We gaan liever niet vroeg opquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:32 schreef -DailaLama- het volgende:
Groningse wierdendorpjes, vroeg in de ochtend, zodat de weilanden nog wat beneveld zijn en de lucht mooi gekleurd.
Inderdaad gaaf....... luister toevallig naar Together in Silence van de Saafi Brothers, precies muziek die er helemaal bij hoort, bij zo'n uitzichtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:54 schreef Desdinova het volgende:
precies wat k bedoel oom
dat soort plekjes.. t liefst om er dan midden in te zitten.. op t dak.. met uitzicht op het water, omringd door de lichtjes.. heerlijk lijkt me dat..
Maakt het nog uit waar in Nederland?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ohh deze werkt nog=) Dacht dat deze closed was... Anyway, ik moet over een maand twee Noren hier rondleiden. Ik was al veel ideeën tegengekomen, maar naast Madurodam niet echt dingen waar ik concreet iets mee kan... Hebben jullie nog andere ideeën? Of misschien is er nog wel iets te doen de laatste twee weken van februari/begin maart?
Op het moment dat de flevopolder onder de zeespiegel verdwijnt ga ik kijken!quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:31 schreef du_ke het volgende:
De flevopolder. Onder de zeespiegel schijnt heel bijzonder te zijn.
Nog steeds niks!quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:31 schreef frankium het volgende:
Utrecht, neem je camera mee!
Tja, die jongens komen sowieso wat later hun bed uit...quote:
Kröller-Möller is het kunst museum daar volgens mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:03 schreef wendytje het volgende:
veluwe... en museums daar (1 kunst en 1 natuur)
yepquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:08 schreef rompompom het volgende:
Kröller-Möller is het kunst museum daar volgens mij
maar pas op... in sommige culturen/landen worden pannekoeken niet als maaltijd gezien...quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef BoNi het volgende:
Ik zou in ieder geval gaan eten in een pannenkoekenhuis! Heb er zelf gewerkt toen ik nog studeerde en dat werd door onze buitenlandse gasten echt super gewaardeerd!
ha! dat is een leuke linkquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:33 schreef realbase het volgende:
www.uitjes.nl
alles van rommelmarkten tot events te zien per regio
leef je uit !
Al gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:10 schreef BoNi het volgende:
Ik zou in ieder geval gaan eten in een pannenkoekenhuis! Heb er zelf gewerkt toen ik nog studeerde en dat werd door onze buitenlandse gasten echt super gewaardeerd!
En Museonder voor de natuur.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kröller-Möller is het kunst museum daar volgens mij
Ja ik maak er zelf ook gebruik van als ik me verveel in het weekendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |