Multitasken, ik bedoel jij typte dit bericht toch ook vanuit de keuken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je concreet aangeven waarom je hier de hele nacht al aan het posten bent en het blijkbaar zelfs zo verslavend vindt dat je gewoon een nacht slaap overslaat?
Een normaal persoon is 's nachts aan het bed vastgeketend in plaats van zijn/haar computer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Multitasken, ik bedoel jij typte dit bericht toch ook vanuit de keuken?
Fok is gewoon een fijne aanvulling als je aan een bureau en of aanrecht vast geketend zit.
Waarom zorgen jouw posts toch altijd voor SM beelden op mijn netvlies.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een normaal persoon is 's nachts aan het bed vastgeketend in plaats van zijn/haar computer.

Waar het hart vol van is hè....dat het zulke beelden bij je oproept zegt meer over jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom zorgen jouw posts toch altijd voor SM beelden op mijn netvlies. [ afbeelding ]
Details van hoe jij 's-nacht's vastgeketend aan je bed ligt mag je prive houden hoor schat.
Ach ik lig 's-nachts (gelukkig) (nog) niet als een "normaal persoon" vastgeketend aan mijn bedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is hè....
Morgenavond bokbierfestival met vrienden, en zaterdagavond eten en drinken met teamgenoten. Wordt weer flink bijkomen zondag en maandag denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef mrk.n het volgende:
Wie gaat er vanavond uit? Of dit weekend?
Fijn.quote:
Was dat een welgemeende "Fijn" of een "ik spring over 2 seconde voor een trein Fijn?quote:
Geen van beiden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef Flepke het volgende:
Was dat een welgemeende "Fijn" of een "ik spring over 2 seconde voor een trein Fijn?
Goed quote. Klopt helemaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als we het toch over slechte series hebben, briljante quotes:
"Nothing in this world that's worth having comes easy"
Het is me wat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, ik was afgelopen week kwarktaart aan het maken, kom ik er achter dat ik m'n taartvorm kwijt ben! Heb de boel maar laten opstijven in de beslagkom, weggooien is ook zonde
Haha; mooie oplossing..... maar zie het dan maar in mooie stukjes te snijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, ik was afgelopen week kwarktaart aan het maken, kom ik er achter dat ik m'n taartvorm kwijt ben! Heb de boel maar laten opstijven in de beslagkom, weggooien is ook zonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |