken? Zijn we daar ook vanaf de komende 9 maanden.. :@

[..]

deal!
pi_103046279
Maar dan gaat je vader toch wel even weg? o:)
pi_103046373
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:08 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

deal!
me like your style14.gif

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar dan gaat je vader toch wel even weg? o:)
Ik zal het hem wel vragen, heb je ff pic? dan kan ik hem om een goedkeuring vragen, mag ook via PM, DM of MSN.. (of hyves, facebook, mms, mail, webmail, photobucket of Picasa)
Quote van Tjabbo:
pi_103046544
Ach. als je goed zoekt kan je me makkelijk op facebook of hyves vinden :p succes!
pi_103046703
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ach. als je goed zoekt kan je me makkelijk op facebook of hyves vinden :p succes!
Ik ben een Man ja, ik kom morgen naar jou toe, dus doe de moeite om het me te sturen.. :{w
Quote van Tjabbo:
pi_103046729
annam :|
Quote van Tjabbo:
pi_103046737
OHAA
Quote van Tjabbo:
pi_103046744
Milf.. :D
Quote van Tjabbo:
pi_103046801
Sana vermeyen Top olsun! :9~

SPOILER
Quote van Tjabbo:
pi_103046846
Pics :9~
pi_103046921
Hahaha noem me geen milf..ik haat dat!
pi_103046956
Volgens mij is je vertaling niet helemaal correct ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')