abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:22:52 #103
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103049535
Misslipgloss, gezocht op `huilen`, dan krijg je ook leuke oude artikeltjes :P

‘Ik ben niet een doorsnee meisje volgens mij. Ik bedoel daarmee dat ik iets serieuzer ben dan het gemiddelde meisje van twintig. Ik heb bepaalde doelen voor ogen en ben erg gedreven. Ik wil de beste zijn in wat ik doe: schrijven voor mijn site over mode, beauty en make-up. Ik ben perfectionistisch en kan erg kritisch naar mezelf zijn. Ook naar anderen trouwens. Mensen worden niet blij van mij als ze met mij samenwerken. Het is mijn doel om ervoor te zorgen dat mijn website de nummer één wordt in haar categorie. Ik denk wel dat dat moment een keer gaat komen.’

‘Afgelopen tijd is het gelukkig wat minder, maar soms wordt er best negatief over mij gepraat op internet. Een tijdje geleden werd er op het forum gezegd dat ik arrogant ben. Elk twitterbericht van mij – ik twitter best veel – gingen ze analyseren. Er werden ontzettend stomme dingen over mij gezegd. Toen ik voor het eerst las dat mensen zo over mij praten op internet heb ik achter mijn computer zitten huilen. Ik was er echt een paar dagen kapot van.’

‘Als bezoekers van mijn site kritiek hebben wil ik er best naar luisteren. Misschien heb ik er nog wel wat aan. Zo zei iemand een keer: “Je moet je schamen voor al die spelfouten.” Dan denk ik: ja, dat is zo. Ik maak soms spelfouten en dat moet niet. Als de kritiek over mij als persoon gaat en ze iets zeggen als: “Wat een domme trut is die Cynthia,” dan vind ik dat niet leuk. Mijn ouders zeggen dat ik mij niks moet aantrekken van dat soort kritiek, maar dat is lastig. Ik heb wel een dikkere huid gekregen, de afgelopen jaren, maar nog niet zo dik dat het mij niks meer doet als er negatief over mij wordt gepraat.’

‘Ik hoop niet dat het aantal bezoekers van mijn website ooit gaat dalen. Dat zou ook wel een beetje mijn ondergang zijn. De site is mijn leven. Het is iets waar mijn hart ligt, wat ik superleuk vind. Als het met de site minder gaat, gaat het met mij ook minder. Mijn geluk hangt deels af van het aantal bezoekers. Dat heb je als je een eigen bedrijf hebt zoals ik. Mijn site is mijn inkomstenbron (door reclame-inkomsten, QM). Soms denk ik: wat nou als de bezoekers wegblijven en er geen geld meer binnenkomt?’

:')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103049546
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

KILL IT WITH FIRE :X :X :X
Ik moest zowaar even lachen :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_103049630
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:

‘Ik ben niet een doorsnee meisje volgens mij. Ik bedoel daarmee dat ik iets serieuzer ben dan het gemiddelde meisje van twintig. Ik heb bepaalde doelen voor ogen en ben erg gedreven. Ik wil de beste zijn in wat ik doe: schrijven voor mijn site over mode, beauty en make-up. Ik ben perfectionistisch en kan erg kritisch naar mezelf zijn. Ook naar anderen trouwens. Mensen worden niet blij van mij als ze met mij samenwerken. Het is mijn doel om ervoor te zorgen dat mijn website de nummer één wordt in haar categorie. Ik denk wel dat dat moment een keer gaat komen.’

Komop, als je 15 bent denk je dat je niet doorsnee bent, als je 20 bent kom je erachter dat dat gelul is omdat iedereen dat denkt.
En serieuzer zijn omdat je je leven wijdt aan fucking beauty?
I would make fun of it, but it's to fucking easy
pi_103049680
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef Diconnected het volgende:

Ik vind em eng. :')
Krijg nou de tyfus, dat is een vent!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:26:12 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_103049693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:

‘Afgelopen tijd is het gelukkig wat minder, maar soms wordt er best negatief over mij gepraat op internet. Een tijdje geleden werd er op het forum gezegd dat ik arrogant ben. Elk twitterbericht van mij – ik twitter best veel – gingen ze analyseren. Er werden ontzettend stomme dingen over mij gezegd. Toen ik voor het eerst las dat mensen zo over mij praten op internet heb ik achter mijn computer zitten huilen. Ik was er echt een paar dagen kapot van.’

‘Als bezoekers van mijn site kritiek hebben wil ik er best naar luisteren. Misschien heb ik er nog wel wat aan. Zo zei iemand een keer: “Je moet je schamen voor al die spelfouten.” Dan denk ik: ja, dt is zo. Ik maak soms spelfouten en dat moet niet. Als de kritiek over mij als persoon gaat en ze iets zeggen als: “Wat een domme trut is die Cynthia,” dan vind ik dat niet leuk. Mijn ouders zeggen dat ik mij niks moet aantrekken van dat soort kritiek, maar dat is lastig. Ik heb wel een dikkere huid gekregen, de afgelopen jaren, maar nog niet zo dik dat het mij niks meer doet als er negatief over mij wordt gepraat.’

‘Ik hoop niet dat het aantal bezoekers van mijn website ooit gaat dalen. Dat zou ook wel een beetje mijn ondergang zijn. De site is mijn leven. Het is iets waar mijn hart ligt, wat ik superleuk vind. Als het met de site minder gaat, gaat het met mij ook minder. Mijn geluk hangt deels af van het aantal bezoekers. Dat heb je als je een eigen bedrijf hebt zoals ik. Mijn site is mijn inkomstenbron (door reclame-inkomsten, QM). Soms denk ik: wat nou als de bezoekers wegblijven en er geen geld meer binnenkomt?’

:')
Wat een zwaar leven ;(

It's a hard knock life!
disclaimer
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:26:14 #108
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103049696
Nog wat:

Als kind had ik ongelooflijke heimwee. Een nachtje slapen bij een vriendinnetje zat er echt niet in. En kamp in groep acht heb ik wel gedaan, maar was een tikkeltje dramatisch. Gelukkig helemaal bijgetrokken.

(YEAH RIGHT!!!!! :') _O- )

12. Ik heb geen vriend, ik ben niet getrouwd, niet verloofd. En ik vind vragen als ‘Waar is je vriend?’ als ik ergens ben, nogal vervelend. Alsof ik in mijn eentje niet goed genoeg ben. Het is trouwens geen bewuste keuze. ‘Hij’ is gewoon nog niet langsgekomen.

(YEAH RIGHT!!!!! :') _O- ) (da's misschien omdat je een stomme zeikhoer bent)

13. Ik ben een huilebalk. Ik huil héél snel, elke week wel een paar keer. Dat is niet omdat ik ongelukkig ben (helemaal niet!), maar omdat ik mijn gevoelens heel erg snel uit. Als ik verdrietig ben, dan huil ik gewoon. Sommige mensen vinden dat lastig om mee om te gaan, omdat ze denken dat ik me dan heel ellendig voel. Dat is niet zo, ik moet het er gewoon even uit gooien. Daarna kan ik na een minuut weer keihard lachen.

8)7

Labielste emo ooit?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103049805
Aandachtshoeren, allemaal. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:29:00 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_103049827
Professionele bloggers :')
disclaimer
pi_103049838
Tip voor lipgloss:
KOOP EEN DAGBOEK!
VERVEEL ONS ER NIET MEE!
pi_103049864
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tip voor lipgloss:
KOOP EEN DAGBOEK!
VERVEEL ONS ER NIET MEE!
"Lief dagboek"

Goh, in welk subforum lurk ik vaak? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_103049875

_O-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:30:31 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_103049904
En net alsof zo'n streuf ooit heeft meegemaakt dat een maanzaadje van d'r ontbijt 's avonds nog tussen d'r tanden zit. Die kijken 25 uur per dag in de spiegel :?
disclaimer
pi_103049913
Deze is zooo passend bij al die proffesionele bloggers _O- :

_O- _O-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:31:07 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_103049933
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

"Lief dagboek"

Goh, in welk subforum lurk ik vaak? :')
Klb O+
disclaimer
pi_103049934
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
En net alsof zo'n streuf ooit heeft meegemaakt dat een maanzaadje van d'r ontbijt 's avonds nog tussen d'r tanden zit. Die kijken 25 uur per dag in de spiegel :?
En als het dan gebeurd dan ligt het aan de mensen om haar heen :')
pi_103049969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Goeie.

Misschien worden ze wel heel vaak aangesproken op parfumwalm ofzo. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_103049989
quote:
rofl _O- :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:32:23 #120
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103049998
Sommige mensen moeten gewoon dood, hard, gemeen en met een roestig aardappelmesje :'(
pi_103050007
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klb O+
O+

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is zooo passend bij al die proffesionele bloggers _O- :

[ afbeelding ]

_O- _O-
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:32:49 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_103050024
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goeie.

Misschien worden ze wel heel vaak aangesproken op parfumwalm ofzo. :')
Ja, stel je voor dat je mens ruikt :r dan smijt je snel een deobus de ruimte in!
disclaimer
pi_103050033
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon dood, hard, gemeen en met een roestig aardappelmesje :'(
Nee! Door beestjes. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:33:14 #124
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103050047
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee! Door beestjes. :9
Oh ja, excuses!
pi_103050051
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat je mens ruikt :r dan smijt je snel een deobus de ruimte in!
Iehl, mens. :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_103050057
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Nu kan Masja bloggen dat ze zelfs doodsbedreigingen krijgt en kunnen alle pubers roepen "ZOMG wat errug!" :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:33:26 #127
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103050058
Of Ebola *O*
pi_103050080
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Of Ebola *O*
Ebola is schattig. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:34:09 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_103050112
En net alsof het vriendelijker is om gewoon zwijgend een deobus in iemands handen te drukken. Dat vind ik nog beledigender dan er wat van zeggen :')
disclaimer
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:34:31 #130
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103050131
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Nu kan Masja bloggen dat ze zelfs doodsbedreigingen krijgt en kunnen alle pubers roepen "ZOMG wat errug!" :')
Ik moet zeggen dat 300 pubers bij elkaar die met rooddoorlopen ogen in zombiemodus MASCHA MASCHA roepen (zombiestyle) wel eng vind...
pi_103050150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
En net alsof het vriendelijker is om gewoon zwijgend een deobus in iemands handen te drukken. Dat vind ik nog beledigender dan er wat van zeggen :')
Exactly.... Ik zie mezelf al in een overvolle bus deo doorgeven. Hoezo subtiel :')
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_103050164
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat 300 pubers bij elkaar die met rooddoorlopen ogen in zombiemodus MASCHA MASCHA roepen (zombiestyle) wel eng vind...
Halloweenkostuum?

quote:
Eensch.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:35:05 #133
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103050166
quote:
"Oh had je een vuurtje nodig? En dan de bus op haar richten en je Zippo open klikken"

*O*
pi_103050184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

"Oh had je een vuurtje nodig? En dan de bus op haar richten en je Zippo open klikken"

*O*
I like my steak well done. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_103050209
Oja seizoensfinale van house.
:W
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:36:52 #136
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103050252
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

I like my steak well done. :7
"Misschien kun je je wenkbrauwen voortaan gewoon bijtekenen met een potloodje, als het verband eraf is na je huidtransplantatie?"

Kun je nieuwe tutorials maken *O*
pi_103050305
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

"Misschien kun je je wenkbrauwen voortaan gewoon bijtekenen met een potloodje, als het verband eraf is na je huidtransplantatie?"
En deze keer niet van je ene oor tot je andere oor? :')

quote:
In die 2 jaar tijd is BeautyGloss enorm gegroeit. Volgens Mascha komt dat succes door de nuchtere persoon die achter BeautyGloss zit… ‘Ik denk dat het zo’n succes is omdat er niet echt een beauty-only website was, gemaakt door een ‘gewoon’ iemand. Ook waren er nog geen Nederlandse beauty filmpjes.’ Vertelt Mascha.
Nuchter :')
pi_103050316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Kun je nieuwe tutorials maken *O*
Ik voorzie een nieuwe markt. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_103050356
"is gegroeit"?

Nederlands is niet d'r sterkste vak. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:39:27 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_103050410
Haters.
disclaimer
pi_103050434
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Haters.
And proud of it.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_103050438
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
"is gegroeit"?

Nederlands is niet d'r sterkste vak. :')
Daar ben ik ermee eens (maar ze is dan ook een Rus die vloeiend Russisch en vloeiend Nederlands en vloeiend Engels spreekt en een wiskundeknobbel heeft :')), maar moet er wel bij zeggen dat dit niet van haar eigen site komt :')
pi_103050460
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Haters.
Yup, ik kan nog veel meer haten, suggesties? })
pi_103050496
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Daar ben ik ermee eens (maar ze is dan ook een Rus die vloeiend Russisch en vloeiend Nederlands en vloeiend Engels spreekt en een wiskundeknobbel heeft :')), maar moet er wel bij zeggen dat dit niet van haar eigen site komt :')
Dan is Nederlands van degene die dat geschreven niet het sterkste vak. Ook best.

Het blijft een suffe fout.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:41:25 #145
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103050522
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

En deze keer niet van je ene oor tot je andere oor? :')

[..]

Nuchter :')
Beautygloss is de eerste beautyblog die opgezet is vanuit het perspectief dat ook mensen met een gecombineerde verstandelijke en psychiatrische beperking op internet moeten kunnen. Met behulp van haar begeleiders is het Mascha gelukt een pagina te starten. Door bezuinigingen is de begeleiding uiteindelijk genoodzaakt geweest te moeten staken met het begeleiden. Mascha runt de website nu in haar eentje en is hier terecht behoorlijk trots op. Voor een meisje wat 3 jaar geleden nog niet eens zelfstandig kon eten of haar billen kon afvegen, is dit een hele prestatie!
pi_103050549
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Beautygloss is de eerste beautyblog die opgezet is vanuit het perspectief dat ook mensen met een gecombineerde verstandelijke en psychiatrische beperking op internet moeten kunnen. Met behulp van haar begeleiders is het Mascha gelukt een pagina te starten. Door bezuinigingen is de begeleiding uiteindelijk genoodzaakt geweest te moeten staken met het begeleiden. Mascha runt de website nu in haar eentje en is hier terecht behoorlijk trots op. Voor een meisje wat 3 jaar geleden nog niet eens zelfstandig kon eten of haar billen kon afvegen, is dit een hele prestatie!
_O-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:42:52 #147
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103050607
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

_O-
de haat zit bij mij ook vrij diep :D
pi_103050626
Niet zozeer haat.... Wel ontzettende jeuk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:43:52 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_103050656
Ik ga ook keramieken O+
disclaimer
pi_103050714
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga ook keramieken O+
Hoe kom je daar nou op? :')

Dat voetenfilmpje staat trouwens niet op d'r youtube, staat het nog wel op d'r blog?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:45:38 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_103050748
Is die gregor een zoon van uncle fester?
disclaimer
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:45:39 #152
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103050749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou op? :')

Dat voetenfilmpje staat trouwens niet op d'r youtube, staat het nog wel op d'r blog?
yep daar staat 'ie nog
pi_103050778
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Is die gregor een zoon van uncle fester?
Volgens mij wel. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')