Ik kijk geen Spangas, maar zag wel dat feut Bolhuis van vorig jaar daar in speelt... Wie zijn er dan nog meer over gekomen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef W00fer het volgende:
http://www.facebook.com/wulffman89
Komt er nou nog een van Spangas naar Feuten?
Sebastian Wulff.
Lijkt wel een kinder verjaardag te worden daar. Ophoepelen en Heineken terug
Een vereninging van 1500 leden en heel het bestuur kent een relatief onbelangrijk lid bij voor- en achternaamquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lol Heineken. Waar haal je die filmpjes vandaan?
Die reactie van Noordzij was natuurlijk ook raar. Als een huisgenoot zomaar is vertrokken bel je toch ff ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:11 schreef Slickk het volgende:
[..]
Een vereninging van 1500 leden en heel het bestuur kent een relatief onbelangrijk lid bij voor- en achternaam
Die bewaker zei dat hij bij Alex op de kamer moest... Maar dat lijkt me toch een beetje overdreven. Hij kan wellicht wel in de kamer van De Ruyter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:56 schreef W00fer het volgende:
Die bewaker toch ook, of telt dat niet als 1 plek.
En aan de previews te zien komt de Ruyter ook terug.
Vo! voor Vrijthofquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:19 schreef Nielsch het volgende:
Hoe heet dat huis van Noordzij ook alweer?
Tim Murck (Olivier) zat in de originele Spangas castquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:11 schreef W00fer het volgende:
http://www.facebook.com/wulffman89
Komt er nou nog een van Spangas naar Feuten?
Sebastian Wulff.
Lijkt wel een kinder verjaardag te worden daar. Ophoepelen en Heineken terug
quote:
Ik zag hem wel voorbij komen in een YouTube filmpje van HSC Mercurius en daar werd die sjaars Wulff genoemd...quote:Op zondag 26 februari 2012 07:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tim Murck (Olivier) zat in de originele Spangas cast
En voor zover ik weet gaat Sebastian Wulff niet in de serie komen anytime soon
uh nee, ik ga niet een uur van tevoren klaarzitten.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Vanavond weer een aflevering, zit iedereen klaar?
Nee zeker niet maar wel weer een reminder ...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
uh nee, ik ga niet een uur van tevoren klaarzitten.
zap er toevallig langsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:26 schreef W00fer het volgende:
Vanavond weer een aflevering, zit iedereen klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |